
Οι εταρείες Woodside Energy Ltd., Anangel Maritime Services Inc., Hyundai Heavy Industries Co., Ltd., General Electric Company και ο νηογνώμονας Lloyd’s Register, με μια ανακοίνωση στην έκθεση Gastech 2017, δήλωσαν την πρόθεσή τους να ξεκινήσουν τις εργασίες πάνω σε ένα κοινό πρόγραμμα. Το συγκεκριμένο πρόγραμμα, έχει ως στόχο να διερευνήσει την καταλληλόλητα των νέων τεχνολογιών για μεγάλα πλοία, όπως τα VLOC.
Από την στιγμή που καθιερώθηκαν από τον IMO οι περιορισμοί για τις εκπομπές των οξειδίων του αζώτου και των οξειδίων του θείου, καθώς και λόγω των αυξανόμενων εξελίξεων στον κλάδο του παγκόσμιου εφοδιασμού φυσικού αερίου, υπάρχει μια συνεχής ανάγκη για εξέλιξη του σχεδιασμού των πλοίων, ώστε να παρέχουν εναλλακτικές λύσεις σε σχέση με τους κλασικούς σχεδιασμούς των πετρελαιοκίνητων πλοίων.
Για το λόγο αυτό, ο νέος σχεδιασμός πρόωσης ο οποίος χρησιμοποιεί το LNG ως καύσιμο θεωρείται ως η πλέον ευνοϊκή λύση και η υιοθέτηση καινοτόμων τεχνολογιών αποθήκευσης, εφοδιασμού και πρόωσης, όχι μόνον είναι φιλικές προς το περιβάλλον αλλά παρέχουν επίσης και μια πληθώρα δυνατοτήτων για οικονομικά αποδοτικό σχεδιασμό και λειτουργία.
Το συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά τον σχεδιασμό ενός συμβατικού VLOC που θα χρησιμοποιεί δύο είδη καυσίμου και θα ενσωματώνει νέες αποδεδειγμένες τεχνολογίες. Το επόμενο στάδιο του κοινού αυτού προγράμματος θα διερευνήσει τον σχεδιασμό και τα οφέλη των νέων συστημάτων πρόωσης, υψηλής απόδοσης, που χρησιμοποιούν LNG για καύσιμο. Στα πλαίσια του προγράμματος, τα μέλη θα συνεργαστούν πάνω σε θέματα που αφορούν τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη λειτουργία, συμπεριλαμβανομένου και του ανεφοδιασμού με καύσιμο LNG, με στόχο την δημιουργία μιας νέας γενιάς αποδοτικών, ασφαλών, αξιόπιστων και πάνω από όλα φιλικών προς το περιβάλλον σχεδιασμών VLOC πλοίων.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ