
Στις 28 Απριλίου 2016 ολοκληρώθηκε η εξαγορά των ναυπηγείων Lloyd Werft, με έδρα το Μπρεμερχάφεν και με μία ιστορία πάνω από 150 ετών, από την Genting Hong Kong, μέλος του Μαλαισιανού ομίλου Genting Group. Και μαζί με την εξαγορά των γερμανικών ναυπηγείων σε Βίζμαρ, Βαρνεμίντε και Στράλσουντ σχημάτισε τον όμιλο Lloyd Werft Group, ο οποίος από την προηγούμενη Πέμπτη, 7 Ιουλίου, μετονομάστηκε σε όμιλο ναυπηγείων «MV Werften».
Η Genting Hong Kong, μια εταιρεία συμμετοχών που δραστηριοποιείται στον χώρο της κρουαζιέρας και των πολυτελών τουριστικών θερέτρων, ανακοίνωσε ότι σκοπεύει να επενδύσει ένα συνολικό ποσό 100 εκατ. ευρώ στο ναυπηγικό όμιλο, ο οποίος θα εξειδικευτεί σε ναυπηγήσεις νέων κρουαζιερόπλοιων, αφού πρώτα ολοκληρωθεί στα γερμανικά ναυπηγεία η κατασκευή τριών πλοίων, δύο τύπου Neo Panamax και ενός τύπου Panamax.
Να σημειωθεί ότι τα άλλοτε ναυπηγεία του Lloyd στο Μπρεμερχάφεν θα διατηρηθούν μεν, αλλά θα στραφούν προς την κατασκευή και συντήρηση/επισκευή mega yachts. Αυτή η εξέλιξη έχει προκαλέσει τη μεγάλη αντίδραση τόσο της τοπικής κοινωνίας του Μπρεμερχάφεν όσο και των μελών της Γερουσίας της Βρέμης.
Από την άλλη, βέβαια, ο υπουργός Οικονομικών, Δημοσίων Έργων και Τουρισμού του ομόσπονδου κρατιδίου Μεκλεμβούργου-Δυτικής Πομερανίας, εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συγκεκριμένη εξέλιξη και ιδίως για το γεγονός ότι διασφαλίζονται οι 1.500 θέσεις εργασίας στα γερμανικά ναυπηγεία.
Την θέση του νέου διευθύνοντος συμβούλου του ομίλου «MV Werften» ανέλαβε ο Φιλανδός Jarmo Laakso, ο οποίος έχει εργαστεί σε θέσεις ευθύνης τόσο στην Meyer Werft όσο και στην Royal Caribbean.
Από την πλευρά του ο Tan Sri Lim Kok Thay, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Genting, δήλωσε ότι η εταιρεία θα προχωρήσει σε επενδύσεις για τη βελτίωση τόσο της υλικοτεχνικής υποδομής του ναυπηγικού ομίλου όσο και στη βελτίωση των συνθηκών εργασίας των υπαλλήλων, με εφαρμογή νέων σύγχρονων συστημάτων ελέγχου της παραγωγής, καθώς και με κατασκευή νέων κτιρίων γραφείου προσωπικού.
Φωτό: flickr.com/Johannes
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Εικοσιτετράωρη πανελλαδική απεργία για την Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 προκήρυξε η ΑΔΕΔΥ, αντιδρώντας στο νέο εργασιακό νομοσχέδιο. Η συγκέντρωση στην Αθήνα θα γίνει στις…
Η απεργία των λιμενεργατών στο λιμάνι του Ρότερνταμ, μετά το αίτημα τους για υψηλότερους μισθούς ανεστάλη προσωρινά σήμερα 13 Οκτωβρίου, μετά από νομικές ενέργειες,…
Ανάμεικτα είναι τα συναισθήματα που απορρέουν από την αναθεώρηση των προβλέψεων του Παγκόσμιου Οργανισμού Εμπορίου (ΠΟΕ) για την ανάπτυξη του παγκόσμιου εμπορίου. Συγκεκριμένα, βάσει…
Η εμπορική διαμάχη μεταξύ της Κίνας και του αυστραλιανού μεταλλευτικού κολοσσού BHP, σε συνδυασμό με τις δασμολογικές τριβές που θολώνουν τις πωλήσεις των αμερικανικών…
Στον απόηχο της συμφωνίας κατάπαυσης πυρός στη Λωρίδα της Γάζας ανάμεσα στο Ισραήλ και τη Χαμάς, τα βλέμματα της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας στρέφονται στην…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας αναμένει με αγωνία τις αποφάσεις που θα ληφθούν το διάστημα 14-17 Οκτωβρίου στη συνεδρίαση της MEPC, αναφορικά με το…
Ως μοχλό ανάπτυξης που τροφοδοτεί το μεγάλο επενδυτικό ενδιαφέρον για το λιμάνι του Λαυρίου, χαρακτήρισε ο Γιώργος Βακόνδιος, διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου…
Για το πρώτο της κλιματικά ουδέτερο ταξίδι με 100% προηγμένο βιοκαύσιμο ετοιμάζεται η νορβηγική εταιρεία Hurtigruten. Στις 29 Οκτωβρίου 2025, το υβριδικό πλοίο «MS…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ