
Με αφορμή έναν αυξανόμενο αριθμό απαιτήσεων, το UK P&I club παρουσιάζει τους ισχύοντες τοπικούς κανονισμούς που αφορούν το παράρτημα VI της MARPOL για την ατμοσφαιρική ρύπανση από τα πλοία.
Στο πλαίσιο των παραπάνω κανονισμών, υπενθυμίζεται ότι μετά την 1η Ιανουαρίου 2015, όλα τα πλοία που πλέουν στις Emission Control Areas (ECAs) θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.10%. Στις περιοχές που βρίσκονται εκτός των ECAs, το ποσοστό θείου στα καύσιμα μπορεί να φθάνει το 3.5% για τα φορτηγά και 1.5% για τα επιβατηγά. Ακολουθούν οι εξαιρέσεις στον παραπάνω κανόνα:
Χώρες της Ευρωπαϊκής ένωσης
Πλοία που έχουν προσορμίσει ή αγκυροβολήσει σε λιμένες της Ε.Ε. θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.10%.
Αυστραλία
Όλα τα κρουαζιερόπλοια που προσεγγίζουν τον λιμένα του Sydney από την 1η Οκτωβρίου 2015 και τους λιμένες νέας Νότιας Ουαλίας (NSW) μετά την 1η Ιουλίου 2016, θα πρέπει να χρησιμοποιούν καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.10%.
Χονγκ Κονγκ
Όλα τα πλοία με χωρητικότητα μεγαλύτερη από 500 κ.ο.χ. θα πρέπει να ‘αλλάζουν’ καύσιμα με ποσοστό θείου μικρότερο από 0.50%, όταν έχουν προσδεθεί σε ντόκο ή τσαμαδούρα ή έχουν αγκυροβολήσει, μέσα στα χωρικά ύδατα του Χονγκ Κονγκ, με εξαίρεση στην πρώτη και τελευταία ώρα της πρόσδεσης/αγκυροβολίας.
Τουρκία
Μέσα σε λιμένες και στους τοπικούς υδατοδρόμους της Τουρκίας, τα καύσιμα που θα χρησιμοποιούνται θα πρέπει να έχουν μικρότερο από 0.10% ποσοστό θείου. Εξαίρεση αποτελούν πλοία που εκτελούν ακτοπλοϊκή σύνδεση εντός της Τουρκίας, όπου επιτρέπεται το ποσοστό θείου στα καύσιμα να φτάνει το 1.5%.Πρέπει επίσης να σημειωθεί πως οι παραπάνω απαιτήσεις για την Τουρκία αφορούν πλοία που θα προσορμίσουν ή αγκυροβολήσουν μέσα στα όρια των Τουρκικών λιμένων για περισσότερο από 2 ώρες. Τα πλοία που πραγματοποιούν τον διάπλου από τα Τουρκικά στενά χωρίς να προσεγγίσουν κάποιο τουρκικό λιμένα σε λιγότερο από 2 ώρες, δεν χρειάζεται να ακολουθήσουν τους παραπάνω ‘τοπικούς’ κανονισμούς της Τουρκίας.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών





Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……

Με γνώμονα την ενίσχυση της παρουσίας του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας, το Μουσκάτ προέβη πρόσφατα σε τροποποιήσεις στη φορολογία που εφαρμόζεται στα πλοία…

Ο Lloyd’s Register (LR) έδωσε τα χέρια με την DYNAMARINe για τη δρομολόγηση ενός ανεξάρτητου συστήματος ελέγχου για τους παρόχους STS μεταφορών. Βάσει της…

Βραχύβια αποδείχτηκε η ενεργοποίηση των συστημάτων AIS πλοίων με ιρανική σημαία. Συγκεκριμένα, από τα 88 δεξαμενόπλοια που φέρουν την ιρανική σημαία (τα περισσότερα από…

H τιμή του χρυσού υποχώρησε κατά 6% στις 21 Οκτωβρίου, γεγονός που αποτελεί τη μεγαλύτερη ημερήσια πτώση των τελευταίων δώδεκα και πλέον ετών, αναφέρει…

Ακάθεκτη προελαύνει η CMA CGM σε ό,τι αφορά την επέκταση του δικτύου της στην Κεντρική Ευρώπη, με τον γαλλικό κολοσσό των logistics να ενισχύει…

Συγκεκριμένα, η φύτευση σόγιας στη Βραζιλία βαίνει με ταχύτατους ρυθμούς, γεγονός που ενισχύει τις προοπτικές για παραγωγή-ρεκόρ και πρώιμη συγκομιδή. Ειδικότερα, η πρόβλεψη για…

Εκτός Ρωσίας φαίνεται να ωθούν το ρωσικό πετρέλαιο οι αυξανόμενες ουκρανικές επιθέσεις στα διυλιστήρια της χώρας, οι οποίες καθιστούν αναγκαστική την εκτροπή των φορτίων…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ