
Σύμφωνα με το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γιάννης Δραγασάκης μιλώντας στο επίσημο πρακτορείο ειδήσεων «Νέα Κίνα» (Xinhua) δήλωσε ότι η ελληνική κυβέρνηση θα προχωρήσει στην πώληση του πλειοψηφικού πακέτου που διαθέτει στην ΟΛΠ Α.Ε. εντός των επόμενων εβδομάδων.
Ειδικότερα για την Cosco, ο κ. Δραγασάκης ανέφερε ότι, «μπορεί να καταθέσει μια πολύ ανταγωνιστική προσφορά», σύμφωνα με τα όσα μετέδωσε το πρακτορείο. Ο αντιπρόεδρος της ελληνικής κυβέρνησης απέδωσε την καθυστέρηση στην ολοκλήρωση του διαγωνισμού για την πώληση του 67,7% των μετοχών της ΟΛΠ, στις αλλαγές που έγιναν στο ΤΑΙΠΕΔ, στο πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων της νέας κυβέρνησης. Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι ο κ. Δραγασάκης χαρακτήρισε την υπάρχουσα συνεργασία του ΟΛΠ με την Cosco στους προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ «παράδειγμα της αμοιβαία επωφελούς συνεργασίας» μεταξύ των δύο χωρών και «μεγάλης σημασίας για την Ελλάδα» εξαιτίας του καθοριστικού της ρόλου στην ανάπτυξη του λιμανιού.
Από την Αθήνα ο αναπληρωτής υπουργός Ναυτιλίας, κ. Θεόδωρος Δρίτσας, σχολιάζοντας τις δηλώσεις του κ. Δραγασάκη στο κινεζικό πρακτορείο Xinhua δήλωσε ότι «η κυβερνητική θέση που έχει εξαγγελθεί στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης αναφορικά με το θέμα της ιδιωτικοποίησης του ΟΛΠ ήταν σαφής». Συνεχίζοντας ο κ. Δρίτσας διεμήνυσε πως «ό,τι δημοσιεύματα υπάρχουν σήμερα αναφορικά με αυτό το θέμα θα αποσαφηνιστούν αξιόπιστα και έγκαιρα μόνο μετά την επιστροφή της ελληνικής αντιπροσωπείας από την Κίνα», δηλώνοντας ότι τα δημοσιεύματα αυτά δεν μπορούν να επιβεβαιώσουν μεταβολή της θέσης της κυβέρνησης αναφορικά με το θέμα του λιμανιού του ΟΛΠ». Τέλος, όπως έγινε γνωστό, η Ομοσπονδία Υπαλλήλων Λιμανιών Ελλάδας θα συνεδριάσει αύριο Δευτέρα προκειμένου να συζητηθεί το θέμα της αποκρατικοποίησης του ΟΛΠ.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ