
Υπεγράφη συμφωνία μεταξύ της Shell και της ρωσικής κρατικής εταιρείας παραγωγής πετρελαίου Sovcomflot η οποία προβλέπει ότι η Shell θα προμηθεύει με καύσιμο LNG τα πλοία της Sovcomflot. Να σημειωθεί ότι η ρωσική εταιρεία έχει παραγγείλει από την Hyundai Samho Heavy Industries 4 aframax tankers, κατηγορίας ice class, τα οποία θα κινούνται με καύσιμο LNG. Πρόκειται για τα μεγαλύτερα tankers που θα καταναλώνουν LNG, των οποίων η παράδοση στην κρατική εταιρεία της Ρωσίας αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2018.
Τα πλοία αυτά θα εκτελούν δρομολόγια στη Βαλτική και στη Βόρεια θάλασσα, μεταφέροντας αργό πετρέλαιο και προϊόντα διύλισις του.
Όπως προκύπτει από τη συμφωνία, η Shell θα ανεφοδιάζει με καύσιμα τα πλοία της Sovcomflot μέσω ενός πλοίου ανεφοδιασμού το οποίο θα προμηθεύεται καύσιμα από τερματικό σταθμό LNG στο Ρότερνταμ, καθώς και από ένα άλλο σημείο ανεφοδιασμού στην περιοχή της Βαλτικής.
Σύμφωνα με τον CEO της Sovcomflot, Sergey Frank, η συμφωνία αυτή επισφραγίζει την πολύχρονη και επιτυχημένη συνεργασία των δύο εταιρειών και την φιλοδοξία που έχουν για να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, μέσα από την προώθηση της κατανάλωσης LNG.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ