
Σύμφωνα με το ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Tass, ο πρωθυπουργός Ντιμίτρι Μεντβέντεφ έδωσε το πράσινο φως για να αρχίσει η διαδικασία πτώχευσης της Transaero, μετά την κατάρρευση των συνομιλιών με την Aeroflot για εξαγορά της εταιρείας.
Ήδη, η Αρχή Αερομεταφορών της Ρωσίας έχει δώσει εντολή να τερματιστεί η έκδοση εισιτηρίων της εταιρείας η οποία διαθέτει ένα στόλο 76 αεροσκαφών.
Την ίδια στιγμή συζητείται ποιος θα καλύψει τα χρέη της αεροπορικής εταιρείας που αγγίζουν τα $4 δισεκατομμύρια και πώς θα καλυφθούν οι επιβάτες, οι εργαζόμενοι και οι μικρότεροι πιστωτές της. Επιπλέον και σύμφωνα με τα ρωσικά ΜΜΕ, το υπουργείο Οικονομικών της Ρωσίας αρνήθηκε, να παράσχει κρατικές εγγυήσεις ύψους σχεδόν 1,5 δισ. δολαρίων, με στόχο την αναδιάρθρωση της εταιρείας.
Σε χθεσινή δήλωσή του ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων, Ανδρέας Ανδρεάδης, επεσήμανε τα «ανησυχητικά μηνύματα για πιθανή χρεωκοπία μεγάλου ρωσικού tour operator με σημαντική παρουσία στη χώρα μας» «Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις» δήλωσε χαρακτηριστικά ο κ. Ανδρεάδης.
Τα τεκταινόμενα επηρεάζουν σημαντικά την τουριστική αγορά της Κύπρου. Σύμφωνα με το πρόγραμμα πτήσεων των κυπριακών αεροδρομίων, η Transaero εκτελεί περίπου 40 πτήσεις εβδομαδιαίως από και προς την Κύπρο.
Ο πρόεδρος του Συνδέσμου Τουριστικών Πρακτόρων (ACTA) Ντίνος Κάκκουρας. απαντώντας σε ερωτήσεις του Κυπριακού Πρακτορείου Ειδήσεων, δήλωσε ότι οι πτήσεις μέχρι στιγμής «εξελίσσονται κανονικά». Σε ερώτηση δε για τον αριθμό τουριστών από την Ρωσία που επηρεάζεται συνολικά, είπε ότι για τους επόμενους μήνες ως το τέλος του χρόνου επηρεάζονται περίπου 30.000 ταξιδιώτες.
Όσον αφορά την Ελλάδα οι εξελίξεις δημιουργούν προβληματισμό για τις συνέπειες που θα έχει η κατάρρευση της Transaero με τη ρωσική τουριστική αγορά, να παρουσιάζει ήδη πτωτικά νούμερα της τάξης του 60% για εφέτος λόγω της πορείας της ρωσικής οικονομίας και της ισοτιμίας ευρώ- ρουβλίου.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά μετά τον Νοέμβριο του 2018, η Κίνα δεν εισήγαγε κανένα φορτίο σόγιας από τις ΗΠΑ τον Σεπτέμβριο, την ίδια ώρα που…
Με την αβεβαιότητα να αποτελεί το νέο status quo του διεθνούς εμπορίου και της παγκόσμιας ναυτιλίας, η δραστηριότητα των πλοιοκτητών στη δευτερογενή αγορά bulk…
Εν μέσω συθέμελων γεωπολιτικών και εμπορικών μεταβολών, πρόσφατη έκθεση του Διεθνούς Οργανισμού Ενέργειας (IEA) σκιαγραφεί τις τελευταίες τάσεις στην παγκόσμια αγορά πετρελαίου. Ειδικότερα, σύμφωνα…
Νέες αναταράξεις προμηνύονται για τις εισαγωγές αργού και τα διυλιστήρια της Κίνας, μετά την επιβολή αμερικανικών κυρώσεων σε έναν από τους πιο κρίσιμους τερματικούς…
Η ναυτιλιακή βιομηχανία αποτελεί κατεξοχήν μια από τις πιο δυναμικές βιομηχανίες, με τις εξελίξεις που διαδραματίζονται στο εξωτερικό της περιβάλλον να επηρεάζουν άμεσα τη…
Η Ευρωπαϊκή Ένωση, μέσω του διπλωματικού σώματός της, της Ευρωπαϊκής Υπηρεσίας Εξωτερικής Δράσης (ΕΥΕΔ), καλεί τα κράτη-μέλη να υποστηρίξουν μια δήλωση που θα επιτρέπει…
Τα πλοία εναλλακτικών καυσίμων συνιστούν μια πρωτοποριακή ‒πλην αβέβαιη κατά πολλούς‒ λύση για την «καθαρή» ενεργειακή μετάβαση της ναυτιλιακής βιομηχανίας, και ιδιαίτερα στη ναυτιλία…
Ένα ακόμη αεροσκάφος εντάχθηκε στόλο της Olympic Air, σύμφωνα με ανάρτηση της τελευταίας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ειδικότερα, η AEGEAN Airlines, μέσω της θυγατρικής…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ