
Η έκρυθμη κατάσταση που επικρατεί τους τελευταίους μήνες στην Υεμένη καθιστά επιτακτική την ανάγκη για την άμεση πληροφόρηση όσων ναυσιπλοούν στα χωρικά ύδατα της χώρας.
Στο πλαίσιο αυτό, το Swedish P&I Club, μας παρουσιάζει μια σύνοψη της κατάστασης των λιμένων σε συνδυασμό με τις τελευταίες εξελίξεις την είσοδο των πλοίων στα χωρικά ύδατα της χώρας.
Mokhah
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες από τους τοπικούς ανταποκριτές του Club στην Μοkhah, ο λιμένας θεωρείται ασφαλής και λειτουργεί κανονικά από τις 11/09/2015.
Hodeidah
Από τις 27/08/2015 ο λιμένας έχει επανέλθει στην κανονική λειτουργία του και έχει ήδη δεχθεί αρκετά εμπορικά πλοία.
Aden
Η λιμενική αρχή του Αden έχει ήδη ανακοινώσει προς όλους τους ενδιαφερομένους πληροφορίες για την επανέναρξη της κανονικής δραστηριότητας του λιμένος – παρόλα αυτά πρέπει να αναφερθεί πως σε 2 σημαντικές περιοχές στο λιμάνι δεν διατίθεται ακόμα τρεχούμενο νερό και ηλεκτρικό ρεύμα.
Ras Isa
Τους τελευταίους 2 μήνες, ο συγκεκριμένος λιμέας έχει παύσει την λειτουργία του και δεν δέχεται πλοία. Επίσης ο τερματικός σταθμός Safet Marine Terminal αν και διαθέτει ένα ρυμουλκό για προσωρινή χρήση, η SEPOC δεν θα επιτρέψει σε κανέναν πλοίο να προσορμίσει στο τερματικό σταθμό εάν δεν υπάρχει συμβόλαιο μεταξύ της SEPOC και του αγοραστή.
Είσοδος στα χωρικά ύδατα- Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως όποιο πλοίο επιθυμεί να εισέλθει σε λιμένα της Υεμένης, θα πρέπει να πάρει άδεια εισόδου από το Υπουργείο Μεταφορών της χώρας, μια διαδικασία η οποία πρέπει να πραγματοποιηθεί πριν την είσοδο του πλοίου στην περιοχή Bab Al-Mandab.
Συγχρόνως, θα πρέπει να ζητηθεί άδεια από τις δυνάμεις της Σαουδικής Αραβίας (μέσω του VHF στο δίαυλο 16, 3 μίλια πριν την είσοδο στο Bab Al-Mandab) για την είσοδο στα χωρικά ύδατα της Υεμένης, και κατόπιν θα του προσδιοριστεί μια θέση αγκυροβολίου στην οποία θα διεξαχθεί επιθεώρηση (η οποία θα αφορά τα έγγραφα και την νομιμότητα του φορτίου), και εάν το πλοίο την περάσει επιτυχώς θα έχει δικαίωμα να προσεγγίσει τον λιμένα που επιθυμεί.
Φωτο ΑΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Once again, the LALIZAS Force travelled from all over the world to gather on the island of Aegina for the LALIZAS Branches Synergy Summit,…

To support its customers in the transition from conventional to alternative fuels and to further strengthen the qualification and preparation of the crew supplied…

Η CMA D. ARGOUDELIS & CO S.A., κορυφαία εταιρεία στον τομέα της ναυτιλιακής, βιομηχανικής και ενεργειακής αυτοματοποίησης, έχει την τιμή να ανακοινώσει ότι αποτελεί…

Μείωση 13,6% σημείωσε το έλλειμμα στο εμπορικό ισοζύγιο της χώρας τον Σεπτέμβριο εφέτος, λόγω της αύξησης της αξίας των εξαγωγών και της μείωσης εκείνης…

Η προσωρινή αναστολή των αμοιβαίων λιμενικών τελών μεταξύ ΗΠΑ-Κίνας φαίνεται πως απέτρεψε σοβαρές αναταράξεις στο θαλάσσιο εμπόριο του Ειρηνικού, προσφέροντας παράλληλα προσωρινή «ανάσα» σε…

Η Ελλάδα είναι σήμερα το σημείο εισόδου για το αμερικανικό Υγροποιημένο Φυσικό Αέριο και πιθανώς και για εγχώριους ενεργειακούς πόρους προς την Ευρώπη, τόνισε…

Η συνεργασία μεταξύ ΗΠΑ και Νότιας Κορέας διευρύνεται διαρκώς, αγγίζοντας νέους τομείς. Πιο συγκεκριμένα, ο Πρόεδρος των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, εξήγγειλε ότι η κυβέρνησή…

Σε κατάσταση πέδησης βρέθηκαν οι εξαγωγές προϊόντων από την Κίνα τον περασμένο Οκτώβριο, σύμφωνα με το Reuters. Έπειτα από μήνες έντονης δραστηριότητας εξαγωγών, οπότε…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ