
Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σε αισθητά βελτιωμένα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, με αύξηση των πωλήσεων και σημαντικό περιορισμό των ζημιών.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $33,3 εκατ. υψηλότερα κατά 35% σε σχέση με πέρυσι ($24,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $3,3 εκατ. (ή $0,07/μετοχή) εκατ. έναντι ζημιών $17,8 εκατ. (ή $0,21/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.417 – σε πολύ πιο υψηλά επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($6.355 το 2016) – ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,9%.
Τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο Pedhoulas Rose, τύπου Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000 dwt, με το τίμημα της απόκτησής του να ανέρχεται σε $17,4 εκατ., ποσό το οποίο προήλθε μέσω συμφωνίας sale-and-leaseback για το εν λόγω πλοίο για $24,8 εκατ., αυξάνοντας έτσι τη ρευστότητα της εταιρείας. Επίσης, ένα άλλο νεότευκτο Kamsarmax, χωρητικότητας 81.600 dwt το οποίο απέκτησε η εταιρεία τον Ιανουάριο, πωλήθηκε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, κατόπιν συμφωνίας που εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και για την οποία υπήρξε η θετική εισήγηση ενός ανεξάρτητου συμβουλευτικού φορέα. Το βιβλίο παραγγελιών της Safe Bulkers αριθμεί ένα ακόμη πλοίο με προγραμματισμένη παραλαβή το 2018.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Λουκάς Μπαρμπαρής ανέφερε ότι «η αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας κατά 35% αποτυπώνει τη βελτίωση της αγοράς κατά το πρώτο τέταρτο του 2017, γεγονός που οδήγησε και στην ουσιαστική μείωση των ζημιών σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επίσης, πετύχαμε τον Απρίλιο την έκδοση προνομιούχων μετοχών μέσω της οποίας αντλήσαμε $27,7 εκατ. μειώνοντας τις μελλοντικές χρηματοοικονομικές μας υποχρεώσεις».
Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 38 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 6,9 έτη (14 Panamax, 9 Kamsarmax, 12 post-Panamax και 3 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,4 εκατ. dwt.
Φωτό: safebulkers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στο επίκεντρο διεθνών μέσων ενημέρωσης βρίσκεται η Σάμος για μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες την επόμενη σεζόν. Σύμφωνα με το Travel and Tour World, το νησί…

Δύο μόλις εβδομάδες πριν από την εκπνοή του 2025, η παγκόσμια ναυτιλιακή αγορά χύδην ξηρού φορτίου καταγράφει ένα σημαντικό ορόσημο, με τις διά θαλάσσης…

Η λειψυδρία έχει επανέλθει δυναμικά στο προσκήνιο, καθώς οι μειωμένες βροχοπτώσεις και οι υψηλές θερμοκρασίες των τελευταίων ετών επηρεάζουν όλο και περισσότερο τα υδατικά…

Σε κατάσταση ακυβερνησίας βρίσκεται δεξαμενόπλοιο με σημαία Λιβερίας και 28μελές πλήρωμα, στη θαλάσσια περιοχή 12,7 ναυτικά μίλια νοτιοανατολικά της Σκύρου, λόγω απώλειας ηλεκτρικής ενέργειας…

Η Ρωσία επιτέθηκε στο λιμάνι Πιβντένι, στη νότια Ουκρανία, σήμερα, έγινε γνωστό από Ουκρανούς αξιωματούχους, καθώς κλιμακώνει τα πλήγματα στην περιφέρεια της Οδησσού κατά…

Διήμερη επίσκεψη πραγματοποίησε την Πέμπτη 18 και Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2025 σε Λήμνο και Άγιο Ευστράτιο, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας.…

Την ένταξη του νεότευκτου «AEGEAN WINNER» στον στόλο της επισημοποίησε η Arcadia, συμφερόντων των αδελφών Αγγελόπουλου, σε ειδική τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις ναυπηγικές…

Αζέρικα καύσιμα εισήλθαν στην Αρμενία, στην πρώτη εμπορική συναλλαγή ύστερα από πάνω από τρεις δεκαετίες πολέμων μεταξύ των δύο χωρών, ανακοίνωσε την Παρασκευή 19…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ