
Η Zeaborn Group, που ιδρύθηκε το 2013 και έχει έδρα την Βρέμη, προχωρά στην εξαγορά των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της Rickmers-Line, καθώς και της εταιρείας NPC Projects, η οποία είναι μέλος του Ομίλου Rickmers από την 1η Ιουλίου 2016. Επιπλέον, προχωρά και στην εξαγορά των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της εταιρείας MCC Marine Consulting & Contracting, η οποία παρέχει υπηρεσίες ναυλομεσιτείας και αγοραπωλησίας πλοίων, μέλος και αυτή του Rickmers Group.
Η συμφωνία μεταξύ Zeaborn Group και Rickmers Group οριστικοποιήθηκε την Τρίτη 7 Φεβρουαρίου, οπότε και υπογράφηκαν οι συμβάσεις πώλησης, ενώ η επίσημη ανακοίνωση έγινε από την ιστοσελίδα του Ομίλου Rickmers. Η υλοποίηση, βέβαια, της συμφωνίας υπόκειται στην έγκριση τόσο των γερμανικών ρυθμιστικών αρχών, όσο και των τραπεζών που έχουν χορηγήσει δάνεια στον Όμιλο Rickmers. Προς το παρόν δεν υπάρχει καμμία πληροφόρηση σχετικά με το τίμημα της εξαγοράς.
Ο Jan Hendrik Többe, Managing Partner της Zeaborn, σε δηλώσεις του αναφέρει ότι «με την αύξηση του στόλου μας, ήρθαμε αντιμέτωποι με την πρόκληση της οικοδόμησης ενός παγκόσμιας εμβέλειας οργανισμού. Ο καθένας που γνωρίζει τη ναυτιλιακή βιομηχανία, γνωρίζει ότι αυτό είναι ένα πολύ δύσκολο έργο στις μέρες μας. Από αυτήν την άποψη, ήμασταν τυχεροί που η Rickmers-Line ήταν διαθέσιμη την κατάλληλη στιγμή».
Με την απόκτηση των γραφείων της Rickmers-Line σε Βέλγιο, Κίνα, Δανία, Γερμανία, Ιαπωνία, Κορέα, Σιγκαπούρη, Ταϊλάνδη και ΗΠΑ, οι εταιρείες του Ομίλου Zeaborn θα διαθέτουν πλέον παγκόσμια οργάνωση, με ισχυρή περιφερειακή παρουσία και εκτεταμένες υπηρεσίες τοπικής εξυπηρέτησης πελατών.
Πλέον Zeaborn Group και Rickmers-Line θα διαθέτουν 200 εργαζομένους, με στόλο 50 πλοίων τύπου multi-purpose, χωρητικότητας μεταξύ 7,500 dwt και 30,000 dwt.
Ο Bertram R.C. Rickmers, νυν Πρόεδρος του Εποπτικού Συμβουλίου και μοναδικός μέτοχος του Ομίλου Rickmers, θα έχει παρουσία ως ιδιώτης μέτοχος μειοψηφίας στη νέα ιδιοκτήτρια εταιρεία των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων που πώλησε o Όμιλος Rickmers.
Φωτό: rickmers-linie.com & zeaborn.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η τεχνολογία των ημιβυθιζόμενων γερανοφόρων σκαφών (SSCV) αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία στα μεγάλα υπεράκτια έργα. Αυτό οφείλεται στο ότι συνδυάζει προηγμένες δυνατότητες ανύψωσης…
Η ανάπτυξη μιας νέας γενιάς υποδομών για τον ανεφοδιασμό πλοίων με καθαρή αμμωνία παίρνει σάρκα και οστά στα λιμάνια του Ρότερνταμ και του Βελγίου,…
Έπειτα από μία παρατεταμένη περίοδο κατακόρυφης πτώσης των ναύλων των containerships, η ναυλαγορά εμφάνισε σημάδια ζωής την τελευταία εβδομάδα. Συγκεκριμένα, ο δείκτης World Container…
Ασταμάτητη είναι η πίεση της ΗΠΑ κατά του νέου ρυθμιστικού πλαισίου του IMO, Net-Zero Framework, η ψήφιση του οποίου βρίσκεται στο τελικό στάδιο, με…
Ένα υπηρεσιακό σκάφος που μετέφερε μέλη του πληρώματος για να επιβιβαστούν σε δεξαμενόπλοιο ανατράπηκε στα ανοιχτά της Μοζαμβίκης στις 16 Οκτωβρίου. Σύμφωνα με πληροφορίες,…
Η Επιτροπή Ανταγωνισμού δημοσίευσε την Ενδιάμεση Έκθεση επί της Κλαδικής Έρευνας στην Ακτοπλοΐα, η οποία ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2025. Η Ενδιάμεση Έκθεση παρουσιάζει…
Η πρώτη πτήση της αεροπορικής εταιρίας China Southern Airlines από το Πεκίνο προσγειώθηκε χθες, Πέμπτη, στο διεθνές αεροδρόμιο Hamad International Airport στη Ντόχα σηματοδοτώντας…
Ανάπτυξη 2,1% καταγράφηκε πέρυσι στην ελληνική οικονομία, έναντι αύξησης του ΑΕΠ κατά 2,3% που είχε ανακοινωθεί στην πρώτη εκτίμηση τον Μάρτιο 2025. Με το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ