
Ο Οργανισμός Λιμένα Πατρών ΑΕ ( Ο.Λ.ΠΑ ΑΕ ) παρουσίασε προ ολίγων ημερών τα οικονομικά στοιχεία του πρώτου εξαμήνου του τρέχοντος έτους. Στην επίσημη ανακοίνωση του Οργανισμού σημειώνεται ότι παρά το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον και τις δυσχερείς παραμέτρους που επηρεάζουν την εύρυθμη λειτουργία του, όπως είναι η έλλειψη επαρκών οδικών και σιδηροδρομικών συνδέσεων με το λιμένα, η ανάπτυξη εναλλακτικών μεταφορικών διαδρομών, οι οποίες λειτουργούν ανταγωνιστικά κ.τ.λ., ο λιμένας εμφανίζει σε σχέση με το αντίστοιχο εξάμηνο του 2015 αύξηση στα έσοδά του κατά 7,08% και μείωση των δαπανών κατά 24,66%.
Στόχος της Διοίκησης είναι η περαιτέρω αύξηση των εσόδων, καθώς η περιστολή των εξόδων έχει ήδη αρχίζει να αγγίζει το σκληρό πυρήνα των ανελαστικών δαπανών.
Αυτός είναι και ο κύριος λόγος που καθίσταται, όπως σημειώνει η Διοίκηση του λιμένα, επιβεβλημένη η χωρική και τροπική επέκταση και ανάπτυξη των δραστηριοτήτων του και των παρεχόμενων από το λιμένα υπηρεσιών, όπως η ανάπτυξη του εμπορικού τομέα, η χωροθέτηση και λειτουργία σταθμού LNG, η ανάπτυξη και λειτουργία υδατοδρομίου, η λειτουργία αγκυροβολίου mega yachts, η προσέλκυση κρουαζιέρας, η εξυπηρέτηση δραστηριοτήτων άντλησης υδρογονανθράκων κ.ά, προκειμένου μέσω αυτών των οδών να επιτευχθεί η διεύρυνση των πηγών εσόδων του Οργανισμού.
Από την άλλη, να σημειωθεί ότι η διοίκηση του Ο.Λ.ΠΑ. έχει θέσει ως στόχο και την ανάδειξη του λιμένα της Πάτρας σε διαμετακομιστικό σταθμό διακίνησης εμπορευμάτων από Ασία προς Κεντρική Ευρώπη και το αντίστροφο και μέσα στο πλαίσιο αυτού του στρατηγικού σχεδιασμού εντάσσονται και οι επισκέψεις των πρέσβεων της Ινδονησίας, της Ταϊλάνδης, των Φιλιππίνων και του Βιετνάμ στα γραφεία του Οργανισμού στα τέλη του περασμένου μήνα.
Μάλιστα, οι πρέσβεις εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την αρτιότητα και πληρότητα των εγκαταστάσεων και εκδήλωσαν το ενδιαφέρον τους για τη συνεργασία των χωρών τους με το λιμάνι της Πάτρας και την χρησιμοποίηση του τελευταίου ως διαμετακομιστικού κόμβου για την προώθηση των προϊόντων τους προς την Ευρώπη.
Φωτό: http://www.patrasport.gr/cms/?page_id=556
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η απόφαση της ιταλικής Επιτροπής Ανταγωνισμού (AGCM) να επιβάλει βαρύτατο πρόστιμο ύψους 256 εκατ. ευρώ στη Ryanair σηματοδοτεί μια νέα όξυνση στη διαμάχη μεταξύ…

Η υπογραφή των συμβάσεων μελέτης και κατασκευής μεταξύ του Υπουργείου Δημοσίων Έργων του Κουβέιτ και της China Communications Construction Company (CCCC), στις 22 Δεκεμβρίου,…

Η Γουινέα αναδεικνύεται στον αδιαφιλονίκητο ρυθμιστή της αγοράς των Capesizes, με τις εξαγωγές βωξίτη να καταγράφουν ιστορικό ρεκόρ στους 175 εκατ. τόνους (+22%) το…

Συνέντευξη του Μιχάλη Κουρτέση, Managing Director του ομίλου εταιρειών SeaHawk

Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ