
Για να αυξηθεί η παραμονή στην εργασία των γυναικών στελεχών μετά τον τοκετό ή την υιοθεσία, ο Όμιλος Maersk από 4 τις Απριλίου 2016 εφαρμόζει μια νέα στρατηγική σχετικά με τις άδειες μητρότητας. Η εφαρμογή μιας νέας πολιτικής μητρότητας θα βελτιώνει πλέον τα οφέλη κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την άδεια μητρότητας για τις εργαζόμενες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η νέα πολιτική περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει τη σταδιακή επανένταξη στην εργασία για όλες τις εργαζόμενες στην ξηρά. Η νέα πολιτική υιοθετεί μία νέα άδεια μητρότητας 18 εβδομάδων με πλήρεις αποδοχές για όλες τες εργαζόμενες. Οι άδεις υπόκεινται όμως και σε τοπικούς κανονισμούς εργατικής νομοθεσίας .
Η έρευνα της KPMG για τη Maersk καταλήγει ότι οι πολιτικές για την άδεια μητρότητας έχουν επίδραση στη συμμετοχή του γυναικείου φύλου στην αγορά εργασίας . Οι νέες πολιτικές αντιμετωπίζονται από φορείς και ομάδες συμφερόντων ως θετικές. συμβάλλοντας στην αύξηση των ποσοστών απασχόλησης των γυναικών .
Η νέα πολιτική υποστηρίζει το στόχο για τη διατήρηση των ταλαντούχων γυναικών που εργάζονται στον Όμιλο αλλά και να προσελκύσει ακόμη περισσότερες προκειμένου να προσληφθούν μελλοντικά και άλλα ταλέντα.
Η νέα πολιτική θα βελτιώσει τους όρους για τις γυναίκες που εργάζονται για την Maersk σε τουλάχιστον 51 χώρες, από τις 130 στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Στις ΗΠΑ, πάνω από 1.200 γυναίκες που απασχολούνται θα μπορούν να εξασφαλίσουν 18 εβδομάδες άδεια μετ ‘αποδοχών σε σύγκριση με την τρέχουσα άδεια μετ’ αποδοχών τους (συνήθως 6 εβδομάδες).
Στην Ινδία από 12 εβδομάδες άδειας μητρότητας με αποδοχές η νέα άδεια θα είναι τώρα 18 εβδομάδων.
Εκτός όμως από τις 18 εβδομάδες άδειας μητρότητας, η νέα πολιτική περιλαμβάνει επίσης ένα πρόγραμμα επιστροφής στην εργασία, η οποία δίνει στις/ στους εργαζόμενους την ευκαιρία να εργαστούν 20% λιγότερες ώρες, με πλήρη αμοιβή κατά το πρώτο έτος του τοκετού ή της υιοθεσίας, μέχρι και έξι μήνες μετά την επιστροφή στην εργασία. Η σταδιακή επιστροφή θα επιτρέπει στις γυναίκες εργαζόμενες να έχουν μια ομαλότερη επανένταξη στην εργασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ