
Οι εταρείες Woodside Energy Ltd., Anangel Maritime Services Inc., Hyundai Heavy Industries Co., Ltd., General Electric Company και ο νηογνώμονας Lloyd’s Register, με μια ανακοίνωση στην έκθεση Gastech 2017, δήλωσαν την πρόθεσή τους να ξεκινήσουν τις εργασίες πάνω σε ένα κοινό πρόγραμμα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχει ως στόχο να διερευνήσει την καταλληλόλητα των νέων τεχνολογιών για μεγάλα πλοία, όπως τα VLOC.
Από την στιγμή που καθιερώθηκαν από τον IMO οι περιορισμοί για τις εκπομπές των οξειδίων του αζώτου και των οξειδίων του θείου, καθώς και λόγω των αυξανόμενων εξελίξεων στον κλάδο του παγκόσμιου εφοδιασμού φυσικού αερίου, υπάρχει μια συνεχής ανάγκη για εξέλιξη του σχεδιασμού των πλοίων, ώστε να παρέχουν εναλλακτικές λύσεις σε σχέση με τους κλασικούς σχεδιασμούς των πετρελαιοκίνητων πλοίων.
Για το λόγο αυτό, ο νέος σχεδιασμός πρόωσης ο οποίος χρησιμοποιεί το LNG ως καύσιμο θεωρείται ως η πλέον ευνοϊκή λύση και η υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών αποθήκευσης, εφοδιασμού και πρόωσης, όχι μόνον είναι φιλικές προς το περιβάλλον αλλά παρέχουν επίσης και μια πληθώρα δυνατοτήτων για οικονομικά αποδοτικό σχεδιασμό και λειτουργία.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά τον σχεδιασμό ενός συμβατικού VLOC που θα χρησιμοποιεί δύο είδη καυσίμου και θα ενσωματώνει νέες αποδεδειγμένες τεχνολογίες. Το επόμενο στάδιο του κοινού αυτού προγράμματος θα διερευνήσει τον σχεδιασμό και τα οφέλη των νέων συστημάτων πρόωσης, υψηλής απόδοσης, που χρησιμοποιούν LNG για καύσιμο. Στα πλαίσια του προγράμματος, τα μέλη θα συνεργαστούν πάνω σε θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία, συμπεριλαμβανομένου και του ανεφοδιασμού με καύσιμο LNG, με στόχο την δημιουργία μιας νέας γενιάς αποδοτικών, ασφαλών, αξιόπιστων και πάνω από όλα φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών VLOC πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Μετά από ένα δρομολόγιο διάρκειας 20 ημερών, το πρώτο πλοίο της γραμμής τακτικής μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης, μέσω του Αρκτικού Ωκεανού, προσέγγισε…
Η CMA CGM εξήγγειλε ότι υπέγραψε επιστολή προθέσεων για την κατασκευή έξι containerships διπλού καυσίμου, κατανάλωσης και LNG, στο ναυπηγείο Cochin Shipyard Limited (CSL)…
Καταιγιστικές είναι οι πρόσφατες εξελίξεις στη ναυλαγορά των VLCCs, καθώς ένα «κοκτέιλ» παραγόντων θέτει εκ νέου τους ναύλους σε ανοδική τροχιά. Συγκεκριμένα, τα VLCCs…
Εν μέσω επιβράδυνσης του επενδυτικού ενδιαφέροντος για νεότευκτα σε διεθνές επίπεδο, οι παραγγελίες των Ελλήνων πλοιοκτητών συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό. Την τελευταία εβδομάδα, μάλιστα,…
Οι ελλείψεις νερού στο νότιο Τέξας εγκυμονούν κινδύνους για έναν ταχέως αναπτυσσόμενο βιομηχανικό κόμβο, ο οποίος θεωρείται ζωτικής σημασίας για τον διπλό στόχο Τραμπ,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ