
Οι λιμένες της Ν. Κορέας σημείωσαν αύξηση της τάξεως του 4,1% αναφορικά με τον όγκο του φορτίου που διαχειρίστηκαν κατά την διάρκεια του 2017, συγκριτικά με το 2016. Συγκεκριμένα ο όγκος που διαχειρίστηκαν συνολικά τα λιμάνια ανήλθε σε 1,57 δις τόνους με τους λιμένες του Busan, της Gwangyang και της Incheon να παρουσιάζουν τη μεγαλύτερη αύξηση στον όγκο του φορτίου που διαχειρίστηκαν το περασμένος έτος, κατά 10,5%, κατά 3,1% και κατά 2,4%, αντίστοιχα.
Η αύξηση που καταγράφηκε στον όγκο του διαχειριζόμενου φορτίου οφείλεται στις αυξημένες εξαγωγές οχημάτων (14,4%) από τα λιμάνια της Ν. Κορέας, καθώς και στις αυξημένες εισαγωγές άνθρακα (11,6%) από τους συγκεκριμένους λιμένες το περασμένο έτος, σύμφωνα με στοιχεία του Ministry of Oceans and Fisheries της χώρας, σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2016.
Ωστόσο, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου, μείωση κατά 35,9% και 12,8% καταγράφηκε στη διακίνηση άμμου και χάλυβα, αντίστοιχα, από τα λιμάνια της Ν. Κορέας.
Κατά την διάρκεια του περασμένου έτους το μεγαλύτερο λιμάνι της χώρας, αυτό του Busan, διαχειρίστηκε 400,5 εκατ. τόνους, ακολουθώντας το λιμάνι της Gwangyang με 291, 8 εκατ. τόνους και το λιμάνι του Ulsan με 202,3 εκατ. τόνους.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/JEON HEON-KYUN
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ