
Για να αυξηθεί η παραμονή στην εργασία των γυναικών στελεχών μετά τον τοκετό ή την υιοθεσία, ο Όμιλος Maersk από 4 τις Απριλίου 2016 εφαρμόζει μια νέα στρατηγική σχετικά με τις άδειες μητρότητας. Η εφαρμογή μιας νέας πολιτικής μητρότητας θα βελτιώνει πλέον τα οφέλη κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την άδεια μητρότητας για τις εργαζόμενες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η νέα πολιτική περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει τη σταδιακή επανένταξη στην εργασία για όλες τις εργαζόμενες στην ξηρά. Η νέα πολιτική υιοθετεί μία νέα άδεια μητρότητας 18 εβδομάδων με πλήρεις αποδοχές για όλες τες εργαζόμενες. Οι άδεις υπόκεινται όμως και σε τοπικούς κανονισμούς εργατικής νομοθεσίας .
Η έρευνα της KPMG για τη Maersk καταλήγει ότι οι πολιτικές για την άδεια μητρότητας έχουν επίδραση στη συμμετοχή του γυναικείου φύλου στην αγορά εργασίας . Οι νέες πολιτικές αντιμετωπίζονται από φορείς και ομάδες συμφερόντων ως θετικές. συμβάλλοντας στην αύξηση των ποσοστών απασχόλησης των γυναικών .
Η νέα πολιτική υποστηρίζει το στόχο για τη διατήρηση των ταλαντούχων γυναικών που εργάζονται στον Όμιλο αλλά και να προσελκύσει ακόμη περισσότερες προκειμένου να προσληφθούν μελλοντικά και άλλα ταλέντα.
Η νέα πολιτική θα βελτιώσει τους όρους για τις γυναίκες που εργάζονται για την Maersk σε τουλάχιστον 51 χώρες, από τις 130 στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Στις ΗΠΑ, πάνω από 1.200 γυναίκες που απασχολούνται θα μπορούν να εξασφαλίσουν 18 εβδομάδες άδεια μετ ‘αποδοχών σε σύγκριση με την τρέχουσα άδεια μετ’ αποδοχών τους (συνήθως 6 εβδομάδες).
Στην Ινδία από 12 εβδομάδες άδειας μητρότητας με αποδοχές η νέα άδεια θα είναι τώρα 18 εβδομάδων.
Εκτός όμως από τις 18 εβδομάδες άδειας μητρότητας, η νέα πολιτική περιλαμβάνει επίσης ένα πρόγραμμα επιστροφής στην εργασία, η οποία δίνει στις/ στους εργαζόμενους την ευκαιρία να εργαστούν 20% λιγότερες ώρες, με πλήρη αμοιβή κατά το πρώτο έτος του τοκετού ή της υιοθεσίας, μέχρι και έξι μήνες μετά την επιστροφή στην εργασία. Η σταδιακή επιστροφή θα επιτρέπει στις γυναίκες εργαζόμενες να έχουν μια ομαλότερη επανένταξη στην εργασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Ο Αρχηγός του Λ.Σ. Τρύφων Κοντιζάς, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτικής Προστασίας Αττικής & Υποναύαρχος ε.α. Λ.Σ Λεωνίδας Μανωλάκος, ο Αντιπεριφερειάρχης Ναυτιλίας Β. Αιγαίου Capt. Γιώργης…

Αμετάβλητο διατήρησε, όπως αναμενόταν άλλωστε, το βασικό της επιτόκιο στο 2%, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα. Σύμφωνα με τις νέες προβολές των εμπειρογνωμόνων του ευρωσυστήματος,…

Υπό καταρρακτώδη βροχή έλαβε χώρα νωρίτερα στη Λοριάν της Γαλλίας η τελετή ονοματοδοσίας και ύψωσης της ελληνικής σημαίας της φρεγάτας «Κίμων» του Πολεμικού Ναυτικού.…

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, συνοδευόμενος από τον υφυπουργό Εθνικής Άμυνας, Θανάση Δαβάκη, τον αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας (ΓΕΕΘΑ), στρατηγό Δημήτριο…

Ένα σημαντικό κεφάλαιο της ιστορίας της ελληνικής ναυτιλίας, καθώς και ο διαχρονικός ρόλος των νηογνωμόνων στη διαμόρφωση ενός ασφαλούς και αξιόπιστου ναυτιλιακού πλαισίου, βρέθηκαν…

Πορεία επέκτασης του στόλου της χαράσσει η DryDel Shipping, ανακοινώνοντας συμφωνία με τα ναυπηγεία Namura Shipbuilding της Ιαπωνίας για την κατασκευή ενός Capesize bulk…

Δύο νέοι δορυφόροι εκτοξεύθηκαν με επιτυχία στις 17 Δεκεμβρίου 2025 στις 06:01 π.μ. ενισχύοντας το ευρωπαϊκό δορυφορικό σύστημα πλοήγησης Galileo. Η εκτόξευση πραγματοποιήθηκε από…

Σε τροχιά δυναμικής ανάπτυξης κινείται η αγορά των ορυκτών λιθίου, με τον όγκο των θαλάσσιων μεταφορών να καταγράφει ιστορικά υψηλά επίπεδα. Σύμφωνα με τα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ