
Στις 28 Απριλίου 2016 ολοκληρώθηκε η εξαγορά των ναυπηγείων Lloyd Werft, με έδρα το Μπρεμερχάφεν και με μία ιστορία πάνω από 150 ετών, από την Genting Hong Kong, μέλος του Μαλαισιανού ομίλου Genting Group. Και μαζί με την εξαγορά των γερμανικών ναυπηγείων σε Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ σχημάτισε τον όμιλο Lloyd Werft Group, ο οποίος από την προηγούμενη Πέμπτη, 7 Ιουλίου, μετονομάστηκε σε όμιλο ναυπηγείων «MV Werften».
Η Genting Hong Kong, μια εταιρεία συμμετοχών που δραστηριοποιείται στον χώρο της κρουαζιέρας και των πολυτελών τουριστικών θερέτρων, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει ένα συνολικό ποσό 100 εκατ. ευρώ στο ναυπηγικό όμιλο, ο οποίος θα εξειδικευτεί σε ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, αφού πρώτα ολοκληρωθεί στα γερμανικά ναυπηγεία η κατασκευή τριών πλοίων, δύο τύπου Neo Panamax και ενός τύπου Panamax.
Να σημειωθεί ότι τα άλλοτε ναυπηγεία του Lloyd στο Μπρεμερχάφεν θα διατηρηθούν μεν, αλλά θα στραφούν προς την κατασκευή και συντήρηση/επισκευή mega yachts. Αυτή η εξέλιξη έχει προκαλέσει τη μεγάλη αντίδραση τόσο της τοπικής κοινωνίας του Μπρεμερχάφεν όσο και των μελών της Γερουσίας της Βρέμης.
Από την άλλη, βέβαια, ο υπουργός Οικονομικών, Δημοσίων Έργων και Τουρισμού του ομόσπονδου κρατιδίου Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη και ιδίως για το γεγονός ότι διασφαλίζονται οι 1.500 θέσεις εργασίας στα γερμανικά ναυπηγεία.
Την θέση του νέου διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου «MV Werften» ανέλαβε ο Φιλανδός Jarmo Laakso, ο οποίος έχει εργαστεί σε θέσεις ευθύνης τόσο στην Meyer Werft όσο και στην Royal Caribbean.
Από την πλευρά του ο Tan Sri Lim Kok Thay, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Genting, δήλωσε ότι η εταιρεία θα προχωρήσει σε επενδύσεις για τη βελτίωση τόσο της υλικοτεχνικής υποδομής του ναυπηγικού ομίλου όσο και στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των υπαλλήλων, με εφαρμογή νέων σύγχρονων συστημάτων ελέγχου της παραγωγής, καθώς και με κατασκευή νέων κτιρίων γραφείου προσωπικού.
Φωτό: flickr.com/Johannes
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ