
Το υπουργείο Ωκεανών και Αλιείας Νότιας Κορέας των (MOF) ανακοίνωσε ότι ξεκίνησαν οι εργασίες για την ανέλκυση του Sewol, το οποίο βυθίστηκε πριν από δύο χρόνια και βρίσκεται σήμερα σε βάθος 44 μέτρων κάτω από τη θάλασσα. Το κορεατικό υπουργείο έχει ήδη ανακοινώσει ότι το πλοίο δεν θα κοπεί, αλλά θα ανυψωθεί με ένα ειδικό δίχτυ. Ο κύριος λόγος για την προσπάθεια να μην τεμαχιστεί το σκαρί του πλοίου είναι για να αναζητηθούν οι αγνοούμενοι στο εσωτερικό του ναυαγίου.
Οι αρχές αναμένουν ότι το πλοίο θα ανελκυσθεί πλήρως, εάν δεν υπάρξει κάποια σφοδρή επιδείνωση στις καιρικές συνθήκες, μέχρι το τέλος Ιουλίου 2016.
Το Sewol στη συνέχεια θα μεταφερθεί σε ειδικές εγκαταστάσεις στο λιμένα του Mokpo όπου οι αρχές θα διεξάγουν έρευνες για τα πλήρη αίτια του ναυαγίου αλλά και για την ανίχνευση αγνοουμένων. Σύμφωνα με τις κορεατικές θρησκευτικές παραδόσεις η ανίχνευση και ταφή των πτωμάτων είναι ύψιστης σημασίας για τις οικογένειες των άτυχων επιβαινόντων.
Η επιχείρηση ανέλκυσης αρχικά προβλεπόταν ότι θα κοστίσει 139 εκατομμύρια δολάρια αλλά λόγω των ειδικών συνθηκών η κοινοπραξία που ανέλαβε το τεράστιο και συναισθηματικά φορτισμένο έργο περιόρισε τον προϋπολογισμό σε, 75 εκατομμύρια δολάρια.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα δεξαμενόπλοιο που βρισκόταν σε ναυπηγείο της δυτικής Ινδονησίας για επισκευές τυλίχθηκε στις φλόγες σήμερα το πρωί με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους…
Στην τελετή εγκαινίων του νέου Ογκολογικού Κέντρου στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο «Αττικόν» παρέστη το πρωί ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης και στη συνέχεια επισκέφτηκε το…
Η Κίνα αποτελεί τον μεγαλύτερο καταναλωτή αργού πετρελαίου διεθνώς. Καθώς ο οικονομικός γίγαντας της Ασίας επιδιώκει να εξασφαλίσει ενεργειακά αποθέματα, αναδύεται η ανάγκη για…
Atlantas Ship Management (ASM), a leading ship management company headquartered in London, operate a fleet of 40+ vessels and expect this to grow to…
Νέοι ορίζοντες ανοίγονται για την Wah Kwong Maritime Transport στις διά θαλάσσης μεταφορές χύδην ξηρών φορτίων, μέσα από ένα καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με «άρωμα»…
«Ξεκινώντας με την προμήθεια των νέων οχημάτων που παραλάβαμε σήμερα, ανακοινώνουμε ότι στους επόμενους μήνες το Λιμενικό Σώμα και το υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής…
Η Ινδία κάνει ένα αποφασιστικό βήμα προς τη βιώσιμη ναυτιλιακή και ενεργειακή της μετάβαση, αναγνωρίζοντας τρία μεγάλα λιμάνια, το Deendayal (Γκουτζαράτ), το V.O. Chidambaranar…
Η ανάγκη για αποδοτική χρήση καυσίμου, αυστηρή συμμόρφωση και διαφάνεια στη λειτουργία των πλοίων εγκαινιάζει μια νέα εποχή, όπου η τεχνολογία γίνεται καταλύτης της…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ