
Η Maersk Line και ο οικογενειακός Όμιλος Oetker έχουν καταλήξει σε συμφωνία ώστε η πρώτη να αποκτήσει από τον δεύτερο την γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hamburg Süd, η ιστορία της οποίας ξεκινά το 1871. Για την εξαγορά της γερμανικής εταιρείας θα πρέπει να ληφθούν πρώτα όλες οι απαραίτητες ρυθμιστικές εγκρίσεις. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή.
Η Hamburg Süd, η οποία είναι η έβδομη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, έχει ένα στόλο 130 πλοίων με μεταφορική ικανότητα 625.000 TEUs, με την αξία του να εκτιμάται -σύμφωνα με την VesselsValue- στα 1,4 δις δολάρια ΗΠΑ. Το εργατικό της δυναμικό αριθμεί 5.960 υπαλλήλους σε περισσότερα από 250 γραφεία σε όλο τον κόσμο. Το 2015, ο όμιλος της Hamburg Süd είχε κύκλο εργασιών 6.726 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2017, ο στόλος της Maersk Line θα διαθέτει 741 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μέσο όρο ηλικίας τα 8,7 έτη. Η συνολική μεταφορική ικανότητα του στόλου των δύο εταιρειών θα αγγίζει τα 3,8 εκατ. TEUs, με παγκόσμιο μερίδιο που θα φτάνει το 18,6%.
Ο Søren Skou, ο CEO του ομίλου της Maersk, με αφορμή την ανακοίνωση της απόκτησης από την Maersk Line της Hamburg Süd, τόνισε ότι «η σημερινή ημέρα αποτελεί ένα νέο ορόσημο για την ιστορία της Maersk Line. Είμαι ιδιαιτέρως ευτυχής που καταλήξαμε σε συμφωνία με τον Όμιλο Oetker για την απόκτηση της Hamburg Süd. Η Hamburg Süd είναι μία εταιρεία με πολύ καλή διοίκηση και άξια σεβασμού με ισχυρά εμπορικά σήματα, αφοσιωμένους υπαλλήλους και πιστούς πελάτες. Η Hamburg Süd συμπληρώνει την Maersk Line και από κοινού μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας εξαιρετικές υπηρεσίες και κυρίως στα δρομολόγια Βορρά-Νότου».
Να σημειωθεί ότι η Maersk Line είχε εδώ και καιρό εκφράσει την θέση ότι επιθυμεί την αύξηση του παγκόσμιου μεριδίου της αλλά αυτό επιθυμούσε να το πετύχει όχι με νέες ναυπηγήσεις αλλά μέσω εξαγορών άλλων ναυτιλιακών εταιρειών.
Φωτό: hamburgsud.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ