
Μετά τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα που κατέγραψαν η Teekay Tankers και η Tanker Investments Ltd (TIL), η συγχώνευσή τους αποτελεί σωτήρια λύση για την επιβίωσή τους, καθώς η αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκεται την παρούσα περίοδο σε αδύναμη θέση. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2017, η Tanker Investments Ltd (TIL) κατέγραψε ζημιές ύψους $5,8 εκατ., ενώ οι ζημιές της Teekay Tankers ανήλθαν σε $7,1 εκατ.
Στα τέλη του περασμένου Μαΐου, η Teekay Tankers είχε συμφωνήσει να εξαγοράσει τον στόλο της TIL που αποτελείται από 18 δεξαμενόπλοια, μεσαίου μεγέθους, μέσα από την ανταλλαγή 3,3 μετοχών της Teekay Tankers για κάθε μία μετοχή της TIL.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Teekay Tankers, κ. Kevin Mackay, «η συγχώνευση των δύο εταιρειών είναι στρατηγικής σημασίας για την Teekay Tankers, καθώς η απόκτηση 18 επιπλέον δεξαμενόπλοιων θα καταστήσει την εταιρεία ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και θα συμβάλει επίσης στην ανανέωση του στόλου της. Το πιο σημαντικό είναι ότι μέσω της συγχώνευσης, θα αυξηθεί η ρευστότητα της Teekay Tankers και θα μειωθεί η χρηματοοικονομική της μόχλευση».
Αναφορικά με την τρέχουσα αγορά των δεξαμενόπλοιων, ο κ. Mackay επεσήμανε ότι «η αγορά των δεξαμενόπλοιων αντιμετώπισε προκλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο του 2017. Οι εποχιακοί παράγοντες και η αύξηση στις παραδόσεις νέων δεξαμενόπλοιων, σε συνδυασμό με τη μειωμένη παραγωγή πετρελαίου από τις χώρες του OPEC οδήγησαν σε χαμηλές τιμές τους ναύλους στην εν λόγω αγορά. Βραχυπρόθεσμα, αναμένουμε ότι το 2018 θα υπάρξει σημαντική επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης του παγκόσμιου στόλου των δεξαμενόπλοιων και σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για πετρέλαιο, θα επέλθει ανάκαμψη στους ναύλους»
Η Teekay Tankers διαθέτει σήμερα ένα στόλο από 40 δεξαμενόπλοια (20 Suezmax, 13 Aframax και 7 LR2).
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ