
Για να αυξηθεί η παραμονή στην εργασία των γυναικών στελεχών μετά τον τοκετό ή την υιοθεσία, ο Όμιλος Maersk από 4 τις Απριλίου 2016 εφαρμόζει μια νέα στρατηγική σχετικά με τις άδειες μητρότητας. Η εφαρμογή μιας νέας πολιτικής μητρότητας θα βελτιώνει πλέον τα οφέλη κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την άδεια μητρότητας για τις εργαζόμενες σε παγκόσμιο επίπεδο.
Η νέα πολιτική περιλαμβάνει ένα πρόγραμμα που επιτρέπει τη σταδιακή επανένταξη στην εργασία για όλες τις εργαζόμενες στην ξηρά. Η νέα πολιτική υιοθετεί μία νέα άδεια μητρότητας 18 εβδομάδων με πλήρεις αποδοχές για όλες τες εργαζόμενες. Οι άδεις υπόκεινται όμως και σε τοπικούς κανονισμούς εργατικής νομοθεσίας .
Η έρευνα της KPMG για τη Maersk καταλήγει ότι οι πολιτικές για την άδεια μητρότητας έχουν επίδραση στη συμμετοχή του γυναικείου φύλου στην αγορά εργασίας . Οι νέες πολιτικές αντιμετωπίζονται από φορείς και ομάδες συμφερόντων ως θετικές. συμβάλλοντας στην αύξηση των ποσοστών απασχόλησης των γυναικών .
Η νέα πολιτική υποστηρίζει το στόχο για τη διατήρηση των ταλαντούχων γυναικών που εργάζονται στον Όμιλο αλλά και να προσελκύσει ακόμη περισσότερες προκειμένου να προσληφθούν μελλοντικά και άλλα ταλέντα.
Η νέα πολιτική θα βελτιώσει τους όρους για τις γυναίκες που εργάζονται για την Maersk σε τουλάχιστον 51 χώρες, από τις 130 στις οποίες δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Στις ΗΠΑ, πάνω από 1.200 γυναίκες που απασχολούνται θα μπορούν να εξασφαλίσουν 18 εβδομάδες άδεια μετ ‘αποδοχών σε σύγκριση με την τρέχουσα άδεια μετ’ αποδοχών τους (συνήθως 6 εβδομάδες).
Στην Ινδία από 12 εβδομάδες άδειας μητρότητας με αποδοχές η νέα άδεια θα είναι τώρα 18 εβδομάδων.
Εκτός όμως από τις 18 εβδομάδες άδειας μητρότητας, η νέα πολιτική περιλαμβάνει επίσης ένα πρόγραμμα επιστροφής στην εργασία, η οποία δίνει στις/ στους εργαζόμενους την ευκαιρία να εργαστούν 20% λιγότερες ώρες, με πλήρη αμοιβή κατά το πρώτο έτος του τοκετού ή της υιοθεσίας, μέχρι και έξι μήνες μετά την επιστροφή στην εργασία. Η σταδιακή επιστροφή θα επιτρέπει στις γυναίκες εργαζόμενες να έχουν μια ομαλότερη επανένταξη στην εργασία.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Συνάντηση με τον Γενικό Γραμματέα του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ), Arsenio Dominguez, παρουσία του Έλληνα Πρέσβη στο Ηνωμένο Βασίλειο, Γιάννη Τσαούση, πραγματοποίησε στο Λονδίνο…
Τα «φτερά» για την Ινδία ανοίγει η Aegean επεκτείνοντας το δίκτυό της πέρα από την Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή. Από τον Μάρτιο του…
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ