
Σύμφωνα με την τελευταία έκδοση του «LPG Forecaster» η οποία δημοσιεύεται από την Drewry, αναμένεται να συνεχιστεί η υπερπροσφορά πλοίων μεταφοράς LPG για τα δύο επόμενα χρόνια. Το γεγονός αυτό θα συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση των ναύλων για όλες σχεδόν τις κατηγορίες πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου πετρελαϊκού αερίου.
Κατά τη διάρκεια του 2017 αναμένεται να καταγραφεί 16% αύξηση στον στόλο των LPGs, με εξαίρεση τα πλοία μικρού μεγέθους (1.000-5.000 κυβικά μέτρα), στα οποία θα παρατηρηθεί χαμηλός ρυθμός αύξησης του στόλου τους. Συγκεκριμένα, ο ρυθμός αύξησης της συγκεκριμένης κατηγορίας LPGs εκτιμάται ότι θα ανέλθει σε 3% εντός του τρέχοντος έτους. Συγκριτικά τα τρία τελευταία χρόνια η αύξηση ήταν της τάξεως του 4%.
Σύμφωνα με την Drewry θα επέλθει περαιτέρω μείωση στο ρυθμό αύξησης των LPG πλοίων μικρού μεγέθους, καθώς μόνο ένα τέτοιο πλοίο αναμένεται να παραδοθεί το 2018 και, προς το παρόν, κανένα άλλο για το άμεσο μέλλον, ενώ αρκετά είναι τα πλοία αυτής της κατηγορίας που θα οδηγηθούν προς διάλυση. Αυτό θα οδηγήσει σε αύξηση των ναύλων, τουλάχιστον για την κατηγορία των LPG πλοίων μικρού μεγέθους. Στην αύξηση των ναύλων θα συμβάλλει επιπλέον και η αυξημένη ζήτηση τέτοιων πλοίων από μέρους της Κίνας για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες της εσωτερικής της αγοράς.
Αξίζει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με την Drewry η μείωση της υπερπροσφοράς LPG πλοίων μικρού μεγέθους το 2017 θα αυξήσει τους ναύλους της εν λόγω κατηγορίας κατά 8%, συγκριτικά με το περασμένο έτος. Αυτό σημαίνει ότι για ένα πλοίο χωρητικότητας 3.500 κυβικών μέτρων οι ναύλοι θα ανέρχονται περίπου σε $182.000/μήνα. Σύμφωνα με τον κύριο αναλυτή της Drewry, Shresth Sharma, «εφόσον η μείωση της υπερπροσφοράς πλοίων συνεχιστεί και τον επόμενο χρόνο, εκτιμάται ότι οι ναύλοι μπορούν να φτάσουν το 2019 σε $210.000/μήνα περίπου».
Φωτό: kline.co.jp
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η εμπιστοσύνη των πλοιοκτητών στα ναυπηγεία της Κίνας διαφαίνεται αμείωτη. Πρόσφατα, η γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία TT-Line υπέγραψε με το ναυπηγείο CMI Jinling Shipyard επιστολή…
Ύστερα από διαπραγματεύσεις η φήφιση του IMO Net-Zero Framework αναβλήθηκε για ένα έτος. Υπενθυμίζεται ότι, τόσο η Ελλάδα, όσο και η Κύπρος ήταν ανάμεσα…
Ο κ. Ιωάννης Ν. Κοτζιάς, Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Ναυλομεσιτών (Hellenic Shipbrokers Association – HSA), συναντήθηκε με την Υφυπουργό Ναυτιλίας της Κυπριακής Δημοκρατίας, κα…
Ανάμεικτα ήταν τα συναισθήματα στη ναυλαγορά των LNG carriers την τελευταία εβδομάδα, με τους ναύλους ανατολικά και δυτικά του Σουέζ να καταγράφουν αντίρροπες μεταβολές.…
Η αμερικανική κυβέρνηση επέμεινε ότι οι περιορισμοί τους οποίους επέβαλε το Πεκίνο στις εξαγωγές σπάνιων γαιών θα έχουν αρνητικές συνέπειες για όλον τον κόσμο…
Σημαντικές αναταραχές υφίσταται ο λιμένας της Αμβέρσας-Μπριζ, καθώς η απεργία των πλοηγών έχει φέρει τα πάνω κάτω στις παραδόσεις πετρελαίου στον βελγικό λιμένα. Σύμφωνα…
Η νοτιοκορεατική Hanwha Ocean βρίσκεται στο στόχαστρο του Πεκίνου, το οποίο κατηγορεί τον ναυπηγικό κολοσσό για συμμετοχή στην πρόσφατη έρευνα των ΗΠΑ με στόχο…
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ