
H MKO Human Rights at Sea (Ανθρώπινα Δικαιώματα στη Θάλασσα) αποκάλυψε και δημοσιοποίησε μια ακόμα σοβαρή υπόθεση σωματικής και ψυχικής κακοποίησης Ινδών ναυτικών σε εμπορικό πλοίο. Με αφορμή τις εορταστικές εκδηλώσεις της ναυτικής εβδομάδας του Λονδίνου αλλά και της Παγκόσμιας Ναυτικής Ημέρας 2015 που θα γιορταστούν στη βρετανική πρωτεύουσα, το φιλανθρωπικό σωματείο που προασπίζεται τα δικαιώματα των ναυτικών εξέδωσε μαρτυρίες ομάδας Ινδών ναυτικών οι οποίοι, σύμφωνα με τις καταθέσεις τους, υποβλήθηκαν σε ψυχική και σωματική κακοποίηση, για παρατεταμένη χρονική περίοδο, κατά τη διάρκεια του μπάρκου τους. η οργάνωση δεν δημοσιοποίησε ακόμα στοιχεία σχετικά με την ταυτότητα του πλοίου, του υπόλοιπου πληρώματος ή της διαχειρίστριας εταιρείας.
Η μελέτη περίπτωσης είναι διαθέσιμη στο https://www.humanrightsatsea.org/case-studies/. και περιγράφει τη σκληρή πραγματικότητα 8 Ινδών ναυτικών αλλά και τη κατάχρηση εξουσίας συγκεκριμένων αξιωματικών. Οι καταπατήσεις αφορούσαν συμβάντα από την έναρξη της απασχόλησης του πληρώματος μέχρι το σημείο στο οποίο τέσσερις από τους οκτώ κακοποιημένους ναυτικούς εγκατέλειψαν το πλοίο στις Νήσους Φώκλαντ, προκειμένου να λάβουν ιατρική αλλά και ποιμαντική βοήθεια πριν τον επαναπατρισμό τους στην Ινδία. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει καμία πληροφορία ως προς την τύχη ή την κατάσταση υπόλοιπων ναυτικών, οι οποίοι παρέμειναν στο ίδιο πλοίο.
“Αυτή είναι μία από τις πολλές περιπτώσεις που υπέπεσαν στην αντίληψη της Human Rights at Sea, την οποία ειδικοί εμπειρογνώμονες και συνεργάτες της οργάνωσης εξετάζουν ενδελεχώς. Οι ναυτικοί ζήτησαν ρητά η ιστορία αυτή να δημοσιοποιηθεί στο ευρύ κοινό, προκειμένου να γνωστοποιηθεί η ζοφερή πραγματικότητα και οι συνθήκες εργασίας για κάποιους ναυτικούς. Η ζωή στη θάλασσα δεν είναι πάντα αρμονική και η κακοποίηση κάποιων ναυτικών συνεχίζεται καθημερινά, παρά τις φιλότιμες προσπάθειες των ρυθμιστικών αρχών » ανακοίνωσε το συγκεκριμένο φιλανθρωπικό σωματείο, με έδρα το Λονδίνο
“Παρά το γεγονός ότι η εξακρίβωση των στοιχείων και των μαρτυρικών καταθέσεων είναι μια αργή διαδικασία, η συλλογή αυτών των αποδεικτικών στοιχείων συνεχίζεται από την Human Rights at Sea η οποία μετέπειτα παρουσιάζει τα πορίσματα των ερευνών της στις αρμόδιες αρχές, συμπεριλαμβανομένων του κράτους- σημαίας, των ναυτεργατικών αλλά και εφοπλιστικών ενώσεων, με σκοπό την ανάληψη δράσεων», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος, David Hammond.
Φωτο ΑΠΕ
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Στρατηγικές αμερικανικές επενδύσεις σε ελληνικά λιμάνια και ναυπηγεία δρομολογούνται, μέσα από τις επαφές της Αθήνας με την Ουάσινγκτον, όπως προανήγγειλε ο Υπουργός Ναυτιλίας και…

H Ετήσια Γενική Συνέλευση και οι Εξαμηνιαίες Συνεδριάσεις της INTERCARGO έλαβαν χώρα στην Αθήνα μεταξύ 3 και 4 Νοεμβρίου, σηματοδοτώντας τη διαρκή ανάπτυξη και…

Η τουρκική ναυπηγική βιομηχανία περνά μία από τις πιο δύσκολες καμπές των τελευταίων ετών. Πίσω από τη βιτρίνα των φιλόδοξων αμυντικών προγραμμάτων και την…

Η QatarEnergy συνεχίζει να ενισχύει τη διεθνή παρουσία της, εστιάζοντας στρατηγικά στην αναπτυσσόμενη αγορά ενέργειας της Ινδίας. Πρόσφατα, μάλιστα, ο καταριανός κολοσσός εξασφάλισε ένα…

Η Saronic Ferries, μία εταιρεία με ισχυρή και εδραιωμένη παρουσία στον Σαρονικό Κόλπο επί δεκαετίες, καλωσορίζει το νεότερο απόκτημα του στόλου της, το πορθμείο…

Οι δυτικές κυρώσεις κατά της Ρωσίας και του Ιράν οδηγούν τον όγκο πετρελαίου που αποθηκεύεται σε πλοία σε επίπεδα ρεκόρ, αποτρέποντας τη δημιουργία υπερπροσφοράς…

Καθώς εισερχόμαστε στην τελευταία στροφή του 2025, η Allied επιχειρεί μια ακτινογραφία του στόλου των πλοίων μεταφοράς ξηρού φορτίου, διαπιστώνοντας ένα κύμα παραδόσεων αλλά…

Απόλυτη κυριαρχία του LNG στις παραγγελίες πλοίων εναλλακτικών καυσίμων έδειξαν τα δεδομένα της πλατφόρμας Alternative Fuel Insight (AFI) για τον μήνα Οκτώβριο. Σύμφωνα με…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ