
Του Νίκου Βεργούνη
Η γαλλική Gaztransport et Technigaz SA (GTT) έχει λάβει παραγγελία από την νοτιοκορεάτικη Samsung Heavy Industries (SHI) να εξοπλίσει ένα νέο πλοίο μεταφοράς LNG με την τεχνολογία Mark. Το πλοίο πρόκειται να ναυπηγηθεί στο ναυπηγείο της SHI στο νησί Goeje της Νοτίου Κορέας για Ευρωπαίο πλοιοκτήτη ενώ η παράδοσή του προγραμματίζεται για το 2019.
Η SHI θα χρησιμοποιήσει στο νέο πλοίο την σύγχρονη τεχνολογία της GTT η οποία προσφέρει ασύγκριτη θερμική απόδοση. Με την τελευταία της τεχνολογία Mark V, η GTT έχει δημιουργήσει μια πραγματική επανάσταση μειώνοντας το ημερήσιο ποσοστό boil-off στο 0,07% του όγκου της δεξαμενής. Επιπλέον, η συγκεκριμένη λύση βασίζεται σε μια νέα μεταλλική δευτερεύουσα μεμβράνη κατασκευασμένη από κράμα Fe36Ni (invar). Η SHI έχει λάβει ενεργά μέρος στην ανάπτυξη της τεχνολογίας Mark V, ειδικότερα στην οικοδόμηση ενός κρυογονικού μοντέλου μεγάλης κλίμακας το οποίο χρησιμοποιείται για δοκιμές επικύρωσης.
Με περισσότερα από 227 εξοπλισμένα πλοία παγκοσμίως, 45 από τα οποία βρίσκονται υπό κατασκευή, η τεχνολογία Mark είναι αποδεδειγμένη στη θάλασσα ενώ αναγνωρίζεται και από τους βασικούς παράγοντες του LNG κλάδου . Η τελευταία εξέλιξη της συγκεκριμένης τεχνολογίας, Mark V, τονίζει τη συνεχή πολιτική καινοτομίας της GTT με σκοπό τη μόνιμη βελτίωση της απόδοσής της ώστε να ικανοποιεί τις απαιτήσεις των πελατών και της αγοράς.

(εικόνα από http://www.gtt.fr/technologies-services/our-technologies/mark-v-system)
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ