
Ολοκληρώθηκε η συγχώνευση μεταξύ της UASC (United Arab Shipping Company), εταιρείας με ηγετική θέση στον χώρο της μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στη Μέση Ανατολή αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο και της γερμανικής Hapag-Lloyd, η οποία διαθέτει έναν από τους μεγαλύτερους και σύγχρονους στόλους πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.
Η συγχώνευση των δύο εταιρειών αποτελεί ορόσημο στην αγορά των containerships. Επιπλέον, αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία για την Hapag-Lloyd να ενισχύσει περαιτέρω την θέση της στην αγορά της Λατινικής Αμερικής και του Ατλαντικού, αλλά και να επεκτείνει συγχρόνως τις δραστηριότητές της στη Μέση Ανατολή.
Με τη συγχώνευση αυτή 58 πλοία της UASC θα ενταχθούν στο στόλο της Hapag- Lloyd, με αποτέλεσμα η τελευταία να έχει υπό τον έλεγχό της 230 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 1,6 εκατ. DWT.
Μετά τη συγχώνευση, η Hapag-Lloyd θα είναι η πέμπτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, διαθέτοντας έναν από τους νεότερους στόλους πλοίων με μέση ηλικία περίπου τα 7,2 χρόνια, γεγονός που σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη της γερμανικής εταιρείας θα της επιτρέψει να επιτύχει και σημαντική μείωση του λειτουργικού κόστους της. Επιπρόσθετα, η Hapag-Lloyd αναμένει ότι η συγχώνευση θα της αποφέρει ετησίως συνέργειες της τάξης των $435 εκατ.
Αξίζει να αναφερθεί ότι μετά τη συγχώνευση, οι δύο κύριοι μέτοχοι της UASC, η Qatar Investment Authority, μέσω της θυγατρικής της, Qatar Holding LLC και το PIF (Public Investment Fund) του Βασιλείου της Σαουδικής Αραβίας θα αποτελέσουν τους δύο νέους βασικούς μετόχους της Hapag-Lloyd.
Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση της Hapag-Lloyd, μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου, οπότε και θα έχει επιτευχθεί η πλήρης ενσωμάτωση της UASC, αναμένεται να σταματήσει και η παρουσία του brand της.
Φωτό: hapag-lloyd.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ