
Μετά από 10 μέρες εντατικών επισκευών, το πλοίο ειδικού προορισμού – πλωτός γερανός Wei-Li ολοκλήρωσε τον καθιερωμένο δεξαμενισμό του και παραδόθηκε επιτυχώς στους διαχειριστές του.
Ειδικότερα, το πλοίο μεγέθους 141 μέτρων και χωρητικότητας 18,330 DWT, κατασκευάστηκε το 2010 στα ναυπηγεία Zhenhua Heavy Industries στην Κίνα. Αξίζει να σημειωθεί πως απαιτήθηκαν ειδικές μετατροπές για την είσοδο του στην δεξαμενή λόγω της ασυνήθιστης διαμόρφωσης του, μετατροπές τις οποίες επιμελήθηκε το ναυπηγείο με την δέουσα προσοχή ένεκα της εξαιρετικά υψηλής αξίας του.
Στο πλαίσιο του δεξαμενισμού πραγματοποιήθηκαν πληθώρα εργασιών, από τις καθιερωμένες επιθεωρήσεις του νηογνώμονα και τις τυποποιημένες επισκευές για λόγους συντήρησης, μέχρι και την επανακατασκευή της δεξιάς προπέλας του πλοίου, ένα ιδιαίτερα λεπτό εγχείρημα.
Ακολουθεί φωτογραφικό υλικό του ιδιαίτερα εντυπωσιακού αλλά και ασυνήθιστου πλοίου:
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ένα υγραεριοφόρο πλοίο με σημαία Καμερούν εξέπεμψε σήμα κινδύνου έπειτα από έκρηξη που σημειώθηκε σε αυτό την ώρα που έπλεε στα ανοικτά των ακτών…
Η Κάλυμνος αποτελεί τον κατεξοχήν ναυτότοπο του Νοτιοανατολικού Αιγαίου. Ένα νησί με πλούσια θαλασσινή παράδοση και μεγάλη ιστορία στον χώρο της ναυτοσύνης. Ένας δωρικός…
Η αγορά του βωξίτη βρίσκεται αναντίρρητα σε «καλό φεγγάρι», με τη Γουινέα να διαδραματίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτό. Όπως μάλιστα αναφέρει δημοσίευμα του Reuters,…
To πρώτο της φορτίο αργού πετρελαίου στη Συρία απέστειλε η Σαουδική Αραβία, συμβάλλοντας στη ‒μετά τον πόλεμο‒ ανάκαμψή της. Σύμφωνα με δεδομένα της MarineTrafffic,…
Η Pacific Basin Shipping προχώρησε σε στρατηγικές κινήσεις ένεκα των αμερικανικών λιμενικών τελών, που έχουν προκαλέσει αναταράξεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία. «Έχουμε λάβει προληπτικά μέτρα…
Νέες απώλειες κατέγραψαν πρόσφατα οι ναύλοι των VLGCs, σε αντίθεση με εκείνους των LPG carriers μικρότερης μεταφορικής ικανότητας, που παρέμειναν σταθεροί. Ειδικότερα, σύμφωνα με…
Κίνα και Ρωσία σκοπεύουν να αυξήσουν τη μεταξύ τους εμπορευματική κίνηση από το Βόρεια Πέρασμα σε 20 εκατ. τόνους έως το 2030, δήλωσε πρόσφατα…
Το σύνολο της ναυτιλιακής βιομηχανίας είχε στρέψει το ενδιαφέρον του στη χθεσινή συνεδρίαση της MEPC το Λονδίνο, όπου τα κράτη-μέλη του IMO συνεδρίαζαν για…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ