
Ο κινεζικός ναυπηγικός όμιλος China State Shipbuilding Corporation (CSSC) συμφώνησε με τα ιταλικά ναυπηγεία Fincantieri για τη δημιουργία μίας κοινοπραξίας που θα αναλάβει την κατασκευή στην Κίνα του πρώτου πολυτελούς κρουαζιερόπλοιου, που έχει ποτέ ναυπηγηθεί στην χώρα.
Η συμφωνία μεταξύ των δύο μερών υπεγράφη στη Σαγκάη και όπως ορίζεται σε αυτή μία από τις θυγατρικές της CSSC, η Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS), θα κατέχει το 60% του κοινοπρακτικού σχήματος, ενώ η έδρα του θα είναι στο Χονγκ Κονγκ.
Σε επίσημη ανακοίνωση των ναυπηγείων Fincantieri τονίζεται ότι η κοινοπραξία θα σχεδιάζει τα κρουαζιερόπλοια με βάση τις ιδιαίτερες ανάγκες της κινεζικής αγοράς και θα τα πωλεί αποκλειστικά για να καλυφθούν οι ανάγκες των επιβατών κρουαζιέρας σε Κίνα αλλά και στην υπόλοιπη Ασία.
Για τον κινεζικό κρατικό όμιλο CSSC η τεχνογνωσία των ιταλικών ναυπηγείων Fincantieri στην κατασκευή πολυτελών κρουαζιερόπλοιων είναι πολύτιμη, καθώς μέχρι τώρα ο CSSC ειδικεύεται στην κατασκευή αποκλειστικά δεξαμενόπλοιων, πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου, πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, καθώς και πολεμικών πλοίων. Με τη μεταφορά τεχνογνωσίας ο κρατικός ναυπηγικός όμιλος της Κίνας θα μπορέσει να εισέλθει στην αγορά των κρουαζιερόπλοιων και να εκμεταλλευτεί τις μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης της εγχώριας και συνεχώς μεγεθυνόμενης κινεζικής αγοράς κρουαζιέρας.
Δεδηλωμένος στόχος του CSSC είναι να καταστεί μεσοπρόθεσμα ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές πολυτελών κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο.
Να σημειωθεί ότι το νέο κοινοπρακτικό σχήμα έχει ήδη αποφασίσει τη ναυπήγηση πέντε κρουαζιερόπλοιων, με την έναρξη εργασιών ναυπήγησης του πρώτου να αναμένεται για το 2017 και με παράδοση το 2021. Έκαστο πλοίο θα έχει χωρητικότητα 130.000 gt και θα μπορεί να φιλοξενεί 5.000 επιβάτες.
Φωτό: flickr.com/Jaws300
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ