
Σύμφωνα με πρόσφατη έκθεση της Boeing η Κίνα αποτελεί μία από τις πολλά υποσχόμενες αγορές για την παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία, με ρυθμούς ανάπτυξης της επιβατικής κίνησης που αγγίζει ποσοστά της τάξης του +10% σε ετήσια βάση. Αυτή η ανάπτυξη της αεροπορικής αγοράς της Κίνας αναμένεται να διατηρηθεί και τα επόμενα χρόνια, λόγω της συνεχούς ανάπτυξης της οικονομίας της και της ισχυροποίησης της μεσαίας τάξης που επιθυμεί ταξίδια για επαγγελματικούς αλλά και ψυχαγωγικούς λόγους.
Αυτός είναι ο κύριος λόγος που η Κίνα έχει θέσει στόχο να αναδειχθεί σε έναν διεθνή κατασκευαστή επιβατικών αεροσκαφών, ανταγωνιζόμενη τους παγκόσμιους κολοσσούς Airbus και Boeing, που προς το παρόν κυριαρχούν στην αγορά της. Η αρχή έγινε τον περασμένο Μάιο όταν και πραγματοποιήθηκε η παρθενική πτήση του πρώτου επιβατικού αεροσκάφους C919, που κατασκεύασε η Επιχείρηση Εμπορικών Αεροσκαφών της Κίνας (COMAC). Το στενής ατράκτου C919 έχει στόχο να ανταγωνιστεί την οικογένεια των Airbus 320 καθώς και την οικογένεια των 737NG της Boeing.
Το δεύτερο βήμα έγινε προ ολίγων ημερών όταν η COMAC σε συνεργασία με την Ρωσία, παρουσίασε στη Σαγκάη το νέο επιβατικό αεροσκάφος ευρείας ατράκτου με κωδική ονομασία CR929. Το «C» στο όνομα του αεροσκάφους συμβολίζει το αρχικό γράμμα στη λέξη China (Κίνα) και το ακρώνυμο COMAC, ενώ το «9» συμβολίζει το «για πάντα» στην κινεζική κουλτούρα και το «2» αναφέρεται στα δύο συνεργαζόμενα μέρη, Ρωσία και Κίνα, που κατασκεύασαν το αεροσκάφος.
Στόχος της κινεζο-ρωσικής συνεργασίας είναι μέσα στην επόμενη δεκαετία να έχει ξεκινήσει η πώληση στην εγχώρια κινεζική και ρωσική αλλά και διεθνή αγορά αυτού του αεροσκάφους ευρείας ατράκτου, το οποίο θα μπορεί να μεταφέρει 280 επιβάτες, ενώ θα έχει ακτίνα δράσης στα 12.000 χλμ.
Φωτό: comac.cc
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ο Ντ. Τραμπ διατάσσει «πλήρη και απόλυτο αποκλεισμό» των δεξαμενόπλοιων που κινούνται προς και από τη Βενεζουέλα. Ο Ντόναλντ Τραμπ διεμήνυσε χθες Τρίτη ότι…

Σε μια σημαντική κίνηση ανανέωσης του στόλου της, η Hapag-Lloyd υπέγραψε συμβόλαιο με τα κινεζικά ναυπηγεία CIMC Raffles για τη ναυπήγηση οκτώ νέων πλοίων…

Η τεχνολογία των ηλεκτροχημικών κυψελών καυσίμου υδρογόνου μεγάλης ισχύος εξελίσσεται σε καθοριστικό μοχλό του πράσινου μετασχηματισμού της ναυτιλίας, επιτρέποντας εγκαταστάσεις επιπέδου μεγαβάτ σε ποντοπόρα…

Αλλαγή σκυτάλης στην ηγεσία της European Shipowners | ECSA, καθώς ο Mikki Koskinen από τη Φινλανδία εξελέγη νέος Πρόεδρος, με τον Νικόλα Βενιάμη να…

Σημαντικές αλλαγές στο μείγμα των φορτίων που μεταφέρουν τα Capesize καταγράφονται τα τελευταία χρόνια. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η Drewry, ενώ οι όγκοι φορτίων που…

Την υπογραφή σύμβασης προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας, διάρκειας 21 ετών, με την Google ανακοίνωσε η TotalEnergies, δεσμευόμενη για την παροχή ενός TWh ανανεώσιμης ενέργειας προς…

Η τεχνολογία πλήρους ηλεκτροκίνησης πλοίων, βασισμένη σε συστήματα αποθήκευσης ενέργειας μεγάλης κλίμακας και ηλεκτρική πρόωση υψηλής ισχύος, πέρασε σε νέα ιστορική φάση στις 14…

Την πρώτη ετήσια πτώση από το 2020 καταγράφουν οι παγκόσμιες διά θαλάσσης αποστολές θερμικού άνθρακα, με τον συνολικό όγκο να διαμορφώνεται στους 945 εκατ.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ