
Το δεξαμενόπλοιο «ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ», το οποίο έπλεε στη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά της Λιβύης με προορισμό την Ελευσίνα, ενημερώθηκε από το αντίστοιχο Κέντρο Έρευνας και Διάσωσης της Ρώμης, για περιστατικό έρευνας και διάσωσης, ικανού αριθμού μεταναστών. Άμεσα έσπευσε στο σημείο, όπου εντοπίζοντας δύο λέμβους, διέσωσε συνολικά διακόσια τριάντα μετανάστες, τους οποίους στη συνέχεια μετέφερε με ασφάλεια στο λιμένα Augusta της Σικελίας.
Με τον πλοίαρχο του δεξαμενόπλοιου, Αχιλλέα Σανούδο, επικοινώνησε τηλεφωνικά ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης, μεταφέροντας τα θερμά του συγχαρητήρια στον ίδιο και το πλήρωμα του για τη διάσωση διακοσίων τριάντα μεταναστών στη Μεσόγειο.
Επισημαίνεται, ότι το δεξαμενόπλοιο “ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ”, ανήκει στην «TSAKOS SHIPPING AND TRADING COMPANY» της οικογένειας Τσάκου.
Ο κος Βαρβιτσιώτης, κατά τη συνομιλία του με τον πλοίαρχο, τόνισε:
«Εκφράζω τα θερμά μου συγχαρητήρια σε εσάς, τους αξιωματικούς και το πλήρωμα του δεξαμενόπλοιου «ΒΥΖΑΝΤΙΟΝ», για τη διάσωση διακοσίων τριάντα (230) μεταναστών, οι οποίοι βρίσκονταν σε κατάσταση κινδύνου πάνω σε δύο λέμβους στη Μεσόγειο. Η ενέργεια σας να σπεύσετε στο σημείο και να διασώσετε διακόσιες τριάντα ανθρώπινες ψυχές από τη θάλασσα αποτελεί ύψιστη πράξη αλληλεγγύης και αφοσίωσης στο καθήκον.
Αποδεικνύει, παράλληλα, για ακόμη μία φορά, τα ανθρωπιστικά ιδεώδη που διαπνέουν την ελληνική ναυτιλία επιβεβαιώνοντας τους λόγους που αυτή βρίσκεται στην κορυφή της παγκόσμιας ναυτιλίας. Η διαχρονική προσφορά, άλλωστε, της οικογένειας Τσάκου, του Καπετάν Παναγιώτη και του υιού του Νίκου στην Ελληνική Ναυτιλία, τιμά τις παραδόσεις της Ελληνικής ναυτοσύνης και τους ανθρώπους της, τιμά την ίδια μας την πατρίδα
ΝΧ
Συντακτική ομάδα Ναυτικών Χρονικών
Στις 16 Νοεμβρίου 1916, το HMHS Britannic, επιταγμένο από το Βρετανικό Ναυαρχείο, για να μετατραπεί σε πλωτό νοσοκομείο κατά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο, ενώ έπλεε…
Καθώς ο «σκιώδης στόλος» βρίσκεται στη «μέγγενη» των δυτικών κυρώσεων, μια ριζοσπαστική απόφαση του μεγαλύτερου ιδιωτικού φορέα διαχείρισης λιμένων της Ινδίας έρχεται να εντείνει…
Η ναυτιλία ξηρού φορτίου βρίσκεται σε μια εποχή έντονων πιέσεων για μείωση εκπομπών και κόστους, κατά την οποία η βελτιστοποίηση κάθε μεμονωμένου ταξιδιού αποκτά…
Εκπρόσωπος των κινεζικών ενόπλων δυνάμεων προειδοποίησε στις 14 Σεπτεμβρίου τις Φιλιππίνες να αποφύγουν τις προκλήσεις στη Νότια Σινική Θάλασσα, μετά τη διεξαγωγή περιπολιών «ρουτίνας»…
Με γαλλικό άρωμα συνεχίζεται το μπαράζ συμφωνιών της εθνικής εταιρείας φυσικού αερίου της Νότιας Κορέας, KOGAS, για την εξασφάλιση εισαγωγών LNG. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με…
Πρόοδος σημειώνεται στο μέτωπο της αποανθρακοποίησης του ναυτιλιακού κλάδου, με τη σύσταση ενός νέου, μη κερδοσκοπικού οργανισμού, ονόματι Global Ethanol Association (GEA). Όπως υποδηλώνει…
Την παράδοση 100 εμπορικών αεροσκαφών ετησίως από το 2028 αναμένει να επιτύχει η Embraer, σύμφωνα με δηλώσεις του CEO της στο Reuters, o οποίος…
Στον απόηχο της πρόσφατης απόφασης του OPEC+ να αυξήσει την παραγωγή του, ο Οργανισμός δημοσίευσε τις εκτιμήσεις του για τις προοπτικές της παγκόσμιας αγοράς…
Ναυτικά Χρονικά | Gratia Publications
Λεωφόρος Συγγρού 132, ΤΚ 11745, Αθήνα
Τ: +30 2109222501
E: info@gratia.gr
Ιδιοκτησία: Gratia Εκδοτική ΙΚΕ