
Το υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας Νότιας Κορέας των (MOF) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανέλκυση του Sewol, το οποίο βυθίστηκε πριν από δύο χρόνια και βρίσκεται σήμερα σε βάθος 44 μέτρων κάτω από τη θάλασσα. Το κορεατικό υπουργείο έχει ήδη ανακοινώσει ότι το πλοίο δεν θα κοπεί, αλλά θα ανυψωθεί με ένα ειδικό δίχτυ. Ο κύριος λόγος για την προσπάθεια να μην τεμαχιστεί το σκαρί του πλοίου είναι για να αναζητηθούν οι αγνοούμενοι στο εσωτερικό του ναυαγίου.
Οι αρχές αναμένουν ότι το πλοίο θα ανελκυσθεί πλήρως, εάν δεν υπάρξει κάποια σφοδρή επιδείνωση στις καιρικές συνθήκες, μέχρι το τέλος Ιουλίου 2016.
Το Sewol στη συνέχεια θα μεταφερθεί σε ειδικές εγκαταστάσεις στο λιμένα του Mokpo όπου οι αρχές θα διεξάγουν έρευνες για τα πλήρη αίτια του ναυαγίου αλλά και για την ανίχνευση αγνοουμένων. Σύμφωνα με τις κορεατικές θρησκευτικές παραδόσεις η ανίχνευση και ταφή των πτωμάτων είναι ύψιστης σημασίας για τις οικογένειες των άτυχων επιβαινόντων.
Η επιχείρηση ανέλκυσης αρχικά προβλεπόταν ότι θα κοστίσει 139 εκατομμύρια δολάρια αλλά λόγω των ειδικών συνθηκών η κοινοπραξία που ανέλαβε το τεράστιο και συναισθηματικά φορτισμένο έργο περιόρισε τον προϋπολογισμό σε, 75 εκατομμύρια δολάρια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ