
Ο Βαγγέλης Μαρινάκης φαίνεται πως θα είναι ο νέος ιδιοκτήτης του ΔΟΛ (Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη), αφού σε πλειοδοτικό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε σήμερα από τις πιστώτριες τράπεζες του Οργανισμού, κατέθεσε τη μεγαλύτερη προσφορά από τους άλλους τρεις συμμετέχοντες.
Η πλειοδοτική διαδικασία ολοκληρώθηκε σήμερα το μεσημέρι στις 12:00, οπότε και άνοιξαν οι φάκελοι των προσφορών των διεκδικητών, παρουσία συμβολαιογράφων και της εταιρείας Grant Thornton η οποία έχει οριστεί ως ειδική εκκαθαρίστρια, σε συνεργασία με τη δικηγορική εταιρεία “Ανδρέας Αγγελίδης”.
Συγκεκριμένα ο κ. Μαρινάκης, μέσω της εταιρείας του «Alter Ego», προσέφερε €22,892 εκατ. Ακολούθησε η κυπριακών συμφερόντων εταιρεία «Vegata» η οποία προσέφερε 21 εκατ., ο κ. Ιβάν Σαββίδης, μέσω της εταιρείας «Dimera», με 11,9 εκατ. καθώς και μια αγγλική εταιρεία με προσφορά μόλις €100.000.
Εφόσον, ο Βαγγέλης Μαρινάκης αποκτήσει τον ΔΟΛ, τότε θα περιέλθει στην κατοχή του το 22,11% των μετοχών του τηλεοπτικού σταθμού «Mega», οι εφημερίδες «Το Βήμα» και «Τα Νέα», ο ραδιοφωνικός σταθμός «Βήμα FM», το 50% των μετοχών της «IRIS ΕΚΤΥΠΩΤΙΚΗ» και το 41,22% των μετοχών του πρακτορείου διανομής «ΑΡΓΟΣ».
Σε ό,τι αφορά τα ακίνητα του Οργανισμού οι πληροφορίες αναφέρουν ότι αυτά περνούν στην Alpha Bank.
Αξίζει να αναφερθεί ότι ο ΔΟΛ από τη δεκαετία του 1950, υπό τη διοίκηση του Χρήστου Δ. Λαμπράκη, διέγραφε μια δυναμική πορεία ανάπτυξης στον χώρο του ελληνικού Τύπου. Τον Οκτώβριο του 1998 αποτέλεσε την πρώτη εταιρεία στον εκδοτικό κλάδο που εισήχθη στην Κύρια Αγορά του Χρηματιστηρίου Αξιών Αθηνών.
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Αναβλήθηκαν για έναν χρόνο οι διαπραγματεύσεις στον IMO για το Net Zero Framework, μετά από μια επεισοδιακή συνεδρίαση που έλαβε χώρα σε περιβάλλον διαμάχης.…
Ο στόλος της εταιρείας Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου, ενισχύθηκε πρόσφατα με ένα ακόμη πλοίο, το οποίο και ολοκλήρωσε το παρθενικό του ταξίδι.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ