
Κατά την πραγματοποίηση της δεύτερης διεθνούς Συνόδου Κορυφής «Summit at Sea», η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) καλωσόρισε 175 ανώτατους αντιπροσώπους του κλάδου της κρουαζιέρας στο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας Cunard, «Queen Elizabeth». Το κρουαζιερόπλοιο μετέφερε επίσης μέλη του Προγράμματος «Executive Partner» της CLIA, που προέρχονταν από εταιρείες κρουαζιέρας, λιμενικές αρχές, προορισμούς, κατασκευαστικές εταιρείες, ναυπηγεία, πράκτορες, νομικές και ιατρικές υπηρεσίες.
Μετά από σειρά επισκέψεων, κατά την πρώτη ημέρα, στο Κέντρο Επιχειρήσεων Στόλου της Carnival Maritime και στο εργοστάσιο της Airbus, ο Πρόεδρος της CLIA παγκοσμίως και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Carnival Corporation & Plc, κ. Arnold Donald, καθώς και ο Πρόεδρος της CLIA Europe και Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, παρέθεσαν δεξίωση υποδοχής και δείπνο. Την επόμενη μέρα ακολούθησε ένα φόρουμ υψηλού επιπέδου, το οποίο εστίασε στο μέλλον των λιμενικών υποδομών της επόμενης δεκαετίας, προκειμένου να φιλοξενηθούν τα περισσότερα από τα 70 νέα πλοία, που αναμένεται να κατασκευαστούν μέχρι το 2025.
Η τρίτη και τελευταία ημέρα της Συνόδου ολοκληρώθηκε με συνεδρίες και σεμινάρια για την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ανάπτυξη εκδρομών στην ξηρά σε πολυπληθείς περιοχές, την περιβαλλοντική πολιτική, καθώς και την αποτελεσματική σύνδεση των βασικών αγορών με ξεχωριστά δρομολόγια κρουαζιέρας. Το ζήτημα των προμηθειών αποτέλεσε το επίκεντρο της τελευταίας συνεδρίασης.
Σύμφωνα με τον κ. Κυριάκο Αναστασιάδη, το πρόγραμμα «Executive Partner» της CLIA είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον κλάδο, «καθώς πρέπει να συνεχίσουμε να χτίζουμε την εμπιστοσύνη μεταξύ των εταιρειών κρουαζιέρας και των υπόλοιπων ενδιαφερομένων μερών, μέσω της συχνής επικοινωνίας, με σκοπό να διασφαλίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μέλλον όλων των συντελεστών του», όπως ο ίδιος σχολίασε.
Φωτό: celestyalcruises.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ