
Η πτώση των ναύλων στον κλάδο των εμπορευματοκιβωτίων και οι χαμηλές τιμές του πετρελαίου οδήγησαν τα κέρδη του Ομίλου της Α.Ρ. Møller-Maersk κατά το δεύτερο τρίμηνο του έτους σε μεγάλη υποχώρηση, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στην δημοσιότητα ο Όμιλος σήμερα το πρωί.
Συγκεκριμένα, ο δανέζικος Όμιλος είδε τα κέρδη του να μειώνονται σημαντικά φτάνοντας τα σχεδόν 120 εκατομμύρια ευρώ, όταν κατά το δεύτερο τρίμηνο του περασμένου έτους είχαν αγγίξει το 1,1 δις ευρώ.
Σε ό,τι αφορά τα έσοδα του Ομίλου, αυτά μειώθηκαν από τα περίπου €9,41 δις στα σχεδόν 8 δις. Πιο αναλυτικά τα έσοδα του Ομίλου μειώθηκαν το δεύτερο τρίμηνο του 2016 κατά σχεδόν €1,4 δις ή περίπου 15% σε σχέση πάντα με το δεύτερο τρίμηνο του 2015, με τη μείωση να αποδίδεται στην κατά 24% χαμηλότερη μέση τιμή των ναύλων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και στην κατά 26% χαμηλότερη τιμή του πετρελαίου. Από την άλλη η μείωση αυτή αντισταθμίστηκε εν μέρει από έναν κατά 6,9% υψηλότερο όγκο διακινηθέντων εμπορευματοκιβωτίων.
Να σημειωθεί ότι και κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους ο όμιλος της Maersk παρουσίασε μειωμένη κερδοφορία, με τα κέρδη να φτάνουν τα €203,8 εκατ. σε σχέση με τα €1,36 δις για την αντίστοιχη περίοδο του 2015.
Ο νέος επικεφαλής του Ομίλου της Møller-Maersk Søren Skou, ο οποίος ανέλαβε την θέση του Διευθύνοντος Συμβούλου από την 1η Ιουλίου, σε δηλώσεις του σήμερα το πρωί ανέφερε με έμφαση ότι «το αποτέλεσμα δεν είναι ικανοποιητικό».
Στελέχη του Ομίλου, πάντως, δηλώνουν ότι η Maersk θα συνεχίσει την προσπάθεια διατήρησης μίας καλής λειτουργικής απόδοσης, με περιστολή των λειτουργικών εξόδων και με ταυτόχρονη εστίαση στην ενίσχυση της θέσης του Ομίλου στην αγορά. Βέβαια, ο δανέζικος Όμιλος αναμένει για το σύνολο του έτους τα κέρδη να κινηθούν σημαντικά χαμηλότερα από ό,τι το 2015.
Μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά τα οικονομικά αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου της Α.Ρ. Møller-Maersk εδώ.
Φωτό: www.maersk.com
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
The International Maritime Organization (IMO) has officially commenced the IMSAS audit (IMO Member State Audit Scheme) of the Republic of Panama, as part of…
Η PCT S.A. (Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων Πειραιά Α.Ε.), μέλος του Ομίλου COSCO Shipping Ports, έχοντας συμπληρώσει 15 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας και λειτουργίας, συνεχίζει να επενδύει…
Μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη παραχώρησε ο κ. Νικόλας Πατέρας, Πρόεδρος της Contships Management Inc., στο πλαίσιο του 27ου ετήσιου Συνεδρίου, Marine Money…
Οι σημαντικές προκλήσεις που όμως μπορούν να μετατραπούν σε ευκαιρίες για το ναυτιλιακό κλάδο, αναδείχθηκαν σε πάνελ ομιλητών στο περιθώριο του 27ου Marine Money…
Η METLEN, σε συνεργασία με τις πολυεθνικές Shell και TotalEnergies, κέρδισαν τον διαγωνισμό για την προμήθεια υγροποιημένου φυσικού αερίου στη Βουλγαρία κατά το επόμενο…
Με ιδιαίτερη επιτυχία στέφθηκε το 98ο Παγκόσμιο Συνέδριο του International Propeller Club, που πραγματοποιήθηκε στη Γαλλία και φιλοξενήθηκε στην όμορφη πόλη της Λυών από…
Σε τροχιά εξηλεκτρισμού βρίσκονται οι μεταφορές εσωτερικής ναυσιπλοΐας της Φινλανδίας, καθώς η σκανδιναβική χώρα στοχεύει στην πλήρη ανανέωση του στόλου της με «πράσινα» ferries.…
Αναστάτωση επικρατεί στις τάξεις της Ομάδας των Επτά (G7) έπειτα από τους πρόσφατους περιορισμούς της Κίνας στις εξαγωγές σπάνιων γαιών, με την Ιαπωνία να…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ