
Σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσε το Gard P&I Club, κατά 5.58% αυξήθηκαν τις τελευταίες μέρες τα πρόστιμα για τη ρύπανση των χωρικών υδάτων της Τουρκίας από διερχόμενα πλοία.
Πρέπει φυσικά να αναφερθεί πως στην περίπτωση όπου ο ρυπαντής έχει επαναλάβει στο παρελθόν περιστατικά ρύπανσης, θα έρθει αντιμέτωπος με πρόστιμα που φθάνουν 10 φορές τα παρακάτω αναγραφόμενα όρια καθώς και πιθανή κράτηση του πλοίου από τις αρχές.
Σύμφωνα με το Gard, τα πρόστιμα διαμορφώνονται ως εξής:
Petrol and petroleum products discharged into the sea by tankers:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 81.78 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 20.40 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 1.96 per GT
Dirty ballast discharged into the sea by tankers:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 61.32 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 12.23 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 1.96 per GT
Petrol/petroleum products and dirty ballast discharged into the sea by vessels or any other sea vehicles:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 40.87 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 8.14 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 1.96 per GT
Garbage and sewage discharged into sea by vessels and any other sea vehicles:
1. Up to 1,000 (inclusive) gross tons TRY 20.40 per GT
2. Between 1,000 and 5,000 (inclusive) gross tons TRY 4.03 per GT
3. Over 5,000 gross tons TRY 0.77 per GT
TRY 1 = USD 0.33
Επιπροσθέτως, το Club συνιστά σε όλα τα πλοία τα παρακάτω μέτρα κατά την διέλευση τους από Τουρκικά ύδατα ή κατά την παραμονή τους σε Τουρκικούς λιμένες, για την αποφυγή επιβολής ενός υπέρογκου προστίμου:
Το πλοίο θα πρέπει να αποφύγει τυχόν αφερματισμούς/ερματισμούς ενώ ακόμα όλα τα cargo/ballast overboard valves θα πρέπει να είναι κλειστά και να έχουν seal.
Δεν επιτρέπεται η απόρριψη λυμάτων και φαγητού.
Δεν συνίσταται η διενέργεια συντήρησης στο κατάστρωμα και το πλύσιμο της κουβέρτας, καθώς οι τοπικές αρχές θεωρούν ακόμα και paint scraps ως ρύπανση.
Γενικότερα, η απόρριψη μπογιάς, ελαίου, σεντινόνερων, έρματος, κατάλοιπων, σκουπιδιών, νερού λάτρας, σκουριάς και σκόνης απαγορεύεται ρητώς και θα πρέπει να ενημερωθούν αναλόγως και τα πληρώματα στα διερχόμενα πλοία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Σε μια σημαντική δωρεά προχώρησε ο εφοπλιστής και πρώην Δήμαρχος Οινουσσών Ευάγγελος Ηλ. Αγγελάκος και η οικογένεια του. Αναλυτικότερα, η δωρεά αφορά την ενίσχυση…
Η πολιτική που χαράσσουν οι δύο οικονομικοί γίγαντες στο πλαίσιο του εμπορικού πολέμου, βάσει στοιχείων της Braemar, διαφαίνεται ότι ασκεί καθοδικές πιέσεις στη ναυλαγορά…
Τα επίσημα εγκαίνια του νέου Ωνάσειου Νοσοκομείου που περιλαμβάνει το Καρδιοχειρουργικό Κέντρο, το Ωνάσειο Εθνικό Μεταμοσχευτικό Κέντρο και το Ωνάσειο Παίδων έκανε σήμερα ο…
Οι διμερείς σχέσεις Αυστραλίας-ΗΠΑ ενισχύονται, καθώς οι εκατέρωθεν κυβερνήσεις ανακοίνωσαν ανταποδοτικά επενδυτικά σχέδια, τόσο σε τεχνολογική ανάπτυξη και σπάνιες γαίες, όσο και στην αμυντική…
Μια ανάσα μακριά από το λανσάρισμα του ταχύτερου «bullet train» παγκοσμίως βρίσκεται η Κίνα, καθώς το υπερσύγχρονο πρωτότυπο CR450 εισήλθε πρόσφατα στο στάδιο των…
Οι υδρογονάνθρακες θα συνεχίσουν να αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι της παραγωγής ενέργειας σε διεθνές επίπεδο, ακόμα και μετά το 2025. Αυτό είναι το βασικό εύρημα…
Η Σανάε Τακαΐτσι, μια συντηρητική πολιτικός με εθνικιστικές απόψεις, επικεφαλής του κυβερνώντος ιαπωνικού Φιλελεύθερου Δημοκρατικού Κόμματος, κέρδισε σήμερα, Τρίτη 21 Οκτωβρίου, την ψήφο της…
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ