
 
															Το ξημέρωμα της Κυριακής καθώς το κρουαζιερόπλοιο της «Viking River Cruises», «Viking Freya» που εκτελεί ποτάμιες κρουαζιέρες, έπλεε στο Κανάλι Ρήνου-Μάιν-Δούναβη, έχοντας αναχωρήσει από τη Νυρεμβέργη, για άγνωστους προς το παρόν λόγους συγκρούστηκε με μία οδική γέφυρα και εν συνεχεία «σφηνώθηκε» κάτω από την ακριβώς δίπλα ευρισκόμενη σιδηροδρομική γέφυρα.
Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν η ολοσχερής καταστροφή μέρους της γέφυρας του κρουαζιερόπλοιου και ο θάνατος δύο ναυτικών, που εκείνη τη στιγμή βρίσκονταν σε αυτό, ηλικίας 49 και 33 ετών, αντιστοίχως. Ο πλοίαρχος του «Viking Freya» την ώρα της σύγκρουσης βρισκόταν στην καμπίνα του και δεν τραυματίστηκε.
Το ερώτημα που ανακύπτει, όπως τονίζει εκπρόσωπος της Αστυνομίας της Νυρεμβέργης, έχει να κάνει με το γιατί ο πλοίαρχος δεν βρισκόταν στην θέση του αλλά στην καμπίνα του, αλλά και γιατί το υδραυλικό σύστημα που διέθετε η γέφυρα του πλοίου και το οποίο της επιτρέπει να αυξομειώνει το ύψος της, δε λειτούργησε με αποτέλεσμα τη φονική σύγκρουση με τις δύο γέφυρες.
Οι τοπικές Αρχές διενεργούν έρευνα για την αναζήτηση των αιτιών του δυστυχήματος.
Το «Viking Freya», είναι ένα κρουαζιερόπλοιο μήκους 135 μέτρων, με πλάτος 11,45 μέτρα και διαθέτει 95 καμπίνες, μίνι γκολφ ακόμα και βοτανικό κήπο. Την ώρα του δυστυχήματος σε αυτό επέβαιναν συνολικά 181 Αμερικανοί τουρίστες, έχοντας μόλις αναχωρήσει από τη Νυρεμβέργη με προορισμό την Βουδαπέστη.


Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/EPA/NICOLAS ARMER
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Έργα ύψους 2,5 δισεκατομμύρια ευρώ σε επτά άξονες, δρομολογούνται προκειμένου να υλοποιηθεί το σχέδιο για τη διαχείριση του νερού έτσι ώστε η χώρα να…

Την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης της αναγέννησης των ελληνικών ναυπηγείων και τη μετάβαση στη δεύτερη, πιο απαιτητική φάση μετασχηματισμού τους σε περιφερειακό ενεργειακό και…

Στο 1,7% μειώθηκε ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα τον Οκτώβριο από 1,8% τον Σεπτέμβριο, σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία της Eurostat. Στην Ευρωζώνη, ο πληθωρισμός…

Ενθαρρυντικά μηνύματα εκπέμπει η Βραζιλία προς την αγορά των Capesizes, καθώς η παραγωγή σιδηρομεταλλεύματος της χώρας συνεχίζει την ανοδική της πορεία με «οδηγό» τη…

Η τεχνολογία της υπεράκτιας αιολικής ενέργειας, που θεωρείται ένας από τους πλέον κρίσιμους πυλώνες της παγκόσμιας ενεργειακής μετάβασης, δέχεται ισχυρό πλήγμα στις Ηνωμένες Πολιτείες.…

Η τεχνολογία του υγρού υδρογόνου αναδεικνύεται ως ο πλέον υποσχόμενος πυλώνας για τη μετάβαση προς ένα καθαρότερο ενεργειακό μέλλον, και η Ευρώπη κάνει τώρα…

Καθώς η ναυπηγική βιομηχανία εξελίσσεται σε σημείο σύγκλισης Ουάσιγκτον και Σεούλ, οι συμπράξεις ανάμεσα σε κορυφαίες ναυπηγικές εταιρείες των δύο χωρών βαίνουν με ταχύτατους…

Αμείωτο παραμένει το ενδιαφέρον των Ελλήνων πλοιοκτητών για νεότευκτα πλοία, δείγμα της προσαρμοστικότητάς τους στις διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες του παγκόσμιου ναυτιλιακού στερεώματος. Υπό αυτό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ