
Ο Οργανισμός Λιμένα Αλεξανδρούπολης Α.Ε. δημοσίευσε τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας κατόπιν της εγκρίσεως από τη Γενική Συνέλευση των οικονομικών καταστάσεων του 2013 και όπως αυτά εμφανίζονται στις 31/12/2014 προ των εγγραφών οριστικοποίησης των αποτελεσμάτων χρήσης του 2014.
Συγκεκριμένα, ο κύκλος εργασιών για τη χρήση 2014 ανήλθε στα 675.352,00€ ενώ για το 2013 στα 734.521,00€ έναντι των 933.553,00€ το 2012. Τα κέρδη προ φόρων (EBT) ανήλθαν το 2014 στα 59.452,00€ και 44.670,00€ το 2013 έναντι της ζημίας στα (211.803,00€) το 2012. Παράλληλα, τα λειτουργικά έξοδα για την χρήση 2014 ανήλθαν στα 615.900,00€ και για το έτος 2013 στα 689.851,00€, έναντι των 1.145.356,00€ για το 2012. Την περίοδο 2012-2014 ο Οργανισμός Λιμένος Αλεξανδρούπολης καταγράφει αύξηση κερδών 154,18% ενώ τα λειτουργικά έξοδα του μειώθηκαν κατά 47%. Όμως υπάρχει και σημαντική πτώση των εσόδων κατά 27,66% κάτι που δείχνει ότι το λιμάνι έχει χάσει σημαντικό τμημα της διακίνησης που είχε το 2012.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών






Συμφωνία χρηματοδότησης με τις Japan Bank for International Cooperation (JBIC), Mitsubishi UFJ Financial Group, Inc. (MUFG), DBS Bank Ltd. (DBS), Oversea-Chinese Banking Corporation Limited…

Η Ρωσία σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα πυρηνικό σταθμό στη Σελήνη μέσα στην επόμενη δεκαετία για να παρέχει ενέργεια στο σεληνιακό διαστημικό πρόγραμμά της και…

Ένα νέο ορόσημο για τη ναυτιλία υγροποιημένου διοξειδίου του άνθρακα σημείωσε η Capital Clean Energy Carriers Corp., καθώς το νεότευκτο «ACTIVE» ολοκλήρωσε με επιτυχία τις πρώτες εντατικές δοκιμές μεγάλης…

Οι τουρκικές αρχές μελετούν τον καταγραφέα ήχου και το μαύρο κουτί του αεροσκάφους τύπου Falcon 50, που συνετρίβη χθες βράδυ νότια της Άγκυρας με…

Δεκατρία έργα χαλκού της Χιλής αξίας $14,8 δισ. αναμένεται να επιτύχουν σημαντικά ορόσημα το 2026, καθώς οι τιμές αυξάνονται λόγω των ανησυχιών για παγκόσμια…

Η πρόσφατη πολιτική επικύρωση από το περιφερειακό συμβούλιο της Niigata για την επαναλειτουργία του πυρηνικού σταθμού Kashiwazaki-Kariwa συνιστά μια τομή για την ενεργειακή στρατηγική…

Οι συμβατικές αγορές ναυτιλιακών καυσίμων για πλοία θα αντιμετωπίσουν περιορισμένη αύξηση της ζήτησης το 2026, σε ένα σενάριο που χαρακτηρίζεται από επιβράδυνση της κατανάλωσης…

Το 2025 εξελίχθηκε σε έτος ισχυρών επιδόσεων για τη ναυλαγορά ξηρού χύδην φορτίου συνολικά, ωστόσο ο τομέας των Panamaxes κινήθηκε σε σαφώς χαμηλότερα επίπεδα…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ