
Σύμφωνα με επίσημα στοιχεία που εξέδωσε η Dubai Economy, το περασμένο έτος καταγράφηκε αύξηση της τάξεως του 2,85% για την οικονομία της χώρας. Ο κ. Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, δεύτερος Αντιπρόεδρος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και Πρόεδρος της Επιτροπής Οικονομικής Ανάπτυξης, απέδωσε την οικονομική ανάπτυξη του Εμιράτου στο «σταθερό μακροοικονομικό περιβάλλον, στις πολιτικές διαφοροποίησης και αειφορίας της οικονομικής δραστηριότητας, στις αναπτυξιακές στρατηγικές και στις πρωτοβουλίες για την κατασκευή υποδομών».
Ο ίδιος ανέφερε επίσης ότι το εμπόριο του Ντουμπάι το περασμένο έτος αντιπροσώπευσε το 28% του ΑΕΠ. Ένας άλλος τομέας που οδήγησε στην αύξηση της οικονομίας και του ΑΕΠ του Εμιράτου το περασμένο έτος ήταν ο τουρισμός, καθώς 15 εκατ. τουρίστες επισκέφθηκαν το Ντουμπάι, σημειώνοντας αύξηση 5% στην τουριστική κίνηση, συγκριτικά με το 2015. Ο κ. Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, τόνισε ότι το Ντουμπάι θα προβεί σε επενδύσεις για την κατασκευή υποδομών με στόχο να βελτιώσει τον τομέα των μεταφορών του. Μέσα στα έργα που πρόκειται να γίνουν συμπεριλαμβάνεται και η επέκταση του λιμένα Jebel Ali. O ίδιος προσέθεσε ότι το Ντουμπάι διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στις περιφερειακές και στις παγκόσμιες αλυσίδες αξίας μέσα από τις μεταφορές, τη διανομή εμπορευμάτων, των υπηρεσιών μάρκετινγκ και τις υπηρεσίες Έρευνας και Ανάπτυξης που προσφέρει.
Σε ό,τι αφορά το μέλλον, η οικονομία του Ντουμπάι αναμένεται να αυξηθεί κατά 3,1% το 2017 και κατά 3,6% το 2018.
Τέλος, ο κ. Sheikh Ahmed bin Saeed Al Maktoum, δήλωσε ότι το Ντουμπάι έχει αναδειχθεί σε σημαντικό παράγοντα της διεθνούς οικονομίας και κατέχει ισχυρή θέση ως ένα από τα πέντε κορυφαία στον κόσμο διεθνή κέντρα εμπορίου, μεταφορών και τουρισμού.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ