
Απάντηση για το τραγικό συμβάν της Αίγινας και τα σχόλια που δημοσιεύτηκαν μετά τις δηλώσεις του προς τα ΜΜΕ δίνει ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας. Η ανακοίνωση είναι η εξής:
«Επικαλούμενος τη θεσμική μου ιδιότητα και ευθύνη και μόνο αυτές, κάνω ειλικρινή έκκληση να σταματήσει επιτέλους, η απαράδεκτη και επικίνδυνη μικροπολιτική εκμετάλλευση του τραγικού συμβάντος στην Αίγινα. Ζητώ από όλους, όσους έχουν θέση ευθύνης στο Δημόσιο βίο, να συμβάλλουν ενεργά σε αυτό. Το οφείλουμε στα θύματα της τραγωδίας, στις οικογένειές τους και στους οικείους τους. Η πολιτική και επικοινωνιακή «τυμβωρυχία» δε μπορεί να γίνει ανεκτή.
Η μόνη παρέμβασή μου στην προανακριτική διαδικασία, ως αρμόδιος και υπεύθυνος Υπουργός, ήταν από την πρώτη στιγμή, να ζητήσω να μη μείνει καμία πτυχή του τραγικού συμβάντος αδιερεύνητη. Οι αρμόδιες Λιμενικές Αρχές κινήθηκαν και κινούνται στην κατεύθυνση αυτή με επαγγελματισμό και υπηρεσιακή υπευθυνότητα, επιτελώντας το καθήκον τους σε συνεργασία με τις Εισαγγελικές-Ανακριτικές Αρχές και υπό την εποπτεία τους.
Εκ παραλλήλου, όπως ήδη έχουμε ανακοινώσει, η ενίσχυση των κανονισμών ασφάλειας της ανθρώπινης ζωής στη θάλασσα, όπως και της προστασίας του θαλάσσιου περιβάλλοντος για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έχει αποτελέσει, ήδη από μηνών, ειδικό αντικείμενο μελέτης. Μετά το τρέχον συμβάν της Αίγινας και μόλις συνταχθούν και παραδοθούν επίσημα, οι εκθέσεις της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ) και άλλων συναρμόδιων διευθύνσεων του Υπουργείου, θα ληφθούν αποφάσεις, ώστε σε εύλογο χρόνο να τεθεί σε εφαρμογή ένα επαρκώς βελτιωμένο θεσμικό πλαίσιο.
Όμως θεωρούμε για μια ακόμη φορά υποχρέωσή μας να τονίσουμε ότι η τυμβωρυχία και η πολιτική αγυρτεία, δε χωρούν σε τέτοιες τραγικές στιγμές. Η κατασκευή ανύπαρκτων ειδήσεων δε γεννά μόνο θλίψη, αλλά και οργή. Πρόκειται για κατάντια».
Φωτο: ΑΠΕ / ΜΠΕ ΒΛΑΪΚΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών


Στροφή προς τα containerships έκανε μια ακόμα ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακή εταιρεία. Ειδικότερα, η Alpha Bulkers, συμφερόντων της κ. Άννας Αγγελικούση και των υιών της…

Η επικείμενη διήμερη επίσκεψη του Βλαντιμίρ Πούτιν στο Νέο Δελχί πραγματοποιείται σε μια κρίσιμη καμπή για τις ρωσο-ινδικές σχέσεις. Ενώ η Ινδία παραμένει ο…

Ένα σημαντικό ορόσημο έλαβε χώρα την 1η Δεκεμβρίου για την Ocean Network Express (ΟΝΕ), καθώς η εταιρεία τακτικών γραμμών ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη του…

Την πρώτη έκθεσή τους για τους κορυφαίους λιμένες εμπορευματοκιβωτίων δημοσίευσαν πρόσφατα οι DNV και Menon Economics. Η έκθεση Leading Container Ports (LCP) έλαβε υπόψη…

Τη δεδομένη στιγμή, η αγορά των VLCCs κινείται σε τροχιά ισχυρής ανόδου, με τους spot ναύλους να παγιώνονται σταθερά άνω των $100.000 ημερησίως. Ωστόσο,…

Η τεχνολογία των ιστίων τύπου Rotor Sail βρίσκεται στο επίκεντρο μιας ιστορικής συμφωνίας μεταξύ της Norsepower και της Idemitsu Tanker Co., Ltd. Οι δύο…

Νέα πειρατική επίθεση, αυτή τη φορά στα ανοικτά της Ισημερινής Γουινέας αναφέρθηκε πριν από λίγο σε ένα LPG carrier. Σύμφωνα με δημοσιεύματα μάλιστα, τουλάχιστον…

Η νέα γενιά κινητήρων υψηλής πίεσης για καύσιμο LNG γίνεται πραγματικότητα, καθώς η ελβετική WinGD παρουσίασε τον X-DF-HP, τον πρώτο της dual-fuel κινητήρα LNG…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ