
Κατά την πραγματοποίηση της δεύτερης διεθνούς Συνόδου Κορυφής «Summit at Sea», η Διεθνής Ένωση Κρουαζιέρας (CLIA) καλωσόρισε 175 ανώτατους αντιπροσώπους του κλάδου της κρουαζιέρας στο κρουαζιερόπλοιο της εταιρείας Cunard, «Queen Elizabeth». Το κρουαζιερόπλοιο μετέφερε επίσης μέλη του Προγράμματος «Executive Partner» της CLIA, που προέρχονταν από εταιρείες κρουαζιέρας, λιμενικές αρχές, προορισμούς, κατασκευαστικές εταιρείες, ναυπηγεία, πράκτορες, νομικές και ιατρικές υπηρεσίες.
Μετά από σειρά επισκέψεων, κατά την πρώτη ημέρα, στο Κέντρο Επιχειρήσεων Στόλου της Carnival Maritime και στο εργοστάσιο της Airbus, ο Πρόεδρος της CLIA παγκοσμίως και Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Carnival Corporation & Plc, κ. Arnold Donald, καθώς και ο Πρόεδρος της CLIA Europe και Διευθύνων Σύμβουλος της Celestyal Cruises, κ. Κυριάκος Αναστασιάδης, παρέθεσαν δεξίωση υποδοχής και δείπνο. Την επόμενη μέρα ακολούθησε ένα φόρουμ υψηλού επιπέδου, το οποίο εστίασε στο μέλλον των λιμενικών υποδομών της επόμενης δεκαετίας, προκειμένου να φιλοξενηθούν τα περισσότερα από τα 70 νέα πλοία, που αναμένεται να κατασκευαστούν μέχρι το 2025.
Η τρίτη και τελευταία ημέρα της Συνόδου ολοκληρώθηκε με συνεδρίες και σεμινάρια για την τεχνολογία, την ασφάλεια, την ανάπτυξη εκδρομών στην ξηρά σε πολυπληθείς περιοχές, την περιβαλλοντική πολιτική, καθώς και την αποτελεσματική σύνδεση των βασικών αγορών με ξεχωριστά δρομολόγια κρουαζιέρας. Το ζήτημα των προμηθειών αποτέλεσε το επίκεντρο της τελευταίας συνεδρίασης.
Σύμφωνα με τον κ. Κυριάκο Αναστασιάδη, το πρόγραμμα «Executive Partner» της CLIA είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τον κλάδο, «καθώς πρέπει να συνεχίσουμε να χτίζουμε την εμπιστοσύνη μεταξύ των εταιρειών κρουαζιέρας και των υπόλοιπων ενδιαφερομένων μερών, μέσω της συχνής επικοινωνίας, με σκοπό να διασφαλίσουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το μέλλον όλων των συντελεστών του», όπως ο ίδιος σχολίασε.
Φωτό: celestyalcruises.gr
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ