
Πηγές της Downing Street επιβεβαιώνουν το διορισμό του Jo Johnson, αδερφού του βρετανού υπουργού Εξωτερικών Boris Johnson, ως υφυπουργό Ναυτιλίας, σε συνέχεια της παραίτησης του προκατόχου του, John Hayes.
Ο συντηρητικός πολιτικός Jo Johnson κατείχε μέχρι χθες τη θέση του αναπληρωτή υπουργού Πανεπιστημίων, Επιστημών, Έρευνας και Τεχνολογίας, θέση από την οποία αναγκάστηκε να μετακινηθεί από την πρωθυπουργό της Μ. Βρετανίας, Teresa May. Σύμφωνα μάλιστα με βρετανικά ΜΜΕ, η Teresa May θέλησε με τη συγκεκριμένη κίνηση να «κουνήσει το δάκτυλο» στο νεαρό πολιτικό, για τις συχνές του διαφοροποιήσεις από την κυβερνητική γραμμή, θέτοντας τον υπό την εποπτεία του ιδιαίτερα «απαιτητικού» υπουργού Μεταφορών, Chris Grayling.
Αξίζει να αναφερθεί πως ο Jo Johnson είναι δημοσιογράφος, με πολυετή προϋπηρεσία σε αναγνωρισμένο ειδησεογραφικό όμιλο και με εκτεταμένη εμπειρία σε θέματα εκπαίδευσης. Απόφοιτος ως μαθητής από το Eton College, με σπουδές στο Cambridge, στο ULB των Βρυξελλών και το INSEAD, ο νέος πολιτικός διατελεί ταυτόχρονα υπουργός αρμόδιος για θέματα του Λονδίνου- του μεγαλύτερου κόμβου συνδυασμένων μεταφορών στη Γηραιά Ήπειρο.
Ο Jo Johnson εκλέγεται στο Orpington, μια από τις νοτιοανατολικές εκλογικές περιφέρειες του Λονδίνου, συγκεντρώνοντας μάλιστα το 63% των ψήφων. Σημειώνεται πως το Orpington παραδοσιακά εκλέγει βουλευτές από το Συντηρητικό Κόμμα, ενώ αποτελεί ένα από τα προπύργια των Συντηρητικών, με χαμηλά ποσοστά ανεργίας.
Η επιλογή του κ. Johnson, ως αναπληρωτή υπουργού Ναυτιλίας, συμπίπτει μάλιστα με το αίτημα του UK Chamber of Shipping για αναβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης της χώρας, ενώ πραγματοποιείται σε μια περίοδο που η βρετανική ναυτιλία έχει περισσότερο από ποτέ ανάγκη για εξωστρέφεια.
Σημειώνεται πως η Teresa May είχε, κατά τη διάρκεια της προηγούμενης εβδομάδας, ανακοινώσει την πρόθεση της για ριζική ανανέωση του υπουργικού συμβουλίου.
Σύμφωνα με βρετανικά ΜΜΕ, η αποχώρηση του John Hayes από το υπουργείο Μεταφορών αποτελεί έκπληξη για τη ναυτιλιακή κοινότητα της χώρας, κυρίως λόγω της μεγάλης εκτίμησης που έχαιρε στους ναυτιλιακούς κύκλους.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ