
Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σε αισθητά βελτιωμένα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, με αύξηση των πωλήσεων και σημαντικό περιορισμό των ζημιών.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $33,3 εκατ. υψηλότερα κατά 35% σε σχέση με πέρυσι ($24,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $3,3 εκατ. (ή $0,07/μετοχή) εκατ. έναντι ζημιών $17,8 εκατ. (ή $0,21/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.417 – σε πολύ πιο υψηλά επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($6.355 το 2016) – ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,9%.
Τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο Pedhoulas Rose, τύπου Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000 dwt, με το τίμημα της απόκτησής του να ανέρχεται σε $17,4 εκατ., ποσό το οποίο προήλθε μέσω συμφωνίας sale-and-leaseback για το εν λόγω πλοίο για $24,8 εκατ., αυξάνοντας έτσι τη ρευστότητα της εταιρείας. Επίσης, ένα άλλο νεότευκτο Kamsarmax, χωρητικότητας 81.600 dwt το οποίο απέκτησε η εταιρεία τον Ιανουάριο, πωλήθηκε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, κατόπιν συμφωνίας που εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και για την οποία υπήρξε η θετική εισήγηση ενός ανεξάρτητου συμβουλευτικού φορέα. Το βιβλίο παραγγελιών της Safe Bulkers αριθμεί ένα ακόμη πλοίο με προγραμματισμένη παραλαβή το 2018.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Λουκάς Μπαρμπαρής ανέφερε ότι «η αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας κατά 35% αποτυπώνει τη βελτίωση της αγοράς κατά το πρώτο τέταρτο του 2017, γεγονός που οδήγησε και στην ουσιαστική μείωση των ζημιών σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επίσης, πετύχαμε τον Απρίλιο την έκδοση προνομιούχων μετοχών μέσω της οποίας αντλήσαμε $27,7 εκατ. μειώνοντας τις μελλοντικές χρηματοοικονομικές μας υποχρεώσεις».
Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 38 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 6,9 έτη (14 Panamax, 9 Kamsarmax, 12 post-Panamax και 3 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,4 εκατ. dwt.
Φωτό: safebulkers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ