
Η παγκόσμια κρίση, που έχει πλήξει τα τελευταία χρόνια την διεθνή ναυτιλιακή βιομηχανία και κυρίως τον κλάδο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, έχει οδηγήσει αρκετούς Γερμανούς πλοιοκτήτες σε αδιέξοδο, με τελευταίο χαρακτηριστικό παράδειγμα τον Hermann Ebel. Όπως αναφέρεται στον γερμανικό ειδησεογραφικό ιστότοπο «NDR.de», o Hermann Ebel ένας από τους μεγαλύτερους πλοιοκτήτες του Αμβούργου αντιμετωπίζει μεγάλες οικονομικές δυσκολίες, ενώ άμεσα αναμένεται να απολυθεί σχεδόν το ένα τέταρτο των εργαζομένων στον Όμιλο Hansa Treuhand, στον οποίο ασκεί τα καθήκοντα του Διευθύνοντα Συμβούλου.
Η αυτοκρατορία του Hermann Ebel έχει εισέλθει σε περίοδο μεγάλης κρίσης, με αβέβαιο μέλλον. Το μεγαλύτερο πρόβλημα καλείται να αντιμετωπίσει η Hansa Shipping, θυγατρική του Ομίλου Hansa Treuhand, καθώς για να περιοριστούν τα λειτουργικά της έξοδα και να αντιμετωπίσει τον εντεινόμενο ανταγωνισμό και την πτώση των ναύλων, καλείται μέσα σε λιγότερο από τριάντα ημέρες να περιορίσει κατά το ήμισυ το στόλο της. Ακόμα και ο κίνδυνος της χρεωκοπίας είναι ένα ενδεχόμενο που τα γερμανικά ειδησεογραφικά μέσα δεν αποκλείουν. Το 2015 η εταιρεία διαχειριζόταν 42 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με ικανότητα μεταφοράς από 1.338 έως και 6.552 TEUs, καθώς και 4 δεξαμενόπλοια μεταφοράς αργού.
Προς το παρόν εκτός κινδύνου, όπως αναφέρει το «NDR.de», βρίσκεται η έτερη επιχείρηση του Hermann Ebel, η Sea Cloud Cruises, που διαθέτει δύο πολυτελή κρουαζιερόπλοια το Sea Cloud και το Sea Cloud II.
Από την πλευρά του Hermann Ebel τονίζεται ότι στόχος του ίδιου είναι η λήψη όλων των αναγκαίων μέτρων που θα οδηγήσουν σε ριζική αναδιάρθρωση όλων των εταιρειών του Ομίλου.
Φωτό: hansashipping.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου Ναυτικού (ΓΕΝ) αντιναύαρχος Δημήτριος Ελευθέριος Κατάρας ΠΝ, επισκέφθηκε, από 7 έως 13 Οκτωβρίου, τις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής μετά από…
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ