
Με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. του ΟΛΠ Α.Ε., ο Οργανισμός κατέστη ιδρυτικό μέλος του Ελληνο-Κενυάτικου Επιμελητηρίου.
Όπως είναι γνωστό, τον τελευταίο χρόνο υπήρξαν ανταλλαγές και οικονομικές συνεργασίες μεταξύ της διοίκησης του ΟΛΠ Α.Ε. και υπουργών της κυβέρνησης της Κένυας, όπως η υπουργός Τουρισμού και Εμπορίου, Phyllis Jepkosgei Kandie και η υπουργός Εξωτερικών και Διεθνούς Εμπορίου, Amina Mohamed. Η Κένυα με πληθυσμό 40 εκατ. κατοίκων, οι οποίοι είναι κατά 80% Χριστιανοί, έχει ισχυρούς εμπορικούς δεσμούς με τις χώρες της Ε.Ε. Κύριο λιμάνι για τις εισαγωγές και εξαγωγές της χώρας είναι το λιμάνι της Μομπάσα, ένα από τα πιο σημαντικά της Αφρικανικής Ηπείρου.
Στα πλαίσια της ενίσχυσης του διαμετακομιστικού εμπορίου ο Πειραιάς και η Μομπάσα πρόκειται να συνάψουν Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) και να ενισχύσουν τους δεσμούς εμπορίου Κένυας και Ε.Ε. με δρομολόγια διεθνών μεταφορών, μέσω Πειραιά. Ήδη ο ΟΛΠ Α.Ε. προσκάλεσε τη διοίκηση του Οργανισμού Λιμένος της Μομπάσα να επισκεφθεί τον Πειραιά.
Την απόφαση συμμετοχής του ΟΛΠ Α.Ε. ως ιδρυτικού μέλους του Ελληνο-Κενυάτικου Επιμελητηρίου και την ανάπτυξη δεσμών του ΟΛΠ Α.Ε. με τον λιμένα της Μομπάσα, ο πρόεδρος και δ/νων σύμβουλος του Οργανισμού, Γιώργος Ανωμερίτης την χαρακτήρισε, εισηγούμενος το θέμα αυτό στο Δ.Σ., ως εξαιρετικά σημαντική στην πορεία στρατηγικής ανάπτυξης του Πειραιά σε θέματα διαμετακομιστικού εμπορίου.
Όπως είναι γνωστό, ο ΟΛΠ Α.Ε. αποφάσισε να συνάψει σχέσεις αδελφοποίησης και υπογραφής MoU με τα δύο μεγαλύτερα λιμάνια της Κίνας, τους λιμένες Tianjin και Shenzhen.
Ο ΟΛΠ Α.Ε. συμμετέχει πλέον μέσω της «λιμενικής διπλωματίας» που έχει τα τελευταία χρόνια αναπτύξει σε όλους τους ευρωπαϊκούς και διεθνείς οργανισμούς με θετικά αποτελέσματα για το κύρος της χώρας και το Λιμάνι του Πειραιά.
“Το γεγονός ότι η έδρα της Ένωσης Μεσογειακών Λιμένων Κρουαζιέρας (MedCruise) μετεγκαταστάθηκε στον Πειραιά και το γεγονός ότι η γενική συνέλευση και το συνέδριο της ESPO (Οργανισμός Λιμένων Ευρώπης) διεξήχθησαν για πρώτη φορά στον Πειραιά, δείχνουν τα θετικά αποτελέσματα της άσκησης μιας συνεπούς και συνεχούς λιμενικής διπλωματίας”, τόνισε μεταξύ άλλων ο κ. Γ. Ανωμερίτης.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Για πρώτη φορά φέτος, η αμερικανική κεντρική τράπεζα (Fed) μείωσε σήμερα τα επιτόκια κατά 25 μονάδες βάσεις, στο εύρος του 4% έως 4,25%, διατηρώντας…
Τα Ναυτικά Χρονικά παρουσιάζουν στο τεύχος Σεπτεμβρίου 2025 την επικαιρότητα στον χώρο της ναυτιλιακής, οικονομικής και πολιτικής ειδησεογραφίας. Πιο συγκεκριμένα, στο αγγλικό τεύχος των…
Τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των κινεζικών ναυπηγείων, έναντι των υπολοίπων, τόσο στην Ασία όσο και σε κάθε άλλη γωνιά του πλανήτη είναι δεδομένα. Μάλιστα, με…
Μια νέα καινοτομία υψηλής τεχνολογικής σημασίας για τους στόλους μεταφοράς υγραερίου εγκρίθηκε πρόσφατα από τον Lloyd’s Register (LR) στην HD Hyundai Heavy Industries (HHI)…
QatarEnergy και Samsung C&T’s Engineering & Construction Group (Samsung C&T) υπέγραψαν συμφωνία για την κατασκευή ενός μεγάλης κλίμακας φωτοβολταϊκού πάρκου στο Dukhan, 80 χλμ.…
Ο American Bureau of Shipping (ABS) δημοσίευσε πρόσφατα τη δεύτερη έκδοση της μελέτης «Emerging Battery Technologies in the Maritime Industry». Σε αυτήν προσφέρεται μια…
Υπό τη «σκιά» των επιπτώσεων των αμερικανικών δασμών στην οικονομία του Καναδά, η Οτάβα φαίνεται να έχει θέσει σε πρώτο πλάνο την ανάπτυξη έργων…
Χωρίς φρένο προχωρά, όπως όλα δείχνουν, η παραγωγή του αμερικανικού καλαμποκιού το τρέχον έτος. Ειδικότερα, σύμφωνα με δημοσίευμα του Reuters, η φετινή σοδειά θα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ