
Η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης (Maritime and Port Authority of Singapore), ανακοίνωσε ότι αλλάζει η πολιτική της χώρας αναφορικά με την απαλλαγή των λιμενικών τελών σε όσα bunker tankers ήταν σύμφωνα με την οδηγία της MARPOL δεξαμενόπλοια διπλού τοιχώματος. Η συγκεκριμένη νομοθεσία είχε υιοθετηθεί στη Σιγκαπούρη από το 2012, για να παροτρύνει την χρήση bunker tankers διπλού τοιχώματος στο λιμάνι της χώρας.
Από το 2015, με οδηγία του IMO, είναι υποχρεωτική η μεταφορά βαρέος μαζούτ μόνο από bunker tankers που διαθέτουν διπλό τοίχωμα.
Από την στιγμή που η πλειονότητα των bunker tankers έχει συμμορφωθεί με τις απαιτήσεις του IMO, η Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης αποφάσισε να αποσύρει κατά το ήμισυ την απαλλαγή των λιμενικών τελών. Η νέα νομοθεσία της χώρας θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018,
Από την 1η Ιανουαρίου 2018, όπως αναφέρει στην ανακοίνωσή της η Ναυτιλιακή και Λιμενική Αρχή της Σιγκαπούρης, όλα τα bunker tankers θα πρέπει να πληρώνουν πλήρως τα λιμενικά τέλη με τον προβλεπόμενο συντελεστή σε ετήσια βάση, με εξαίρεση τα δεξαμενόπλοια διπλού τοιχώματος που ξεκίνησαν να κατασκευάζονται πριν την 1η Ιανουαρίου 2018, τα οποία θα συνεχίσουν να δικαιούνται 50% έκπτωση στα λιμενικά τέλη, έως ότου φτάσουν στην ηλικία των πέντε ετών.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/STEPHEN MORRISON
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Η κυβέρνηση του Ντόναλντ Τραμπ επιχειρεί την αποδυνάμωση της κινεζικής επιρροής στις παγκόσμιες λιμενικές υποδομές, με στόχο να θέσει περισσότερους τερματικούς σταθμούς υπό δυτικό…
Σημαντική οικονομική ώθηση αναμένεται να λάβει σύντομα ο ναυτιλιακός κλάδος του Ηνωμένου Βασιλείου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα δημοσίευμα του Reuters, η βρετανική κυβέρνηση σε συνεργασία με…
Καθώς η παγκόσμια αγορά πετρελαίου «ακροβατεί» σε τεντωμένο σχοινί, το τοπίο στον κλάδο των διυλίσεων παραμένει ρευστό. Αν και η παραγωγή των διυλιστηρίων κατέγραψε…
Η Διεθνής Ένωση Εταιρειών Κρουαζιέρας (CLIA), η ηγετική φωνή της παγκόσμιας βιομηχανίας κρουαζιέρας, προχωρά στην επόμενη φάση της καμπάνιας της «All Aboard Greece», αναδεικνύοντας…
Την έναρξη της διαδικασίας για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης μεταξύ Ελλάδας και Λιβύης κήρυξαν ο υπουργός Εξωτερικών της Ελλάδας Γιώργος Γεραπετρίτης και…
Οι γεωπολιτικές ζυμώσεις ανά τον κόσμο, με καταλυτικό παράγοντα τη δασμολογική πολιτική του Ντόναλντ Τραμπ, διαμορφώθηκαν με τρόπο τέτοιο ώστε οι εταιρείες της ναυτιλίας…
Η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να αυξήσει την αξία του εμπορίου αγαθών και υπηρεσιών κατά σχεδόν 40% έως το 2040, χάρη στην αύξηση της παραγωγικότητας…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ