
Στις αρχές του Δεκεμβρίου υπεγράφη στο Βερολίνο μία συμφωνία για τη σύσταση μίας Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο την προώθηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως κύριου καυσίμου στη γερμανική αγορά. Η συμφωνία υπεγράφη μεταξύ του German Energy Agency (dena), της German Association for Gas and Water (DVGW) και της πρωτοβουλίας των γερμανικών βιομηχανιών Future ERDGAS και θέτει τις βάσεις για μία στενότερη συνεργασία μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων, των φορέων εκμετάλλευσης πρατηρίων καυσίμων, καθώς και των βιομηχανιών φυσικού αερίου και βιοαερίου.
Τα μέλη της Ομάδας Εργασίας έχουν θέσει ως στόχο να εργαστούν απο κοινού προς την κατεύθυνση της άρσης των υφιστάμενων εμποδίων εισαγωγής του LNG στην γερμανική αγορά, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις προς την γερμανική κυβέρνηση. Μεταξύ των προτάσεων είναι η βελτίωση των υπαρχουσών υποδομών διανομής φυσικού αερίου (τερματικοί σταθμοί και δίκτυο αγωγών) αλλά και η κατασκευή νέων καθώς και η πληροφόρηση του επιχειρηματικού κοινού αλλά και των Γερμανών καταναλωτών για τα ωφέλη που θα έχουν από τη χρήση του φυσικού αερίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών (BMVI) έχει εκφράσει την διάθεσή του για συνεργασία με την Ομάδα Εργασίας. Μάλιστα ο Norbert Barthle, κοινοβουλευτικός υφυπουργός στο Ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακής Υποδομής, δήλωσε με έμφαση ότι στόχος της γερμανικής κυβέρνησης είναι να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα και οι πρωτοβουλίες για να επιταχυνθεί η χρήση του LNG ως βασικού καυσίμου για τα βαρέα οχήματα. «Στόχος του υπουργείου» δήλωσε ο Barthle «είναι να καταστεί η χρήση του LNG προσιτή για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των logistics, ενώ είναι σαφή τα πλεονεκτήματά του καθώς είναι ένα καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον και σε πολύ ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα».
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Lex van Lieshout
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Σε τροχιά υλοποίησης τίθενται δύο έργα αναβάθμισης λιμενικών υποδομών στη Σούδα Χανίων και στη Λευκάδα, τα οποία εντάχθηκαν στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης του Υπουργείου…

Σαν σήμερα, πριν 142 χρόνια γεννήθηκε ο Ευγένιος Ευγενίδης. Με αφορμή την επέτειο γέννησης του Ευγένιου Ευγενίδη, τα Ναυτικά Χρονικά αφιερώνουν μερικές γραμμές στον…

Πλήγμα για τις εξαγωγές σιτηρών της Ουκρανίας από τη Μαύρη Θάλασσα αποτελούν οι σφοδρές ρωσικές επιθέσεις σε λιμενικές εγκαταστάσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι ουκρανικοί…

Οι αλλεπάλληλες επιχειρήσεις των ΗΠΑ που έβαλαν στο στόχαστρο πλοία φορτωμένα πετρέλαιο της Βενεζουέλας απειλούν να προκαλέσουν ασφυξία στην οικονομία της, ενώ τροφοδοτούν την επωδό της…

Η τεχνολογία θαλάσσιας μεταφοράς υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα (LCO₂) αποτελεί κρίσιμο κρίκο στην αλυσίδα δέσμευσης και αποθήκευσης άνθρακα (Carbon Capture and Storage – CCS),…

Καθώς η υποβοήθηση πρόωσης από τον άνεμο έχει πλέον καθιερωθεί ως τεχνικά ώριμη λύση στη ναυτιλία, η εφαρμογή προηγμένων αεροδυναμικών τεχνολογιών, όπως τα αυτόνομα…

Η τεχνολογία του υγροποιημένου υδρογόνου αποκτά κομβικό ρόλο στη μετάβαση της Ευρώπης σε ένα καθαρό και ασφαλές ενεργειακό σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι το…

Με ορμή διαφαίνεται πως θα εισέλθουν στο 2026 τα VLCCs, καθώς οι προοπτικές για τα θεμελιώδη μεγέθη προσφοράς και ζήτησης θα ευνοήσουν τη ναυλαγορά.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ