
Οι πρόσφατες δημοσιεύσεις σχετικά με το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου στο Σαρωνικό και η κακή εξέλιξη όλης της κατάστασης οδηγεί σε πολλές απόψεις σχετικά με τα αίτια της βύθισης. Όπως εξηγεί πλοίαρχος με μεγάλη γνώση σε θέματα διαχείρισης δεξαμενοπλοίων “άρχισε η συνομωσιολογία”.
Ο ίδιος, έμπειρος ναυτικός, εξηγεί ότι μπορεί να έγινε ένα απλό transfer φορτίου με λάθος τρόπο και το πλοίο καταπονήθηκε από λάθος χειρισμό. Όσο για το περίεργο του πράγματος καλό είναι να γνωρίζουμε ότι στο παρελθόν πλοίο βυθίστηκε στην προβλήτα από λάθος φόρτωση. Σε κάθε περίπτωση η αυτοψία θα δείξει αν στο πλοίο υπάρχει ρήγμα η όχι. Αν υπάρχει ρήγμα τότε είναι ανθρώπινο λάθος, αν είναι άθικτο στο βυθό (δηλαδή δεν υπάρχει ζημιά στο εξωτερικό περίβλημα αλλά άνοιξαν το επιστόμιο που αφήνει τη θάλασσα να μπει στο μηχανοστάσιο), τότε “μυρίζει απάτη”. Ας δούμε τι θα δείξει η πραγματική έρευνα και ας αφήσουμε την αλήθεια να λάμψει.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαΐτας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ