
Η Maersk Line και ο οικογενειακός Όμιλος Oetker έχουν καταλήξει σε συμφωνία ώστε η πρώτη να αποκτήσει από τον δεύτερο την γερμανική ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hamburg Süd, η ιστορία της οποίας ξεκινά το 1871. Για την εξαγορά της γερμανικής εταιρείας θα πρέπει να ληφθούν πρώτα όλες οι απαραίτητες ρυθμιστικές εγκρίσεις. Προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη συναλλαγή.
Η Hamburg Süd, η οποία είναι η έβδομη μεγαλύτερη ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, έχει ένα στόλο 130 πλοίων με μεταφορική ικανότητα 625.000 TEUs, με την αξία του να εκτιμάται -σύμφωνα με την VesselsValue- στα 1,4 δις δολάρια ΗΠΑ. Το εργατικό της δυναμικό αριθμεί 5.960 υπαλλήλους σε περισσότερα από 250 γραφεία σε όλο τον κόσμο. Το 2015, ο όμιλος της Hamburg Süd είχε κύκλο εργασιών 6.726 εκατ. δολάρια ΗΠΑ.
Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι τα τέλη του 2017, ο στόλος της Maersk Line θα διαθέτει 741 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μέσο όρο ηλικίας τα 8,7 έτη. Η συνολική μεταφορική ικανότητα του στόλου των δύο εταιρειών θα αγγίζει τα 3,8 εκατ. TEUs, με παγκόσμιο μερίδιο που θα φτάνει το 18,6%.
Ο Søren Skou, ο CEO του ομίλου της Maersk, με αφορμή την ανακοίνωση της απόκτησης από την Maersk Line της Hamburg Süd, τόνισε ότι «η σημερινή ημέρα αποτελεί ένα νέο ορόσημο για την ιστορία της Maersk Line. Είμαι ιδιαιτέρως ευτυχής που καταλήξαμε σε συμφωνία με τον Όμιλο Oetker για την απόκτηση της Hamburg Süd. Η Hamburg Süd είναι μία εταιρεία με πολύ καλή διοίκηση και άξια σεβασμού με ισχυρά εμπορικά σήματα, αφοσιωμένους υπαλλήλους και πιστούς πελάτες. Η Hamburg Süd συμπληρώνει την Maersk Line και από κοινού μπορούμε να προσφέρουμε στους πελάτες μας εξαιρετικές υπηρεσίες και κυρίως στα δρομολόγια Βορρά-Νότου».
Να σημειωθεί ότι η Maersk Line είχε εδώ και καιρό εκφράσει την θέση ότι επιθυμεί την αύξηση του παγκόσμιου μεριδίου της αλλά αυτό επιθυμούσε να το πετύχει όχι με νέες ναυπηγήσεις αλλά μέσω εξαγορών άλλων ναυτιλιακών εταιρειών.
Φωτό: hamburgsud.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ