
Ο όγκος των εισαγωγών και εξαγωγών (EXIM) του εμπορίου το οποίο μεταφέρθηκε κατά το τρίμηνο Ιουλίου – Σεπτεμβρίου σε εμπορευματοκιβώτια αυξήθηκε κατά 10%, ξεπερνώντας κατά πολύ την αντίστοιχη αύξηση που είχε σημειώσει κατά το ίδιο διάστημα το 2015, της τάξης του 1%.
Σύμφωνα με έκθεση της Maersk Line με τίτλο “India, solid economic growth”, η αύξηση του όγκου εμπορίου της Ινδίας, οφείλεται κατά κύριο λόγο στην ενίσχυση της ζήτησης των αναπτυσσόμενων οικονομιών.
Τονίζεται πως παρότι οι εξαγωγές ινδικών προϊόντων σε ΗΠΑ και Ευρώπη παρέμειναν σε σχετικά σταθερά επίπεδα, η αυξημένη ζήτηση από τη Λατινική Αμερική, την Άπω Ανατολή και τη Νότια Αφρική, συνέβαλαν σε αύξηση των ινδικών εξαγωγών κατά 9%, σε σχέση με το 2015.
Σύμφωνα με τον Franck Dedenis, Managing Director της Maersk Line για την Ινδική χερσόνησο, η αύξηση του όγκου του συνολικού εμπορίου της Ινδίας οφείλεται κυρίως στη σταθερότητα της αμερικανικής και ευρωπαϊκής οικονομίας καθώς και στις συνεχώς αναπτυσσόμενες οικονομίες, αγορών όπως η Λατινική Αμερική και ειδικά η Βραζιλία.
Σημειώνεται πως το 55% του όγκου των εισαγωγών και εξαγωγών της Ινδίας μεταφέρεται με εμπορευματοκιβώτια.
Φωτο: Flickr/ tradeexim official
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ