
Το υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας Νότιας Κορέας των (MOF) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανέλκυση του Sewol, το οποίο βυθίστηκε πριν από δύο χρόνια και βρίσκεται σήμερα σε βάθος 44 μέτρων κάτω από τη θάλασσα. Το κορεατικό υπουργείο έχει ήδη ανακοινώσει ότι το πλοίο δεν θα κοπεί, αλλά θα ανυψωθεί με ένα ειδικό δίχτυ. Ο κύριος λόγος για την προσπάθεια να μην τεμαχιστεί το σκαρί του πλοίου είναι για να αναζητηθούν οι αγνοούμενοι στο εσωτερικό του ναυαγίου.
Οι αρχές αναμένουν ότι το πλοίο θα ανελκυσθεί πλήρως, εάν δεν υπάρξει κάποια σφοδρή επιδείνωση στις καιρικές συνθήκες, μέχρι το τέλος Ιουλίου 2016.
Το Sewol στη συνέχεια θα μεταφερθεί σε ειδικές εγκαταστάσεις στο λιμένα του Mokpo όπου οι αρχές θα διεξάγουν έρευνες για τα πλήρη αίτια του ναυαγίου αλλά και για την ανίχνευση αγνοουμένων. Σύμφωνα με τις κορεατικές θρησκευτικές παραδόσεις η ανίχνευση και ταφή των πτωμάτων είναι ύψιστης σημασίας για τις οικογένειες των άτυχων επιβαινόντων.
Η επιχείρηση ανέλκυσης αρχικά προβλεπόταν ότι θα κοστίσει 139 εκατομμύρια δολάρια αλλά λόγω των ειδικών συνθηκών η κοινοπραξία που ανέλαβε το τεράστιο και συναισθηματικά φορτισμένο έργο περιόρισε τον προϋπολογισμό σε, 75 εκατομμύρια δολάρια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σήμερα, η MSC Cruises ανακοίνωσε μια σημαντική νέα παραγγελία για τέσσερα κρουαζιερόπλοια νέας γενιάς και δύο επιπλέον προαιρετικά πλοία από τη MEYER WERFT στο…

Η εταιρεία Capital Maritime & Trading Corp., ιδιοκτησίας του Βαγγέλη Μαρινάκη, θα αναλάβει την ανακαίνιση του Παναθηναϊκού Σταδίου, ως Χρυσός Χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής…

Πρόγραμμα με το οποίο έχει τη δυνατότητα να επαναγοράσει μετοχές ύψους έως $10 εκατ. της εταιρείας, μέχρι τον Νοέμβριο του επόμενου έτους, ενέκρινε στις…

Η κεντρική τράπεζα της Ρωσίας κατέθεσε αγωγή ζητώντας $230 δισεκ. ως αποζημίωση από τη Euroclear, σηματοδοτώντας το πρώτο βήμα σ’ αυτό που το Κρεμλίνο…

Την ανανέωση και επέκταση του στόλου της με τεχνολογικά προηγμένα πλοία προχωρά με αμείωτο ρυθμό η TMS, καθώς την περασμένη εβδομάδα και συγκεκριμένα στις…

Η δραστηριότητα στην αγορά των ανακυκλώσεων επιταχύνεται για τα LNG carriers το 2025, σηματοδοτώντας δομικές αλλαγές για τη συγκεκριμένη αγορά. Σύμφωνα με τη Howe…

Θετική εισήγηση προς τους μετόχους προτίθεται να απευθύνει το ΔΣ της SolGold σχετικά με τη βελτιωμένη προσφορά εξαγοράς από τον βασικό της μέτοχο, την…

Σε επίπεδα-ρεκόρ θα ανέλθει το 2025/26 η παγκόσμια παραγωγή σιτηρών, με το International Grains Council (IGC) να εκτιμά ότι θα καταγραφεί αύξηση 5% σε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ