
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης φαίνεται πως θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης του ΔΟΛ (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη), αφού σε πλειοδοτικό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε σήμερα από τις πιστώτριες τράπεζες του Οργανισμού, κατέθεσε τη μεγαλύτερη προσφορά από τους άλλους τρεις συμμετέχοντες.
Η πλειοδοτική διαδικασία ολοκληρώθηκε σήμερα το μεσημέρι στις 12:00, οπότε και άνοιξαν οι φάκελοι των προσφορών των διεκδικητών, παρουσία συμβολαιογράφων και της εταιρείας Grant Thornton η οποία έχει οριστεί ως ειδική εκκαθαρίστρια, σε συνεργασία με τη δικηγορική εταιρεία “Ανδρέας Αγγελίδης”.
Συγκεκριμένα ο κ. Μαρινάκης, μέσω της εταιρείας του «Alter Ego», προσέφερε €22,892 εκατ. Ακολούθησε η κυπριακών συμφερόντων εταιρεία «Vegata» η οποία προσέφερε 21 εκατ., ο κ. Ιβάν Σαββίδης, μέσω της εταιρείας «Dimera», με 11,9 εκατ. καθώς και μια αγγλική εταιρεία με προσφορά μόλις €100.000.
Εφόσον, ο Βαγγέλης Μαρινάκης αποκτήσει τον ΔΟΛ, τότε θα περιέλθει στην κατοχή του το 22,11% των μετοχών του τηλεοπτικού σταθμού «Mega», οι εφημερίδες «Το Βήμα» και «Τα Νέα», ο ραδιοφωνικός σταθμός «Βήμα FM», το 50% των μετοχών της «IRIS ΕΚΤΥΠΩΤΙΚΗ» και το 41,22% των μετοχών του πρακτορείου διανομής «ΑΡΓΟΣ».
Σε ό,τι αφορά τα ακίνητα του Οργανισμού οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτά περνούν στην Alpha Bank.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ΔΟΛ από τη δεκαετία του 1950, υπό τη διοίκηση του Χρήστου Δ. Λαμπράκη, διέγραφε μια δυναμική πορεία ανάπτυξης στον χώρο του ελληνικού Τύπου. Τον Οκτώβριο του 1998 αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία στον εκδοτικό κλάδο που εισήχθη στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ