
Με αφορμή τα πρόσφατα ερωτήματα που έθεσαν ορισμένοι εκπρόσωποι Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης και αφορούσαν τη διενέργεια διαγωνισμού της Τράπεζας Πειραιώς για την πώληση του ποσοστού των μετοχών της Hellenic Seaways που κατέχει στο χαρτοφυλάκιό της και αντιστοιχεί στο 40,4% του μετοχικού κεφαλαίου της εν λόγω εταιρείας καθώς και για τις εξελίξεις που αναμένεται να υπάρξουν στο χώρο της ελληνικής ακτοπλοΐας, o διευθύνων σύμβουλος των Μινωικών Γραμμών, Αντώνης Μανιαδάκης προέβη στην παρακάτω δήλωση:
“Θα ήθελα να κάνω για μια ακόμη φορά γνωστό ότι σήμερα οι Μινωικές Γραμμές κατέχουν ποσοστό της τάξης του 48% στην εταιρεία Hellenic Seaways.
Τον Φεβρουάριο 2016, η Διοίκηση της Εταιρείας μας, εκτιμώντας τη συνολική πορεία της Hellenic Seaways κατά τα τελευταία έτη, αποφάσισε να αυξήσει το ποσοστό συμμετοχής της σε αυτήν, και να αναλάβει την ευθύνη της διοίκησής της. Η εν λόγω απόφαση υπαγορεύτηκε τόσο από την οικονομική εικόνα της Hellenic Seaways, η οποία ενδεικτικά εμφάνισε την 31/12/2015 συσσωρευμένες ζημίες 133,5 εκ. ευρώ, όσο και από τη γενικότερη πορεία αλλά και τις προοπτικές της.
Ακόμα και κατά τη χρονιά που διανύουμε, παρά το όφελος από τη σημαντική πτώση των διεθνών τιμών στις τιμές των καυσίμων, εκτιμούμε ότι η όποια βελτίωση των οικονομικών της αποτελεσμάτων δεν θα είναι ικανή να αναστρέψει τη συνολικά αρνητική οικονομική εικόνα που παρουσιάζει και να μεταβάλει ουσιαστικά έναν από τους πιο αξιόπιστους δείκτες για την πραγματική οικονομική κατάσταση της εταιρείας που είναι η λογιστική της αξία και η οποία ήταν 0,92 ευρώ ανά μετοχή, σύμφωνα με τις τελευταίες δημοσιευμένες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας την 31/12/2015.
Βέβαια, θα ήθελα εδώ να τονίσω ότι, η ένταξη της Hellenic Seaways στον Όμιλο των Μινωικών Γραμμών θα είναι επ’ ωφέλεια της και θα σηματοδοτήσει την περαιτέρω εξυγίανσή της σε χρηματοοικονομικό και λειτουργικό επίπεδο. Με την εμπειρία και τη γνώση των Μινωικών Γραμμών θεωρείται δεδομένη τόσο η αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό και τους συνεργάτες της Hellenic Seaways, όσο και η βελτίωση της σχέσης παρεχόμενων υπηρεσιών και επιπέδου τιμών”.
Φωτο: ΑΠΕ/ΜΠΕ ΧΡΗΣΤΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στη σύλληψη του Igor Grechushkin, του ιδιοκτήτη του πλοίου που συνδέεται με τη μεγάλη έκρηξη στο λιμάνι της Βηρυτού το 2020, προχώρησαν οι βουλγαρικές…
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ