
Η Safe Bulkers Inc. ανακοίνωσε τα οικονομικά αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σύμφωνα με τα οποία η εταιρεία κινήθηκε σε αισθητά βελτιωμένα επίπεδα σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο, με αύξηση των πωλήσεων και σημαντικό περιορισμό των ζημιών.
Αναλυτικότερα, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε $33,3 εκατ. υψηλότερα κατά 35% σε σχέση με πέρυσι ($24,7 εκατ. το πρώτο τρίμηνο του 2016), ενώ η εταιρεία παρουσίασε ζημίες $3,3 εκατ. (ή $0,07/μετοχή) εκατ. έναντι ζημιών $17,8 εκατ. (ή $0,21/μετοχή) το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Το Time Charter Equivalent για το τρίμηνο έφτασε τα $9.417 – σε πολύ πιο υψηλά επίπεδα σε σχέση με πέρυσι ($6.355 το 2016) – ενώ το ποσοστό χρήσης του στόλου (fleet utilization) άγγιξε το 97,9%.
Τον περασμένο Ιανουάριο η εταιρεία παρέλαβε το πλοίο Pedhoulas Rose, τύπου Kamsarmax, χωρητικότητας 82.000 dwt, με το τίμημα της απόκτησής του να ανέρχεται σε $17,4 εκατ., ποσό το οποίο προήλθε μέσω συμφωνίας sale-and-leaseback για το εν λόγω πλοίο για $24,8 εκατ., αυξάνοντας έτσι τη ρευστότητα της εταιρείας. Επίσης, ένα άλλο νεότευκτο Kamsarmax, χωρητικότητας 81.600 dwt το οποίο απέκτησε η εταιρεία τον Ιανουάριο, πωλήθηκε στον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας κ. Πόλυ Χατζηιωάννου, κατόπιν συμφωνίας που εγκρίθηκε από το Διοικητικό Συμβούλιο και για την οποία υπήρξε η θετική εισήγηση ενός ανεξάρτητου συμβουλευτικού φορέα. Το βιβλίο παραγγελιών της Safe Bulkers αριθμεί ένα ακόμη πλοίο με προγραμματισμένη παραλαβή το 2018.
Σχολιάζοντας την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων, ο Πρόεδρος της εταιρείας κ. Λουκάς Μπαρμπαρής ανέφερε ότι «η αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρείας κατά 35% αποτυπώνει τη βελτίωση της αγοράς κατά το πρώτο τέταρτο του 2017, γεγονός που οδήγησε και στην ουσιαστική μείωση των ζημιών σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Επίσης, πετύχαμε τον Απρίλιο την έκδοση προνομιούχων μετοχών μέσω της οποίας αντλήσαμε $27,7 εκατ. μειώνοντας τις μελλοντικές χρηματοοικονομικές μας υποχρεώσεις».
Η Safe Bulkers διαχειρίζεται στόλο 38 πλοίων ξηρού φορτίου, με μέσο όρο ηλικίας τα 6,9 έτη (14 Panamax, 9 Kamsarmax, 12 post-Panamax και 3 Capesize), συνολικής χωρητικότητας 3,4 εκατ. dwt.
Φωτό: safebulkers.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ