
Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση μεταξύ της UASC (United Arab Shipping Company), εταιρείας με ηγετική θέση στον χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Μέση Ανατολή αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο και της γερμανικής Hapag-Lloyd, η οποία διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους και σύγχρονους στόλους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.
Η συγχώνευση των δύο εταιρειών αποτελεί ορόσημο στην αγορά των containerships. Επιπλέον, αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για την Hapag-Lloyd να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της στην αγορά της Λατινικής Αμερικής και του Ατλαντικού, αλλά και να επεκτείνει συγχρόνως τις δραστηριότητές της στη Μέση Ανατολή.
Με τη συγχώνευση αυτή 58 πλοία της UASC θα ενταχθούν στο στόλο της Hapag- Lloyd, με αποτέλεσμα η τελευταία να έχει υπό τον έλεγχό της 230 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1,6 εκατ. DWT.
Μετά τη συγχώνευση, η Hapag-Lloyd θα είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, διαθέτοντας έναν από τους νεότερους στόλους πλοίων με μέση ηλικία περίπου τα 7,2 χρόνια, γεγονός που σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της γερμανικής εταιρείας θα της επιτρέψει να επιτύχει και σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους της. Επιπρόσθετα, η Hapag-Lloyd αναμένει ότι η συγχώνευση θα της αποφέρει ετησίως συνέργειες της τάξης των $435 εκατ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι μετά τη συγχώνευση, οι δύο κύριοι μέτοχοι της UASC, η Qatar Investment Authority, μέσω της θυγατρικής της, Qatar Holding LLC και το PIF (Public Investment Fund) του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας θα αποτελέσουν τους δύο νέους βασικούς μετόχους της Hapag-Lloyd.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση της Hapag-Lloyd, μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, οπότε και θα έχει επιτευχθεί η πλήρης ενσωμάτωση της UASC, αναμένεται να σταματήσει και η παρουσία του brand της.
Φωτό: hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ