
Στις αρχές του Δεκεμβρίου υπεγράφη στο Βερολίνο μία συμφωνία για τη σύσταση μίας Ομάδας Εργασίας με αντικείμενο την προώθηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως κύριου καυσίμου στη γερμανική αγορά. Η συμφωνία υπεγράφη μεταξύ του German Energy Agency (dena), της German Association for Gas and Water (DVGW) και της πρωτοβουλίας των γερμανικών βιομηχανιών Future ERDGAS και θέτει τις βάσεις για μία στενότερη συνεργασία μεταξύ των κατασκευαστών αυτοκινήτων, των φορέων εκμετάλλευσης πρατηρίων καυσίμων, καθώς και των βιομηχανιών φυσικού αερίου και βιοαερίου.
Τα μέλη της Ομάδας Εργασίας έχουν θέσει ως στόχο να εργαστούν απο κοινού προς την κατεύθυνση της άρσης των υφιστάμενων εμποδίων εισαγωγής του LNG στην γερμανική αγορά, καταθέτοντας συγκεκριμένες προτάσεις προς την γερμανική κυβέρνηση. Μεταξύ των προτάσεων είναι η βελτίωση των υπαρχουσών υποδομών διανομής φυσικού αερίου (τερματικοί σταθμοί και δίκτυο αγωγών) αλλά και η κατασκευή νέων καθώς και η πληροφόρηση του επιχειρηματικού κοινού αλλά και των Γερμανών καταναλωτών για τα ωφέλη που θα έχουν από τη χρήση του φυσικού αερίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη το Ομοσπονδιακό Υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακών Υποδομών (BMVI) έχει εκφράσει την διάθεσή του για συνεργασία με την Ομάδα Εργασίας. Μάλιστα ο Norbert Barthle, κοινοβουλευτικός υφυπουργός στο Ομοσπονδιακό υπουργείο Μεταφορών και Ψηφιακής Υποδομής, δήλωσε με έμφαση ότι στόχος της γερμανικής κυβέρνησης είναι να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα και οι πρωτοβουλίες για να επιταχυνθεί η χρήση του LNG ως βασικού καυσίμου για τα βαρέα οχήματα. «Στόχος του υπουργείου» δήλωσε ο Barthle «είναι να καταστεί η χρήση του LNG προσιτή για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στο χώρο των logistics, ενώ είναι σαφή τα πλεονεκτήματά του καθώς είναι ένα καύσιμο φιλικό προς το περιβάλλον και σε πολύ ανταγωνιστική τιμή σε σχέση με τα συμβατικά καύσιμα».
Φωτό: ΑΠΕ-ΜΠΕ/Lex van Lieshout
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ