
Οι πρόσφατες δημοσιεύσεις σχετικά με το ναυάγιο του δεξαμενόπλοιου στο Σαρωνικό και η κακή εξέλιξη όλης της κατάστασης οδηγεί σε πολλές απόψεις σχετικά με τα αίτια της βύθισης. Όπως εξηγεί πλοίαρχος με μεγάλη γνώση σε θέματα διαχείρισης δεξαμενοπλοίων “άρχισε η συνομωσιολογία”.
Ο ίδιος, έμπειρος ναυτικός, εξηγεί ότι μπορεί να έγινε ένα απλό transfer φορτίου με λάθος τρόπο και το πλοίο καταπονήθηκε από λάθος χειρισμό. Όσο για το περίεργο του πράγματος καλό είναι να γνωρίζουμε ότι στο παρελθόν πλοίο βυθίστηκε στην προβλήτα από λάθος φόρτωση. Σε κάθε περίπτωση η αυτοψία θα δείξει αν στο πλοίο υπάρχει ρήγμα η όχι. Αν υπάρχει ρήγμα τότε είναι ανθρώπινο λάθος, αν είναι άθικτο στο βυθό (δηλαδή δεν υπάρχει ζημιά στο εξωτερικό περίβλημα αλλά άνοιξαν το επιστόμιο που αφήνει τη θάλασσα να μπει στο μηχανοστάσιο), τότε “μυρίζει απάτη”. Ας δούμε τι θα δείξει η πραγματική έρευνα και ας αφήσουμε την αλήθεια να λάμψει.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαΐτας
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ