
Σε 10 νεκρούς ανεβάζει τον αριθμό των νεκρών, της ναυτικής τραγωδίας στο επιβατηγό -οχηματαγωγό Norman Atlantic, το ιταλικό κρατικό πρακτορείο ειδήσεων ANSA. Μεγάλη σύγχυση υπάρχει επίσης, με τον αριθμό των αγνοουμένων, ενώ υπάρχουν φόβοι για δεκάδες επιπλέον θύματα. Οι Ιταλικές Αρχές κρατούν επιφυλάξεις ως προς τον πραγματικό αριθμό των επιβαινόντων στο «Norman Atlantic».
Όπως έχει γίνει γνωστό στο πλοίο επέβαιναν 478 άνθρωποι, 422 επιβάτες και 56μελες πλήρωμα, ωστόσο οι ιταλικές Αρχές τονίζουν ότι μέχρι στιγμής έχουν διασωθεί 427 άνθρωποι, μεταξύ των οποίων και τα 56 μέλη του πληρώματος και έχουν μεταφερθεί στην ξηρά ή σε άλλα πλοία. Σε αντίθεση οι ελληνικές αρχές λένε ότι έχουν διασωθεί 432. Τα Ιταλικά μέσα ενημέρωσης κάνουν λόγο για 33 αγνοούμενους.
Πριν από λίγο ο Ιταλός υπουργός Μεταφορών δήλωσε: «Ευχόμαστε να μην ευσταθεί ο αριθμός των αγνοουμένων. Δεν ξέρουμε αν πρόκειται για λίστα επιβαινόντων ή για λίστα κρατήσεων». Στη συνέχεια διευκρίνισε ότι σύντομα θα διαλευκανθεί πόσοι τελικά από τους 478 αναγραφόμενους στη λίστα των επιβατών, βρίσκονταν τελικά στο πλοίο κατά τη διάρκεια του συμβάντος.
Επεσήμανε επίσης, ότι πριν το καράβι ξεκινήσει το ταξίδι του προς την Ανκόνα, είχε μεσολαβήσει μία στάση στην Ηγουμενίτσα, όπου πιθανόν εκεί να αποβιβάστηκαν ορισμένοι επιβάτες.
Από τη μεριά του ο Έλληνας υπουργός δηλώνει ότι ακόμα δεν έχει στα χέρια του τη λίστα από την Ιταλική Ακτοφυλακή.
Για τον αριθμό των διασωθέντων ο αρχηγός του Πολεμικού Ναυτικού της Ιταλίας Giuseppe de Giorgi ξεκαθάρισε ότι έως τώρα έχουν καταμετρηθεί 427 άτομα και οι έρευνες στον θαλάσσιο χώρο για τυχόν επιζώντες συνεχίζονται.
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ