
Μετά τα αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα που κατέγραψαν η Teekay Tankers και η Tanker Investments Ltd (TIL), η συγχώνευσή τους αποτελεί σωτήρια λύση για την επιβίωσή τους, καθώς η αγορά των δεξαμενόπλοιων βρίσκεται την παρούσα περίοδο σε αδύναμη θέση. Συγκεκριμένα, το δεύτερο τρίμηνο του 2017, η Tanker Investments Ltd (TIL) κατέγραψε ζημιές ύψους $5,8 εκατ., ενώ οι ζημιές της Teekay Tankers ανήλθαν σε $7,1 εκατ.
Στα τέλη του περασμένου Μαΐου, η Teekay Tankers είχε συμφωνήσει να εξαγοράσει τον στόλο της TIL που αποτελείται από 18 δεξαμενόπλοια, μεσαίου μεγέθους, μέσα από την ανταλλαγή 3,3 μετοχών της Teekay Tankers για κάθε μία μετοχή της TIL.
Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και CEO της Teekay Tankers, κ. Kevin Mackay, «η συγχώνευση των δύο εταιρειών είναι στρατηγικής σημασίας για την Teekay Tankers, καθώς η απόκτηση 18 επιπλέον δεξαμενόπλοιων θα καταστήσει την εταιρεία ικανή να ανταποκριθεί στις ανάγκες των πελατών της και θα συμβάλει επίσης στην ανανέωση του στόλου της. Το πιο σημαντικό είναι ότι μέσω της συγχώνευσης, θα αυξηθεί η ρευστότητα της Teekay Tankers και θα μειωθεί η χρηματοοικονομική της μόχλευση».
Αναφορικά με την τρέχουσα αγορά των δεξαμενόπλοιων, ο κ. Mackay επεσήμανε ότι «η αγορά των δεξαμενόπλοιων αντιμετώπισε προκλήσεις στο δεύτερο τρίμηνο του 2017. Οι εποχιακοί παράγοντες και η αύξηση στις παραδόσεις νέων δεξαμενόπλοιων, σε συνδυασμό με τη μειωμένη παραγωγή πετρελαίου από τις χώρες του OPEC οδήγησαν σε χαμηλές τιμές τους ναύλους στην εν λόγω αγορά. Βραχυπρόθεσμα, αναμένουμε ότι το 2018 θα υπάρξει σημαντική επιβράδυνση στον ρυθμό αύξησης του παγκόσμιου στόλου των δεξαμενόπλοιων και σε συνδυασμό με την αυξημένη ζήτηση για πετρέλαιο, θα επέλθει ανάκαμψη στους ναύλους»
Η Teekay Tankers διαθέτει σήμερα ένα στόλο από 40 δεξαμενόπλοια (20 Suezmax, 13 Aframax και 7 LR2).
Φωτό: teekay.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και ο διαχρονικός ρόλος των νηογνωμόνων στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ναυτιλιακού πλαισίου, βρέθηκαν…

Η διεθνής ναυτιλιακή κοινότητα αποχαιρετά με βαθιά θλίψη μια εμβληματική φυσιογνωμία του κλάδου, τον δρ. Heinrich Schulte, ιδρυτή της Bernhard Schulte Shipmanagement (BSM), ο…

Πορεία επέκτασης του στόλου της χαράσσει η DryDel Shipping, ανακοινώνοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας για την κατασκευή ενός Capesize bulk…

Δύο νέοι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν με επιτυχία στις 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 06:01 π.μ. ενισχύοντας το ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Galileo. Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε από…

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης κινείται η αγορά των ορυκτών λιθίου, με τον όγκο των θαλάσσιων μεταφορών να καταγράφει ιστορικά υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τα…

Συμφωνία πώλησης του 50% του χαρτοφυλακίου αιολικών και φωτοβολταϊκών έργων στην Ελλάδα, συνολικής ισχύος 424 MW, στην ισπανική Asterion Industrial Partners ανακοίνωσε η TotalEnergies,…

Η κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας στην Κίνα αναμένεται να καταγράψει ρεκόρ το 2025, με τις εκτιμήσεις ν’ αναφέρουν ότι θα ξεπεράσει τα 10 τρισεκατομμύρια κιλοβατώρες…

Η Ουγγαρία υπέγραψε στις 17 Δεκεμβρίου συμβόλαιο με τις ΗΠΑ για την παράδοση 400 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) ετησίως, δήλωσε ο…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ