
Η EMICERT, ο ελληνικός ανεξάρτητος διαπιστευμένος φορέας επαλήθευσης των εκπομπών CO2 στη ναυτιλία, ανακοίνωσε ότι έλαβε έγκριση από το λιβεριανό νηολόγιο για να παρέχει υπηρεσίες επαλήθευσης για το επερχόμενο σύστημα IMO DCS (Data Collection System) στα πλοία που φέρουν τη σημαία της. Οι υπηρεσίες αυτές περιλαμβάνουν τόσο την ανασκόπηση του SEEMP (Ship Energy Efficiency Management Plan), όσο και την επαλήθευση των σχετικών στοιχείων προς αναφορά.
Από το 2005, η EMICERT δραστηριοποιείται εξειδικευμένα στην επαλήθευση των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου αρχικά σε σταθερές βιομηχανίες, στη συνέχεια σε αερομεταφορείς και από το 2017 σε πλοία, επαληθεύοντας τη συμμόρφωση με ευρωπαϊκούς και διεθνείς κανονισμούς και πρότυπα. Έχει παρουσία σε 11 χώρες, ενώ σε 4 από αυτές κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της σχετικής αγοράς (Ελλάδα, Βουλγαρία, Ιρλανδία, Κύπρο). Η EMICERT, αξιοποιώντας την εξειδικευμένη πολυετή της εμπειρία, συμμετείχε στην διαμόρφωση των συνοδευτικών Κανονισμών για το EU MRV, ως ενεργό μέλος της επιτροπής εμπειρογνωμόνων του ESSF (European Sustainability Shipping Forum).
Τον Δεκέμβριο του 2016 έγινε ο πρώτος παγκοσμίως οργανισμός που διαπιστεύθηκε κατά ISO 14065 ως επαληθευτής για τον κανονισμό EU MRV. Έως τώρα, από την ελληνική ναυτιλιακή αγορά τιμούν με την εμπιστοσύνη τους την EMICERT περισσότερες από 75 εταιρείες (600+ πλοία συνολικά) αναθέτοντας την αξιολόγηση των σχεδίων παρακολούθησης και την επαλήθευση των εκθέσεων εκπομπών τους, σύμφωνα με τις απαιτήσεις του Καν. 2015/757/ΕΕ.
Η EMICERT στοχεύει μέσω της συνεργασίας με την σημαία της Λιβερίας στην παροχή συνδυασμένων υπηρεσιών επαλήθευσης για τις απαιτήσεις τόσο του ευρωπαϊκού κανονισμού EU MRV, όσο και του αντίστοιχου διεθνούς IMO DCS. Τα οφέλη για τα πλοία που φέρουν τη σημαία της Λιβερίας είναι προφανή, εφόσον με μία κοινή επιθεώρηση των σχετικών δεδομένων και διαδικασιών, θα καλύπτουν ταυτόχρονα τις υποχρεώσεις τους έναντι των δύο αυτών περιβαλλοντικών κανονισμών, συνεργαζόμενες με έναν αξιόπιστο και εξειδικευμένο ελληνικό Φορέα Επαλήθευσης.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/ABEDIN TAHERKENAREH
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Οι λιμένες ανά την Ελλάδα εξυπηρετούν καθημερινά τις μεταφορές επιβατών και εμπορευμάτων, συνεισφέροντας σημαντικά στην οικονομία της χώρας. Πρόσφατα δεδομένα της ΕΛΣΤΑΤ αποτυπώνουν την…
Η αυστραλιανή κυβέρνηση ανακοίνωσε χθες 15 Σεπτεμβρίου πως θα επενδύσει 12 δισεκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας (6,8 δισεκ. ευρώ) για να εκσυγχρονίσει ένα από τα ναυπηγεία…
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ