
Το πρώτο πλοίο εμπορευματοκιβωτίων που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG παρέδωσε η General Dynamics NASSCO στην εταιρεία μεταφορών TOTE, κατά τη διάρκεια πανηγυρικής τελετής που έλαβε χώρα στο ναυπηγείο του San Diego.
Το πλοίο, χωρητικότητας 3.100 TEU που ονομάστηκε Isla Bella, αποτελεί το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς ξηρού φορτίου στον κόσμο που χρησιμοποιεί καύσιμο LNG. Η παραγγελία της TOTE προβλέπει τη ναυπήγηση ενός ακόμη ίδιου πλοίου εντός του 2015.
Τα συγκεκριμένα πλοία διαθέτουν τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά :
TOTE 3100 TEU LNG-Powered Containership
Principal Characteristics
Length Overall: ……………………………………………… 233.0 m
Breadth: …………………………………………………………. 32.2 m
Depth: ……………………………………………………………..18.3 m
Draft: ……………………………………………………………….10.5 m
Propulsion Plant
Main Engine Type: …………. Dual Fuel Slow Speed (x1)
Main Engine Model: ………………MAN 8L70ME-C8.2-GI
Main Engine MCR:………………. 25,191 kW x 104.0 rpm
Main Engine NCR: ………………… 21,412 kW x 98.5 rpm
Aux Engine Type: ……… Dual Fuel Medium Speed (x3)
Speed: ………………………………………………………. 22.0 knots
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Ο ισραηλινός στρατός δήλωσε ότι σήμερα εξέδωσε εντολή εκκένωσης του λιμανιού της Υεμένης στην Ερυθρά Θάλασσα, της Χοντέιντα, και ότι θα επιτεθεί στην περιοχή…
Καθώς το Βόρειο Πέρασμα εδραιώνει ολοένα και περισσότερο τον ρόλο του στον χάρτη της διεθνούς ναυτιλίας και του εμπορίου, η Ρωσία επιταχύνει με γεωμετρική…
To 2025 αποτέλεσε το χειρότερο έτος στα χρονικά σε ό,τι αφορά τις πυρκαγιές στην Ευρώπη, σύμφωνα με την ΕΕ, με αναρίθμητους πυροσβέστες-δασοφύλακες να ρισκάρουν…
Διατηρείται η ακρίβεια στην Ελλάδα τόσο φέτος όσο και το 2026, καθώς, σύμφωνα με τις επίσημες προβλέψεις, ο πληθωρισμός στη χώρα μας θα συνεχίσει…
Αντικρουόμενες απόψεις και διχογνωμίες επικρατούν στους κόλπους της ναυτιλιακής αναφορικά με το IMO Net Zero Framework, ενόψει και της συνεδρίασης της MEPC στον Διεθνή…
Η Ινδία, μέσα από πρωτοβουλίες της κυβέρνησης, δείχνει έμπρακτα ότι δεν μένει πίσω σε θέματα περιβαλλοντικής υπευθυνότητας. Σύμφωνα με δεδομένα του ειδησεογραφικού πρακτορείου Reuters,…
Θα περίμενε κανείς ότι οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας, τόσο από τις ΗΠΑ όσο και από την ΕΕ, θα αποτελούσαν ανασταλτικό παράγοντα για το…
Μπορεί οι γεωπολιτικές και εμπορικές μεταβολές να εντείνουν το αίσθημα αβεβαιότητας των πλοιοκτητών, εντούτοις η δραστηριότητα στις ανακυκλώσεις πλοίων εξακολουθεί να καταγράφεται νωχελική. Υπό…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ