
Η Maersk Line κατέγραψε ζημιές ύψους $66 εκατ. για το πρώτο τρίμηνο του 2017, σε αντίθεση με τα κέρδη ύψους $37 εκατ. για την αντίστοιχη περίοδο του 2016.
Οι ζημιές της εταιρείας αποδίδονται στο μεγάλο κόστος των καυσίμων που αποτελούν σημαντικό τμήμα του κόστους λειτουργίας των πλοίων. Υψηλόβαθμο στέλεχος της εταιρείας ανέφερε ότι παρά το γεγονός ότι οι ναύλοι έχουν αυξηθεί φέτος κατά 4,4%, συγκριτικά με το περασμένο έτος, δεν μπόρεσαν να καλύψουν το υψηλό κόστος των καυσίμων. Το περασμένο έτος παρατηρήθηκε αύξηση των ναύλων στις διαδρομές Ανατολής- Δύσης και κυρίως από την Ασία προς την Ευρώπη, ενώ οι ναύλοι στις διαδρομές μεταξύ χωρών Βορρά- Νότου ήταν αρκετά μειωμένοι.
Σύμφωνα με την Maersk Line, παρά τις ζημιές που κατέγραψε η εταιρεία το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα βασικά της οικονομικά μεγέθη έχουν βελτιωθεί και η ζήτηση για μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων έχει υπερβεί την αντίστοιχη προσφορά για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.
Συγκεκριμένα, κατά τη διάρκεια του περασμένου έτους η ζήτηση αυξήθηκε κατά 4% και εκτιμάται ότι το πρώτο τρίμηνο του 2017 η ζήτηση έχει αυξηθεί κατά 5%, συγκριτικά με το περασμένο έτος. Τα έσοδα της Maersk Line ανήλθαν σε $5,49 δις το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, συγκριτικά με τα $4,97 δις του 2016.
Παρά το γεγονός ότι η εταιρεία είχε ζημιές το πρώτο τρίμηνο του έτους, συνεχίζει να στοχεύει στην απόκτηση της ναυτιλιακής εταιρείας «Hamburg Süd και μάλιστα για την εξαγορά της τελευταίας η Maersk έχει καταβάλει ποσό ύψους $3,7 δις (τοις μετρητοίς).
Φωτό: maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για τα δεξαμενόπλοια στον Καναδά, καθώς ένα σημαντικό λιμενικό έργο πρόκειται να αλλάξει τα δεδομένα φόρτωσης πετρελαίου στον λιμένα του Βανκούβερ.…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με ένα μέτρο από την πλευρά των ΗΠΑ που θα αλλάξει τη νόρμα των θαλάσσιων μεταφορών. Τα υπέρογκα τέλη…
Με το London International Shipping Week 2025 να βρίσκεται σε εξέλιξη, η VesselsValue προχώρησε σε μια ανάλυση για την κατανομή του «πράσινου» στόλου. Από…
Συνεχίζει τη δυναμική της ανάπτυξη το α’ εξάμηνο η AEGEAN προσφέροντας 9,4 εκατ. θέσεις, 5% περισσότερες σε σχέση με το α’ εξάμηνο του 2024,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ