
Ο κινεζικός ναυπηγικός όμιλος China State Shipbuilding Corporation (CSSC) συμφώνησε με τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri για τη δημιουργία μίας κοινοπραξίας που θα αναλάβει την κατασκευή στην Κίνα του πρώτου πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου, που έχει ποτέ ναυπηγηθεί στην χώρα.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο μερών υπεγράφη στη Σαγκάη και όπως ορίζεται σε αυτή μία από τις θυγατρικές της CSSC, η Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS), θα κατέχει το 60% του κοινοπρακτικού σχήματος, ενώ η έδρα του θα είναι στο Χονγκ Κονγκ.
Σε επίσημη ανακοίνωση των ναυπηγείων Fincantieri τονίζεται ότι η κοινοπραξία θα σχεδιάζει τα κρουαζιερόπλοια με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες της κινεζικής αγοράς και θα τα πωλεί αποκλειστικά για να καλυφθούν οι ανάγκες των επιβατών κρουαζιέρας σε Κίνα αλλά και στην υπόλοιπη Ασία.
Για τον κινεζικό κρατικό όμιλο CSSC η τεχνογνωσία των ιταλικών ναυπηγείων Fincantieri στην κατασκευή πολυτελών κρουαζιερόπλοιων είναι πολύτιμη, καθώς μέχρι τώρα ο CSSC ειδικεύεται στην κατασκευή αποκλειστικά δεξαμενόπλοιων, πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και πολεμικών πλοίων. Με τη μεταφορά τεχνογνωσίας ο κρατικός ναυπηγικός όμιλος της Κίνας θα μπορέσει να εισέλθει στην αγορά των κρουαζιερόπλοιων και να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης της εγχώριας και συνεχώς μεγεθυνόμενης κινεζικής αγοράς κρουαζιέρας.
Δεδηλωμένος στόχος του CSSC είναι να καταστεί μεσοπρόθεσμα ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές πολυτελών κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο.
Να σημειωθεί ότι το νέο κοινοπρακτικό σχήμα έχει ήδη αποφασίσει τη ναυπήγηση πέντε κρουαζιερόπλοιων, με την έναρξη εργασιών ναυπήγησης του πρώτου να αναμένεται για το 2017 και με παράδοση το 2021. Έκαστο πλοίο θα έχει χωρητικότητα 130.000 gt και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.000 επιβάτες.
Φωτό: flickr.com/Jaws300
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., ως Χρυσός Χορηγός της Γυναικείας Ομάδας Βόλεϊ του Α.Ο.Φ. Πορφύρας, ανακοινώνει με ιδιαίτερη χαρά την έναρξη λειτουργίας…

Η Αφρική αγκαλιάζει μια νέα γενιά υποθαλάσσιας τεχνολογίας, με την εγκατάσταση των πρώτων ROV XLX EVO III της Forum Energy Technologies (FET) στα έργα…

Θετικά είναι τα «σήματα» που εκπέμπει το τελευταίο διάστημα η ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους να σημειώνουν άνοδο για δεύτερη διαδοχική εβδομάδα.…

Ο όμιλος Grimaldi, μέσω ανάρτησής του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ανακοίνωσε τη στρατηγική συνεργασία του (Cooperation Framework Agreement ‒ CFA) με την China Merchants…

Η νέα τεχνολογία ηλεκτροκαυσίμων (eFuels) κάνει ένα ακόμα βήμα προς την εμπορική της ωρίμανση, καθώς η Liquid Wind και η Umeå Energi ολοκλήρωσαν όλες…

Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε ότι όλες οι εμπορικές συνομιλίες με τον Καναδά τερματίστηκαν μετά από αυτό «δόλια διαφήμιση» -όπως την αποκάλεσε-…

Υψηλές είναι οι βλέψεις της Airbus για τον διεθνή στόλο αεροσκαφών μεταφοράς εμπορευμάτων. Συγκεκριμένα, ο κατασκευαστής αεροσκαφών εκτιμά ότι, σε βάθος εικοσαετίας, ο στόλος…

Τα ναυπηγεία της Ασίας διαδραματίζουν αδιαμφισβήτητα πρωταγωνιστικό ρόλο στο ταμπλό της παγκόσμιας ναυπηγικής βιομηχανίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δεδομένα της Alphaliner, τα ναυπηγεία της Κίνας,…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ