
Μετά από μία μακρά διαμάχη η Ένωση Λιμενεργατών της Πολωνίας Solidarność υπέγραψε με τη διοίκηση του νέου τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων στο Γκντανσκ (Deepwater Container Terminal – DCT) μία νέα συλλογική σύμβαση εργασίας, όπως προκύπτει από τα όσα ανακοινώθηκαν από την Διεθνή Ομοσπονδία Εργαζομένων στις Μεταφορές (ITF).
H νέα συλλογική σύμβαση θα έχει ισχύ μέχρι και την 31η Μαρτίου 2019 και καλύπτει τις αμοιβές των λιμενεργατών, τις ώρες εργασίας, τις διακοπές, καθώς και επιμέρους τομείς των 600 ατόμων, που εργάζονται στο νέο τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Γκντανσκ.
Να σημειωθεί ότι η υπογραφή της σύμβασης ήρθε μετά από σχεδόν τρία χρόνια έντονης διαμάχης μεταξύ των λιμενεργατών και της διοίκησης του τερματικού σταθμού, με συνεχείς καταγγελίες -όπως επισημαίνει το ITF- από την πλευρά των λιμενεργατών για άδικες απολύσεις και επιδείνωση των συνθηκών εργασίας τους.
Από την πλευρά του ο Torben Seebold, ο αντιπρόεδρος του ITF υπεύθυνος για τον τομέα των λιμενεργατών, δήλωσε ότι πλέον η Διεθνής Ομοσπονδία είναι αισιόδοξη ότι διαγράφεται ένα σαφώς καλύτερο εργασιακό μέλλον για τους λιμενεργάτες του DCT, με συνθήκες εργασίας παρόμοιες με όσα ισχύουν και στις γειτονικές χώρες.
Να σημειωθεί ότι στο Γκντανσκ αναμένεται -μετά την ολοκλήρωση των σχετικών έργων- να ξεκινήσει τη λειτουργία του ένας ακόμα τερματικός σταθμός εμπορευματοκιβωτίων, κάτι που θα σημάνει την αύξηση των εργαζομένων κατά 900 επιπλέον άτομα. Ο νέος σταθμός προβλέπεται να τεθεί σε λειτουργία μέσα στο 2017 έτσι ώστε να αντιμετωπιστεί η συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από και προς την ανατολική και κεντρική Ευρώπη.
Να αναφερθεί, επίσης, ότι από τον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων στο Γκντανσκ DCT, ο οποίος λειτουργεί ήδη από το 2017, κατά το περασμένο έτος διακινήθηκαν πάνω από ένα εκατομμύριο εμπορευματοκιβώτια.
Φωτό: https://www.portgdansk.pl/port/dct/5.jpg
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Η σταθερότητα φαίνεται να αποτελεί το νέο status quo της ναυλαγοράς των LPG carriers, καθώς την περασμένη εβδομάδα δεν σημειώθηκαν μεταβολές στους spot ναύλους.…
Δεκατρείς είναι πλέον οι εβδομάδες διαδοχικών απωλειών για τη ναυλαγορά των containerships, με τους spot ναύλους σε κορυφαίες εμπορικές γραμμές να ακολουθούν αντίρροπες τάσεις…
Επίσκεψη στα Ναυπηγεία Ελευσίνας της ONEX πραγματοποίησε ο Υπουργός Εσωτερικών των ΗΠΑ, Doug Burgum, τον οποίο υποδέχθηκε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής της…
Η Γαλλία βιώνει μια κρίσιμη καμπή στην ιστορία της που ξεπερνά τα όρια της συνηθισμένης πολιτικής αστάθειας. Η πρόσφατη πτώση της κυβέρνησης Μπαϊρού, λόγω…
Καθώς οι κυρώσεις και οι δασμοί της Δύσης σε βάρος της Μόσχας «δίνουν και παίρνουν», η απροσδόκητη ευελιξία της Ρωσίας στην ανακατεύθυνση των εξαγωγών…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ