
Όπως αναφέρει δημοσίευμα του πρακτορείου Reuters, το λιμάνι του Χονγκ Κονγκ αναμένεται να καταγράψει εντός του τρέχοντος έτους σημαντική βελτίωση στη διαχείριση πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων παρά την συνεχή αναστάτωση που επικρατεί στη συγκεκριμένη αγορά. Την τελευταία δεκαετία η αγορά των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χαρακτηρίζεται από μια μακρά ύφεση, η οποία φαίνεται, έστω και συγκρατημένα, να δείχνει σημάδια ανάκαμψης.
Ο Υπουργός Μεταφορών του Χονγκ Κονγκ, κ. Frank Chan Fan, έχει δηλώσει ότι αναμένεται να αυξηθεί ελαφρά μέσα στο τρέχον έτος η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Χονγκ Κονγκ συγκριτικά με το 2015 (20 εκατ. TEUs) και το 2016 (19,8 εκατ. TEUs).
Σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters, το εμπόριο και ο τομέας των logistics αντιπροσωπεύουν το 22% του ΑΕΠ του Χονγκ Κονγκ και το 20% του πληθυσμού της περιοχής απασχολείται στους συγκεκριμένους τομείς.
Οι αναλυτές στη διεθνή αγορά επισημαίνουν ότι το λιμάνι του Χονγκ Κονγκ δέχεται έντονο ανταγωνισμό από άλλα κινεζικά λιμάνια, ενώ οι υψηλές τιμές των ακινήτων στην περιοχή δυσχεραίνουν την ενδεχόμενη επέκταση των λιμενικών εγκαταστάσεών της.
Να σημειωθεί ότι το Χονγκ Κονγκ υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία με τη Μεγάλη Βρετανία για την ενίσχυση των εμπορικών τους σχέσεων στον τομέα της ναυτιλίας.
Το Χονγκ Κονγκ βρίσκεται σε διαδικασία αναβάθμισης των μεταφορικών του υπηρεσιών. Η επέκταση διαδρόμων προσγείωσης/απογείωσης του αεροδρομίου του Χονγκ Κονγκ, αναμένεται να ολοκληρωθεί μέσα στο 2024 και εκτιμάται ότι θα συμβάλλει σε αύξηση του μεταφερόμενου όγκου φορτίων από 4,5 εκατ. τόνους σε 9 εκατ. τόνους, όπως δήλωσε ο κ. Chan.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Το ναυτιλιακό επιχειρείν επιφυλάσσει δυσκολίες με οικονομικές αλλά και γεωπολιτικές διαστάσεις, τις οποίες όλες οι ναυτιλιακές εταιρείες καλούνται, αναπόφευκτα, να αντιμετωπίσουν. Ως αποτέλεσμα, ο…
Αισθητά μειωμένες εμφανίστηκαν το α΄ οκτάμηνο οι παραγγελίες product tankers, δείγμα της αβεβαιότητας που επικρατεί στην αγορά. Στο διάστημα που μεσολάβησε από τον Ιανουάριο…
Αναντίρρητα, η τεχνολογία και τα επιτεύγματά της έχουν σταθεί αρωγοί στην ενίσχυση της ασφάλειας στη ναυτιλία και στις μεταφορές, μέσω των διευκολύνσεων που παρέχουν.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ