
Ο Όμιλος Evergreen υπέγραψε στις 11 Σεπτεμβρίου μια νέα συμφωνία για παραγγελία δέκα πλοίων container (2.800 TEU) με τον ιαπωνικό ναυπηγικό κολοσσό Imabari.
Η συμφωνία υπεγράφη από τον Πρόεδρο του Ομίλου κ Mr. Anchor Chang και τον πρόεδρο της Imabari κ Yukito Higaki. Το πρώτο πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 ενώ η ολοκλήρωση των παραδόσεων θα πραγματοποιηθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019. Ως γνωστόν η εταιρεία ανακοίνωσε πριν ένα μήνα την παραγγελία δέκα αδερφών containerships από το ίδιο ναυπηγείο. Τα είκοσι νέα πλοία θα δρομολογηθούν και θα συνεισφέρουν στο εμπόριο εντός της Ασίας.
Τα νέα σκάφη B type της Evergreen θα είναι 211 μέτρα σε μήκος, 32,8 μέτρα σε πλάτος, θα έχουν βύθισμα 10 μέτρων και χωρητικότητα περίπου 2.800 TEU. Τα πλοία έχουν σχεδιασθεί για να φορτώνουν 13 σειρές εμπορευματοκιβωτίων στο κατάστρωμα, όριο το οποίο είναι μέσα στις υπάρχουσες προδιαγραφές των υφιστάμενων γερανογεφυρών στα μεγάλα λιμάνια για την ενδο-ασιατικές συναλλαγές. Ο σχεδιασμός του κύτους των πλοίων είναι ευρύτερος σε σύγκριση με τα πλοία παρόμοιας χωρητικότητας. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός επιτρέπει στα πλοία να προσεγγίζουν στα ρηχά λιμάνια που συναντώνται στο ενδο-Ασία εμπόριο ώστε να ενισχυθεί η μεταφορά φορτίων από αυτά. Τα πλοία μπορούν να φτάνουν σε ταχύτητα έως 21,8 κόμβους, ενισχύοντας την έγκαιρη απόδοση και την ανταγωνιστικότητά τους.
Η Imabari, ιδρύθηκε το 1901 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία της Ιαπωνίας. Η συμφωνία για τα νέα σκάφη τύπου-Β αποτελεί την Τρίτη σύμπραξη της Evergreen με την Imabari με σκοπό την άμεση ανανέωση του στόλου της.
Photo: Evergreen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις ρυθμίσεις που περικλείουν τη ναυτιλιακή βιομηχανία, την ενεργειακή μετάβαση, καθώς και το ρόλο των λιμενικών υποδομών προς αυτή την κατεύθυνση, επικεντρώθηκε η συζήτηση…
Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης και ο Υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους παρευρέθηκαν σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025, στην τελετή εγκαινίων των ανακαινισμένων εργαστηρίων του…
Ο όμιλος ERMA TECH, ανακοίνωσε την απόκτηση της τεχνολογίας Ultrasonic Antifouling Technology, που αναπτύχθηκε από την γερμανικών συμφερόντων HASYTEC, και των σχετικών δικαιωμάτων πνευματικής…
Για μια ιστορικής σημασίας MEPC στον ΙΜΟ, ιδιαίτερα στην περίπτωση που το Net Zero Framework υιοθετηθεί από τα κράτη μέλη, έκανε λόγο ο κ.…
Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου ανακοινώθηκε η διακοπή της ναυσιπλοΐας στη Διώρυγα της Κορίνθου από σήμερα, Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2025 και μέχρι νεωτέρας, λόγω προγραμματισμένων…
Αν και οι διπλωματικές σχέσεις Ουάσιγκτον-Καράκας παραμένουν τεταμένες, οι εταιρείες ενέργειας που έχουν αφήσει «ανοιχτές υποθέσεις» στη Βενεζουέλα φιλοδοξούν ότι σύντομα θα εξαιρεθούν από…
Έντονη ήταν η παρουσία των Ελλήνων πλοιοκτητών για ακόμη μία εβδομάδα στην αγορά των νεότευκτων, με τα δεξαμενόπλοια να έχουν την τιμητική τους. Συγκεκριμένα,…
Το 2025 δεν έχει εξελιχθεί ιδανικά για τις αποστολές σιτηρών ‒κυρίως για το σιτάρι‒, με τη συνολική μείωση των αγαθών να ξεπερνά το 10%.…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ