
Από τον σύλλογο Ναυτικών Κεφαλονιάς «Νίκος Καββαδίας» λάβαμε την παρακάτω επιστολή την οποία και αναδημοσιεύουμε:
«Οι Κεφαλλονίτες ναυτικοί συμπαραστεκόμαστε ολόψυχα στην απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας της Τετάρτης 20 και Πέμπτης 21 Γενάρη, αν και ξέρουμε πως θα δημιουργήσει κάποια προβλήματα στην καθημερινότητα της κοινωνίας, της οποίας ζητάμε την κατανόηση, υπενθυμίζοντας πως οι ναυτικοί είμαστε η κοινωνική ομάδα με την μεγαλύτερη και επί αιώνες πολυποίκιλη προσφορά προς την χώρα και την κοινωνία, οικονομική – πνευματική – πολιτιστική, ακόμα και της ίδιας της ζωής. Η οποία όμως ενταφιάζεται συστηματικά από την πολιτεία γιατί «πρέπει» η κοινωνία να μην αντιδρά στην ακατανόητη εμπάθεια της πολιτείας και των υπηρεσιών της εναντίον μας.
Εμπάθεια που εμφανίζεται στην καταλήστευση του ΝΑΤ-«Αγίου Παντελεήμονα», καταφύγιο κουτσών και στραβών, αλλά και ξέφραγου αμπελιού. Απ’ το οποίο όλοι οι εκάστοτε «αμπελουργοί» «τρυγούσαν» κατά το δοκούν. Αποτέλεσμα οι ένδεκα μειώσεις των συντάξεων μας, η διάλυση της ιατροφαρμακευτικής μας περίθαλψης, η εκδίωξη των Ελλήνων ναυτικών από τα Ελληνόκτητα καράβια, σύμπραξη υπαλλήλων των εφοπλιστικών γραφείων και δουλεμπόρων του Πειραιά με την νομοθετική συνδρομή της πολιτείας. Εμπάθεια προς κάθε τι που έχει σχέση με την Εμπορική ναυτιλία, η εκδίωξη απ’την χώρα και της κάποτε αξιόλογης ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, η συνεχής υποβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, η αδιαφορία για την προσέλκυση των νέων στο ναυτικό επάγγελμα, διέξοδο στην τερατώδη σημερινή ανεργία. Ανευθυνότητα, ανικανότητα, ανηθικότητα, τα «προσόντα» των κάθε λογής «αρμοδίων», που μαζί με την συνειδητή μέσω της λεγόμενης δημόσιας εκπαίδευσης προβατοποίηση της κοινωνίας, πέτυχαν την διαιώνιση της «ομαλής» διαδοχής στης εξουσία των ίδιων και των ίδιων, οι οποίοι με τις «άοκνες» προσπάθειες τους τα τελευταία 40 χρόνια, κατάντησαν την Ελλάδα διεθνή ζήτουλα, φροντίζοντας όμως πρώτα να αρπάξουν ότι αξιόλογο έπεφτε στα νύχια τους, φορτώνοντας τις συνέπειες στις πλάτες ακόμη και των αγέννητων παιδιών με νόμους – εκτρώματα που τελικά αναγκάζουν σε μετανάστευση την ελπίδα της χώρας, τα νιάτα της».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Στο 8,2% διαμορφώθηκε το ποσοστό της ανεργίας στη χώρα τον Σεπτέμβριο εφέτος, έναντι 9,7% τον Σεπτέμβριο 2024 και του αναθεωρημένου προς τα πάνω 8,2%…

Τα πλοία του παγκόσμιου στόλου που υπόκεινται σε κυρώσεις εξακολουθούν να πληθύνονται με αμείωτους ρυθμούς, με τη μέση ηλικία τους μάλιστα να ξεπερνά τα…

Η υιοθέτηση συστημάτων δέσμευσης διοξειδίου του άνθρακα επί του πλοίου παραμένει ως ένας παράλληλος μηχανισμός μείωσης εκπομπών ρύπων, επιτρέποντας στα υπάρχοντα πλοία να μειώσουν…

Με την ενεργειακή θωράκιση της Κίνας να αποτελεί βασική προτεραιότητα του Πεκίνου, ευοίωνα διαφαίνονται τα «μηνύματα» από την εγχώρια παραγωγή φυσικού αερίου. Σύμφωνα με…

Η επέκταση της CMA CGM στη λιμενική βιομηχανία βαίνει με αμείωτο ρυθμό, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να «ρίχνει δίχτυα» στο Μαρόκο. Συγκεκριμένα,…

Εν μέσω θολών προοπτικών για την επόμενη ημέρα του κλάδου των μεταφορών, η ζήτηση για επιβατικές αερομεταφορές καταγράφει «υψηλές πτήσεις». Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη…

Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία επέκτασης του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Hapag-Lloyd, με τον γερμανικό κολοσσό να γιορτάζει τα «βαφτίσια» ενός ακόμα νεότευκτου…

Στα σκαριά βρίσκεται η δημιουργία υποδομών ελλιμενισμού mega yatchs στην Κέρκυρα. Το έργο δύναται να αναδείξει το νησί του Ιονίου στο εξωτερικό ως έναν…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ