
Πάνω από 1.500 μετανάστες προσπάθησαν με διάφορους τρόπους να εισβάλουν στη σήραγγα της Μάγχης στο Καλαί κατά τη διάρκεια της χθεσινής νύχτας σε μια απεγνωσμένη προσπάθεια να φτάσουν στη Βρετανία.
Στο χάος που δημιουργείται πλέον καθημερινά στα γαλλικά σύνορα, βρέθηκε ένας ακόμα νεκρός, ο οποίος έχασε τη ζωή του προσπαθώντας να επιβιβαστεί λαθραία σε φορτηγό που φορτωνόταν σε τρένο εντός της ζώνης υψηλής ασφαλείας.
Τη Δευτέρα 2.200 μετανάστες προσπάθησαν να εισέλθουν στο γαλλικό τερματικό σταθμό της Eurotunnel, προκαλώντας και πάλι χάος για τους επιβάτες και την εμπορευματική κίνηση και στις δύο πλευρές της Μάγχης.
Η κλιμακούμενη κρίση έχει οδηγήσει σε εκκλήσεις από τον γνωστό πλέον ηγέτη των βρετανών «εθνικιστών» Nigel Farage που ζητά από τον πρωθυπουργό να εμπλέξει τις δυνάμεις του Στρατού «ώστε να προστατέψουν τα νότια θαλάσσια σύνορα της χώρας από το κύμα παράνομων μεταναστών που προσπαθούν καθημερινά να εισβάλλουν από τη Γαλλία και το Βέλγιο».
Ο πρωθυπουργός Ντέιβιντ Κάμερον υποσχέθηκε στη Βουλή των Κοινοτήτων ότι η κυβέρνηση θα κάνει ό,τι καλύτερο μπορεί αναγνωρίζοντας την κρισιμότητα της κατάστασης ενώ η υπουργός εσωτερικών ανακοίνωσε τη διάθεση 7 εκατ. Στερλινών για την αντιμετώπιση της εκρηκτικής κατάστασης στο Ντόβερ και στα θαλάσσια μέτωπα της Μάγχης.
Μέσα στον Ιούνιο 9 λαθρεπιβάτες- λαθρομετανάστες έχουν χάσει τη ζωή τους προσπαθώντας να αναζητήσουν μια καλύτερη τύχη στη Βρετανία.
Το βρετανικό UK’s National Crime Agency (NCA) ανακοίνωσε ότι το 2014 η κίνηση λαθραίων επιβατών και μεταναστών στη Μάγχη αυξήθηκε κατά 300% και το 2015 η αυξητική τάση θα συνεχιστεί. Η ίδια Αρχή θεωρεί ότι πάνω από 1,600 άνθρωποι έχουν πνιγεί στη Μάχη προσπαθώντας να προσεγγίσουν τη Βρετανία. Το πρώτο τετράμηνο του 2015, εντοπίστηκαν τουλάχιστον 39.000 απόπειρες παράνομης εισόδου στο Ντόβερ ή το Καλαί. Η συγκεκριμένη κατάσταση έχει προκαλέσει διπλωματικές εντάσεις μεταξύ Λονδίνου και Παρισίων που και οι δύο κυβερνήσεις προσπαθούν να εξομαλύνουν.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ολοκληρώθηκαν την Δευτέρα 20 Οκτωβρίου 2025 οι αρχαιρεσίες της Ένωσης Μαρινών Ελλάδας με την εκλογή των 7 μελών στο Διοικητικό της Συμβούλιο. Αναλυτικά η…
Μια νέα τεχνολογική δοκιμή καυσίμου συνδυάζει για πρώτη φορά αιθανόλη, μεθανόλη και ναυτιλιακό ντίζελ (bunker) σε δίχρονες μηχανές μεγαλης κλιμακας. Η καινοτόμος αυτή προσπάθεια,…
Η υιοθέτηση μιας ενεργειακά διασυνδεδεμένης αρχιτεκτονικής υπόσχεται να μειώσει δραστικά τις εκπομπές και να επαναπροσδιορίσει την αποδοτικότητα των πλοίων. Ο συνδυασμός αυτός αφορά τεχνολογίες…
Ένα ακόμη σημαντικό ορόσημο για την επέκταση του στόλου της σημείωσε πρόσφατα η Atlas Maritime, με επικεφαλής τον κ. Λέοντα Πατίτσα, στο πλαίσιο της…
Καθώς η παγκόσμια ζήτηση για εισαγωγές LNG αυξάνεται με γεωμετρική πρόοδο, οι εξαγωγείς της Βόρειας Αμερικής φαίνονται αποφασισμένοι να συνεχίσουν με το πόδι στο…
Το Τμήμα Κρουαζιέρας του Ομίλου MSC πέτυχε ένα επίτευγμα στο ταξίδι του προς την απανθρακοποίηση, καθώς δύο από τα πλοία του – το «MSC…
Οι επενδύσεις στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας επέτρεψαν στα κράτη που εισάγουν ορυκτά καύσιμα να εξοικονομήσουν περίπου $1,3 τρισ. από το 2010, σύμφωνα με νέα…
Ένα ακόμα ορόσημο στην αναπτυξιακή της πορεία σημείωσε πρόσφατα η ExxonMobil, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα για τη διεθνή επέκταση της αμερικανικής εταιρείας (και) στα……
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ