
Η πτώση των ναύλων στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων και οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου οδήγησαν τα κέρδη του Ομίλου της Α.Ρ. Møller-Maersk κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε μεγάλη υποχώρηση, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Όμιλος σήμερα το πρωί.
Συγκεκριμένα, ο δανέζικος Όμιλος είδε τα κέρδη του να μειώνονται σημαντικά φτάνοντας τα σχεδόν 120 εκατομμύρια ευρώ, όταν κατά το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους είχαν αγγίξει το 1,1 δις ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα έσοδα του Ομίλου, αυτά μειώθηκαν από τα περίπου €9,41 δις στα σχεδόν 8 δις. Πιο αναλυτικά τα έσοδα του Ομίλου μειώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2016 κατά σχεδόν €1,4 δις ή περίπου 15% σε σχέση πάντα με το δεύτερο τρίμηνο του 2015, με τη μείωση να αποδίδεται στην κατά 24% χαμηλότερη μέση τιμή των ναύλων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στην κατά 26% χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου. Από την άλλη η μείωση αυτή αντισταθμίστηκε εν μέρει από έναν κατά 6,9% υψηλότερο όγκο διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων.
Να σημειωθεί ότι και κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ο όμιλος της Maersk παρουσίασε μειωμένη κερδοφορία, με τα κέρδη να φτάνουν τα €203,8 εκατ. σε σχέση με τα €1,36 δις για την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Ο νέος επικεφαλής του Ομίλου της Møller-Maersk Søren Skou, ο οποίος ανέλαβε την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από την 1η Ιουλίου, σε δηλώσεις του σήμερα το πρωί ανέφερε με έμφαση ότι «το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό».
Στελέχη του Ομίλου, πάντως, δηλώνουν ότι η Maersk θα συνεχίσει την προσπάθεια διατήρησης μίας καλής λειτουργικής απόδοσης, με περιστολή των λειτουργικών εξόδων και με ταυτόχρονη εστίαση στην ενίσχυση της θέσης του Ομίλου στην αγορά. Βέβαια, ο δανέζικος Όμιλος αναμένει για το σύνολο του έτους τα κέρδη να κινηθούν σημαντικά χαμηλότερα από ό,τι το 2015.
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου της Α.Ρ. Møller-Maersk εδώ.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Η Σερβία εξασφάλισε τρίμηνη αναστολή σχετικά με τη ρωσικής ιδιοκτησίας πετρελαϊκή εταιρία NIS, που υπόκειται σε κυρώσεις από τις ΗΠΑ οι οποίες απειλούν τον…

Η επιβίωση των πιγκουίνων Χούμπολτ, ενός είδους πτηνών που κατοικούν σε βραχώδεις ακτογραμμές της Χιλής, συνεχίζει να απειλείται αδιάλειπτα από παράγοντες όπως η κλιματική…

Η ξαφνική επιβράδυνση των κινεζικών αγορών αμερικανικής σόγιας, μόλις λίγες ημέρες μετά την ανακοίνωση της εμπορικής εκεχειρίας ΗΠΑ-Κίνας, δημιουργεί νέα αβεβαιότητα, όπως αναφέρει το…

Η συνεργασία της ΕΤΜΕ και των Ναυπηγείων Σαλαμίνας – Salamis Shipyards με το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας περνά στη φάση υλοποίησης, με την έναρξη των…

Η MSC Cruises και η Chantiers de l’ Atlantique ανακοίνωσαν μια σημαντική ενίσχυση της μακροχρόνιας συνεργασίας τους, με παραγγελίες δύο επιπλέον πλοίων World Class,…

Με πανηγυρική συμμετοχή και απαρτία που ξεπέρασε το ιστορικό όριο των 2.392 εξουσιοδοτημένων ψήφων ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 13 Νοεμβρίου 2025 η 47η Τακτική Γενική…

Την ενίσχυση του στόλου της με το νεότευκτο «Maran Gas Syros» ανακοίνωσε νωρίτερα η Maran Gas Maritime του Ομίλου Αγγελικούση. Το νεότευκτο LNG carrier…

Η διαχρονικά ισχυρή ναυτιλιακή σχέση μεταξύ Ελλάδας και Ιαπωνίας, καθώς και ο αμοιβαίος σεβασμός μεταξύ των δύο χωρών, αποτυπώθηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια του…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ