
Σύμφωνα με το διεθνές πρακτορείο ειδήσεων Reuters oι ινδικές κρατικές επιχειρήσεις μπορεί να χρειαστεί να ναυλώνουν πλέον το ήμισυ των εμπορευματικών μεταφορών με τοπικούς ναυλωτές και πλοιοκτήτες ώστε να βοηθήσουν στη διάσωση των ινδικών ναυτιλιακών εταιρειών που κλονίζονται από την παγκόσμια ύφεση στη μεταφορά εμπορευμάτων.
Το υπουργικό συμβούλιο της Ινδίας εξέτασε ήδη το ενδεχόμενο για τις κρατικές εταιρείες πετρελαίου, χάλυβα, άνθρακα και λιπασμάτων να ναυλώνουν υποχρεωτικά τουλάχιστον τα μισά από τα φορτία τους μέσω των τοπικών εταιρειών.
Το Νέο Δελχί προτείνει δηλαδή, οι εισαγωγείς να υπογράψουν χρονοναυλώσεις έως 5 ετών με τις τοπικές ναυτιλιακές εταιρείες.
Αν και ο ινδικός στόλος σήμερα δεν είναι αριθμητικά ισχυρός ώστε να εξυπηρετήσει τις εθνικές ανάγκες, τα συμβόλαια 5 ετών θα βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να συγκεντρώσουν κεφάλαια για να επεκτείνουν τους στόλους τους, ειδικά σε μια εποχή που το κόστος αγοράς είναι μάλλον ιδανικό.
Η αύξηση της δια θαλάσσης εμπορευματικής κίνησης από και προς την Ινδία αυξήθηκε 230% μεταξύ 2000 και 2014, οι ινδικές εταιρείες αναπτύχθηκαν μόνο κατά 26 % και αυτό σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters είναι εξαιρετικά ανησυχητικό και δυσοίωνο για το ναυτιλιακό κλάδο της χώρας ως προς το άμεσο μέλλον.
Η επιδότησή του από το Δελχί θα επιτρέψει τη βιωσιμότητά του όσο και την ανέλιξη του ευρύτερου ναυτιλιακού χώρου σε όλες του τις εκφάνσεις.
Το μερίδιο μάλιστα στις μεταφορές των ινδικών εμπορευμάτων δεν ξεπέρασε το 9% το 2015 σε σχέση με το 30% το 1990. Η κυβέρνηση βέβαια γνωρίζει τις συνθήκες του διεθνούς ανταγωνισμού αλλά και την κατάσταση της διαφθοράς και των καρτέλ στο εσωτερικό της χώρας και αναμένεται να ενισχύσει τη συγκεκριμένη αγορά αλλά με συγκεκριμένους κανόνες και παραμέτρους.
Η οποιαδήποτε διαστρέβλωση της αγοράς για τους διεθνείς διαχειριστές και ιδιοκτήτες πλοίων χύδην φορτίου θα είναι ένα ακόμα τεράστιο χτύπημα κάτι από τη μέση σε μια εποχή μεγάλης ανασφάλειας και γενικότερης δυσκαμψίας στο χώρο.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Η εικόνα στη ναυτιλία τακτικών γραμμών φαίνεται να μεταβάλλεται δραστικά, καθώς πλέον κολοσσοί της αγοράς εγκαταλείπουν σταδιακά την πολιτική της αποφυγής και επανέρχονται εκ…

Ο ΑΔΜΗΕ προχωρά στον διαγωνισμό για τα υποβρύχια καλώδια της ηλεκτρικής διασύνδεσης Κορίνθου-Κω. Το καλωδιακό σύστημα που θα συνδέσει για πρώτη φορά τα Δωδεκάνησα…

Σε μια κίνηση που προκαλεί ανακατατάξεις στον ενεργειακό χάρτη των ΗΠΑ, το Υπουργείο Εσωτερικών ανακοίνωσε την άμεση αναστολή των μισθώσεων για πέντε υπό κατασκευή…

Συνέντευξη της Γεωργίας Μανιάτη, Διοικήτριας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου (ΝΑΤ)

Μπορεί να έχει δώσει τη θέση του στο «ξενόφερτο» έλατο, ωστόσο η παρουσία και ο στολισμός του παραδοσιακού καραβιού παραπέμπει στον άρρηκτο δεσμό του…

Η διεύθυνση και το δημοσιογραφικό προσωπικό των Ναυτικών Χρονικών και της εκπαιδευτικής πρωτοβουλίας Isalos.net εύχονται σε όλους τους αναγνώστες τους Χρόνια Πολλά και Καλά…

Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ