
Ο Όμιλος Evergreen υπέγραψε στις 11 Σεπτεμβρίου μια νέα συμφωνία για παραγγελία δέκα πλοίων container (2.800 TEU) με τον ιαπωνικό ναυπηγικό κολοσσό Imabari.
Η συμφωνία υπεγράφη από τον Πρόεδρο του Ομίλου κ Mr. Anchor Chang και τον πρόεδρο της Imabari κ Yukito Higaki. Το πρώτο πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί κατά τη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου του 2018 ενώ η ολοκλήρωση των παραδόσεων θα πραγματοποιηθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019. Ως γνωστόν η εταιρεία ανακοίνωσε πριν ένα μήνα την παραγγελία δέκα αδερφών containerships από το ίδιο ναυπηγείο. Τα είκοσι νέα πλοία θα δρομολογηθούν και θα συνεισφέρουν στο εμπόριο εντός της Ασίας.
Τα νέα σκάφη B type της Evergreen θα είναι 211 μέτρα σε μήκος, 32,8 μέτρα σε πλάτος, θα έχουν βύθισμα 10 μέτρων και χωρητικότητα περίπου 2.800 TEU. Τα πλοία έχουν σχεδιασθεί για να φορτώνουν 13 σειρές εμπορευματοκιβωτίων στο κατάστρωμα, όριο το οποίο είναι μέσα στις υπάρχουσες προδιαγραφές των υφιστάμενων γερανογεφυρών στα μεγάλα λιμάνια για την ενδο-ασιατικές συναλλαγές. Ο σχεδιασμός του κύτους των πλοίων είναι ευρύτερος σε σύγκριση με τα πλοία παρόμοιας χωρητικότητας. Ο συγκεκριμένος σχεδιασμός επιτρέπει στα πλοία να προσεγγίζουν στα ρηχά λιμάνια που συναντώνται στο ενδο-Ασία εμπόριο ώστε να ενισχυθεί η μεταφορά φορτίων από αυτά. Τα πλοία μπορούν να φτάνουν σε ταχύτητα έως 21,8 κόμβους, ενισχύοντας την έγκαιρη απόδοση και την ανταγωνιστικότητά τους.
Η Imabari, ιδρύθηκε το 1901 και αποτελεί τη μεγαλύτερη ναυπηγική εταιρεία της Ιαπωνίας. Η συμφωνία για τα νέα σκάφη τύπου-Β αποτελεί την Τρίτη σύμπραξη της Evergreen με την Imabari με σκοπό την άμεση ανανέωση του στόλου της.
Photo: Evergreen
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Το Ro-Ro segment, ως γνωστόν, χαρακτηρίζεται παραδοσιακά από μηχανοστάσιο στην πρύμνη, κάτω από το κύριο κατάστρωμα. Η διάταξη αυτή διευκολύνει την απευθείας μετάδοση ισχύος…
Απώλειες κατέγραψε η ναυλαγορά των LNG carriers την περασμένη εβδομάδα, με τους ναύλους να υποχωρούν ελαφρά. Σύμφωνα με έκθεση της ναυλομεσιτικής Fearnleys, το κόστος…
«Ανοιχτή πληγή» αποτελεί η δασμολογική πολιτική των ΗΠΑ (και) για την παγκόσμια αγορά πετροχημικών, η οποία προσπαθεί ακόμη να ανακάμψει από τους σκοπέλους των…
Στον «πυρετό» της ανάπτυξης λιμενικών υποδομών της ασιατικής υποηπείρου εντάσσεται πλέον και το Μπανγκλαντές, με το πλάνο της χώρας για τη δημιουργία λιμένα βαθέων…
Ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία αποανθρακοποίησης του κλάδου της κρουαζιέρας κατεγράφη πρόσφατα στα ναυπηγεία της ιταλικής Fincantieri. Συγκεκριμένα, βάσει σχετικής ανάρτησης στα μέσα κοινωνικής…
Η πορεία της ναυτιλιακής βιομηχανίας προς την αποανθρακοποίηση συνιστά ένα από τα πλέον φλέγοντα ζητήματα που απασχολούν τη διεθνή ναυτιλιακή κοινότητα. Στο πλαίσιο αυτό,…
Τη σκυτάλη από τον πρόεδρο Τραμπ παίρνει το Μεξικό αναφορικά με την επιβολή δασμών, καθώς ανακοίνωσε δασμούς ύψους 50% στις εισαγωγές αυτοκινήτων από την…
Η επέκταση των δραστηριοτήτων της JERA σε διεθνές επίπεδο συνεχίζεται με ταχύτατους ρυθμούς, με τον ιαπωνικό κολοσσό ενέργειας να πραγματοποιεί νέα «στάση», αυτή τη…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ