
Από τον σύλλογο Ναυτικών Κεφαλονιάς «Νίκος Καββαδίας» λάβαμε την παρακάτω επιστολή την οποία και αναδημοσιεύουμε:
«Οι Κεφαλλονίτες ναυτικοί συμπαραστεκόμαστε ολόψυχα στην απεργία της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας της Τετάρτης 20 και Πέμπτης 21 Γενάρη, αν και ξέρουμε πως θα δημιουργήσει κάποια προβλήματα στην καθημερινότητα της κοινωνίας, της οποίας ζητάμε την κατανόηση, υπενθυμίζοντας πως οι ναυτικοί είμαστε η κοινωνική ομάδα με την μεγαλύτερη και επί αιώνες πολυποίκιλη προσφορά προς την χώρα και την κοινωνία, οικονομική – πνευματική – πολιτιστική, ακόμα και της ίδιας της ζωής. Η οποία όμως ενταφιάζεται συστηματικά από την πολιτεία γιατί «πρέπει» η κοινωνία να μην αντιδρά στην ακατανόητη εμπάθεια της πολιτείας και των υπηρεσιών της εναντίον μας.
Εμπάθεια που εμφανίζεται στην καταλήστευση του ΝΑΤ-«Αγίου Παντελεήμονα», καταφύγιο κουτσών και στραβών, αλλά και ξέφραγου αμπελιού. Απ’ το οποίο όλοι οι εκάστοτε «αμπελουργοί» «τρυγούσαν» κατά το δοκούν. Αποτέλεσμα οι ένδεκα μειώσεις των συντάξεων μας, η διάλυση της ιατροφαρμακευτικής μας περίθαλψης, η εκδίωξη των Ελλήνων ναυτικών από τα Ελληνόκτητα καράβια, σύμπραξη υπαλλήλων των εφοπλιστικών γραφείων και δουλεμπόρων του Πειραιά με την νομοθετική συνδρομή της πολιτείας. Εμπάθεια προς κάθε τι που έχει σχέση με την Εμπορική ναυτιλία, η εκδίωξη απ’την χώρα και της κάποτε αξιόλογης ναυπηγοεπισκευαστικής βιομηχανίας, η συνεχής υποβάθμιση της ναυτικής εκπαίδευσης, η αδιαφορία για την προσέλκυση των νέων στο ναυτικό επάγγελμα, διέξοδο στην τερατώδη σημερινή ανεργία. Ανευθυνότητα, ανικανότητα, ανηθικότητα, τα «προσόντα» των κάθε λογής «αρμοδίων», που μαζί με την συνειδητή μέσω της λεγόμενης δημόσιας εκπαίδευσης προβατοποίηση της κοινωνίας, πέτυχαν την διαιώνιση της «ομαλής» διαδοχής στης εξουσία των ίδιων και των ίδιων, οι οποίοι με τις «άοκνες» προσπάθειες τους τα τελευταία 40 χρόνια, κατάντησαν την Ελλάδα διεθνή ζήτουλα, φροντίζοντας όμως πρώτα να αρπάξουν ότι αξιόλογο έπεφτε στα νύχια τους, φορτώνοντας τις συνέπειες στις πλάτες ακόμη και των αγέννητων παιδιών με νόμους – εκτρώματα που τελικά αναγκάζουν σε μετανάστευση την ελπίδα της χώρας, τα νιάτα της».
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Με ταχύτατους ρυθμούς προχωρά το ναυπηγικό πρόγραμμα της Royal Caribbean, η οποία κατέγραψε ένα σημαντικό ορόσημο στην κατασκευή ενός ακόμα mega-κρουαζιερόπλοιου. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής…
H ρωσική εταιρεία Transneft που διαχειρίζεται μονοπωλιακά τους αγωγούς πετρελαίου στη Ρωσία προειδοποίησε τις εταιρείες εξόρυξης πετρελαίου ότι είναι πιθανόν μελλοντικά να μειώσουν την…
Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς τάσσεται υπέρ της πλήρους διαλεύκανσης της υπόθεσης που ξεσκέπασε η συντονισμένη έφοδος της ευρωπαϊκής εισαγγελίας και ζημιώνει την εικόνα του λιμανιού…
Με αμείωτο ρυθμό συνεχίζεται η επέκταση του στόλου της Sea Pioneer Shipping Corporation. Συγκεκριμένα, την Πέμπτη 18 Σεπτεμβρίου, η Sea Pioneer γιόρτασε στο Ναγκασάκι…
Αύξηση 4,6% προκύπτει και στην επιβατική κίνηση για το οκτάμηνο Ιανουαρίου-Αυγούστου 2025, στο σύνολο των αεροδρομίων της χώρας που διεξάγονται εμπορικές πτήσεις (39 αεροδρόμια:…
Με αμείωτο ενδιαφέρον συνεχίζονται οι συμφωνίες προμήθειας LNG στη διεθνή αγορά ενέργειας, με τις Woodside και Petronas να παίρνουν τη σκυτάλη. Συγκεκριμένα, η Woodside…
Για τον οικονομικό γίγαντα της Ασίας, η χαλυβουργία αποτελεί κορυφαία επιχειρηματική δραστηριότητα, η οποία εξυπηρετεί τόσο ίδιες ανάγκες της Κίνας όσο και άλλων οικονομιών,…
Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία επιταχύνει τις προσπάθειες αποανθρακοποίησης, τα εναλλακτικά καύσιμα βρίσκονται στο επίκεντρο της ενεργειακής μετάβασης των πλοίων. Στο πλαίσιο αυτό, πρόσφατη έκθεση…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ