
Περιορισμό των ζημιών κατέγραψε η Star Bulk Carriers Corp., ανακοινώνοντας τα ετήσια και τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα της. Ο κύκλος εργασιών ανήλθε στα $222,1 εκατ. ελαφρά μειωμένος κατά 5% σε σχέση με το 2015, οπότε και είχε φτάσει τα $234,3 εκατ. ενώ οι ζημίες περιορίστηκαν σημαντικά σε $153,8 εκατ. έναντι $458,2 εκατ. το 2015. Στο 4ο τρίμηνο, ο κύκλος εργασιών έφτασε τα $63,2 εκατ. ($64,1 εκατ. το 2015) και οι ζημίες του τριμήνου τα $32,7 εκατ. ($311 εκατ. το 2015).Τα εναρμονισμένα κέρδη προ φόρων τόκων και αποσβέσεων (Adjusted EBITDA) ανήλθαν σε $15,6 εκατ. στο τρίμηνο ($6,6 εκατ. 2015) και $21,8 εκατ. στο σύνολο του έτους ($13,8 εκατ. το 2015).Ο δείκτης χρήσης του στόλου ανήλθε στο 96,5% για το 2016, ενώ το μέσο TCE $6.260/ημερησίως.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Star Bulk Carriers, κ. Πέτρος Παππάς σχολίασε, μεταξύ άλλων ότι «η Star Bulk Carriers βρίσκεται μεταξύ των κορυφαίων τριών διαχειριστών ξηρού φορτίου, σύμφωνα με τη βαθμολογία της Rightship. Ένας από τους κύριους στόχους μας για το 2017 είναι η διατήρηση χαμηλού λειτουργικού κόστους χωρίς ωστόσο να διακινδυνεύσει η ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών των πλοίων μας. Εν μέσω της πιο αδύναμης αγοράς dry των τελευταίων τριών δεκαετιών, πήραμε όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να διασφαλίσουμε τη ρευστότητα της εταιρείας μας. Οι πρόσοδοι από την πρόσφατη τοποθέτηση σε μετοχές της εταιρείας που ανήλθαν σε $51,5 εκατ., προσέφεραν συνολική ρευστότητα περίπου $250 εκατ.»
Με την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων η τιμή της μετοχής της Star Bulk σημείωνε άνοδο πάνω από 3% στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η κεφαλαιοποίηση της εταιρείας φτάνει τα $536 εκατ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Tην είσοδό της στη διαχείριση bulk carriers επισημοποίησε η Element Shipmanagement, η οποία μέχρι σήμερα δραστηριοποιούνταν στην αγορά των containerships. Αναλυτικότερα, όπως έκανε γνωστό…

Ένδειξη σταδιακής ομαλοποίησης στις εμπορικές ροές μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας αποτελεί η επανεμφάνιση αμερικανικών φορτίων σόγιας με τελικό προορισμό την κινεζική αγορά, μετά από…

Η θάλασσα καλεί — και το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος ενώνει τις δυνάμεις του για να φέρει τους νέους πιο κοντά σε έναν κόσμο…

Oι επενδύσεις στα Ναυπηγεία του Κόλπου της Ελευσίνας εξελίσσονται σε έναν από τους σημαντικότερους επιχειρηματικούς μετασχηματισμούς στον ελληνικό βιομηχανικό χώρο. Αυτό επεσήμανε ο πρόεδρος…

Καθώς οι ΗΠΑ, η Κίνα και άλλες χώρες ανταγωνίζονται στο διάστημα, η ανάγκη για γρήγορες και συχνές επικοινωνιακές συνδέσεις με δορυφόρους που βρίσκονται σε…

Αύξηση 5,6% κατέγραψε η συμμετοχή των Panamaxes στις εξαγωγές άνθρακα από την Αυστραλία την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου, την ίδια ώρα που τον αντίθετο δρόμο ακολούθησαν…

Η Ευρώπη βρίσκεται σε φάση ενεργειακής μετάβασης, αναζητώντας νέες μεθόδους μείωσης των αέριων ρύπων. Υπό αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με ανάρτηση της BRS Shipbrokers…

Προγραμματική σύμβαση για την εκπόνηση μελετών που απαιτούνται για την επιτάχυνση της ολοκλήρωσης του Υδροηλεκτρικού Έργου Μεσοχώρας Τρικάλων, έργο που εκκρεμεί εδώ και 24…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ